4.

2.9K 141 2
                                    

-Harry ez mától az otthonod. Fedezd fel nyugodtan. - Mondja nekem kedvesen. Mivel hogy is mondjam nekem az életem nem volt olyan fényes és bezárva tartottak. Örülök hogy jelenleg egy ilyen helyen élhettek. De mivel meg tanultam hogy nem mehetek sehova így nem modulok el. Észre veszi Perselus olyan rossz nem tetszik ez a név nekem túl erős  és mivel úgy se hallja a a hangom soha így hm apának fogom szólítani. Úgy hiszem meg érdemli ezt a nevet.
-Harry? Valami baj van? - kérdi kissé aggódva. Meg rázzom a fejem.
- OOo értem félsz ugye, rendben akkor menjünk együtt. Mondja meg fogja a kezem és lassan el indulunk.

Perselus szemszög :

Mit mondjak a "nagy Perselus gyengéd egy Potterel" mások ezt láthatják. Igazából ez a dolog sokkal de sokkal összetettebb Jamesel egy pár voltunk.
Nehezen lehet el hinni tudom mert mindig azt látták az emberek hogy nem bírjuk egymást. Hát ez álca volt. Az igazság hogy halálosan szerelmes vagyok belé. Nagyon sok rejtett dolog van ebben.
Lehet az elején kezdem az egészet. Elég nehéz volt a gyerek korom a szüleim folyton veszekedtek anyám boszorkány apám múgli volt. Bántott minket néha anyám felkelni nem tudodt ilyenkor próbáltam segíteni neki ami nem igazán sikerült. Aztán egy nap kaptam egy levelet amit anyának meg mutattam mosolyogva mondta hogy felvettek a Roxfort varázsló iskolába. Nagyon örültem mert végre el mehettem. De anyát féltetem. Sokan azt hiszik nekem Lily volt a szerelmem őszintén gyerekként jó barátok voltunk de amiután James és én köztem történt Lily meg utált..
Anyám hamar meg halt szerintem ebben apámnak elég sok köze volt.. Jamest elég furcsa körülmény között ismertem meg.. Tisztán emlékszem arra a napra amikor Lilyvel beszéltünk, majd James  nekünk szaladva fel lökött minket hátra nézet és nagyot röhögött. A mellettem lévő személy meg mélyen el vörösödöt. Nem sejtettem akkor mi is történik. Az nap kaptam a hírt hogy anya meghalt.. Este ahogy sétáltam vissza a háló körletembe valaki be húzott egy fal mögé, ez az ember nem volt más mint Jamse...

Valaki a ruhám ujját húzza, le tekintek és kissé vicces kép fogad a kiss Harry kerezbe tett lábbal áll mellettem. Azt hiszem pisilnie kell.
-Pisilned kell? - bólogat.
Gyorsan viszem a mosdó felé.
Harry is hát van amit nem tudhat meg de nehéz ez a dolog nem kellett volna oda kerülnie ezeket át élnie. Az én hibám nem voltam jó ap...

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now