Ez az arc csak miattam ilyen...
Az embernek sokszor nehéz ilyen helyzetben nyugodtnak maradni. Főleg ezzel az emberel... Az időt mivel mással nem igazán lehet elűtni fel ajánlottam hogy nézünk tv-t. Én nem igazán vagyok ez a nagy tv párti és szerintem Harryse viszont valamivel mégis csak el kell múlatni az időt.Lassan ebéd idő van, és mellettem egy édesen alvó személy, hát nem tűnik úgy számomra mintha őt ez érdekelné. Nekem nem igazán számít hogy eszek e vagy nem viszont neki igen. Tehát felébresztem és átviszem a konyhába. Csak figyelem azt hiszem ezt ő is észre vette. Vicces hogy azt akarja játszani hogy bizony ő semmit nem nem vett észre. Hát ezt rossz emberel játssza el..
...
Őszinte leszek most, olyan furcsán telik az idő vagyis nagyon de nagyon gyorsan. Itt állok a vonatra várva, olyan érzésem van mintha valaki megfogta volna és előre rángatot volna az időben. Harry előttem sétált a "barátaival", nyáron nagyon sokat voltunk együtt tanultunk. Igazából ennyi volt az egész nyarunk, furcsa ez az egész most...
Harry szemszög
A vonatra várok Ronnal és Hermionéval, érzem ahogy Draco figyel, nem szeretném hogy tudja hogy észre vettem. Az elmúlt héten egy furcsa álmom volt ami vele kapcsolatos.
Álom : Olyan különös helyen vagyok, mintha egy romos kastélyban volnék.
Nincs sok ember de mindegyik annyira furcsa vagyis mintha megált volna az idő előttük. Nem mozognak és mintha azt se vennék észre hogy rajtuk kívül más is van itt. Félelmetes hiszen mindegyik előre néz és a szemük meg se mozdul.Valami engem is arra sugal hogy nézek arra amerre ők. Nem-nem az ott Draco, de mégis mi a fenét csinálnak vele. Az apja ott áll nem messze tőle és semmit sem csinál pedig a fiát lefogják. Egy nagy kő asztalon vagy min, az egyik oldalról közelít felé egy férfi a kezében egy tör van. Dracohoz közelít majd a mellkasához szekezi a tört,. Valaki állítsa meg!! Próbálok kiabálni de nem jön ki hang a számon, a lábaim meg se mozdulnak, mintha engem is arra köteleznének hogy csak is előre figyeljek.
Figyelnem kell ahogyan a szerelmemet valami rituálén feláldozák., azt se tudom mi történik. A szerelmem mellkasát hirtelen átszúrta azt a fájdalmat amit abban a pillanatban éreztem..
Nem mozdul és semmi hangot sem hallok tőle, egy másik személy hírtelen torkához hajol majd átharapja. Még is mi a fene történik nem volt elég egyszer megölni?de ami utána történik arra egyáltalán nem számítottam.Felkelt, majd rám tekintett vörösen izzot a szeme. Egyik pillanatban még távol volt tőlem most pedig itt áll előttem. A nyakamhoz hajolt, erős fájdalmat éreztem és hirtelen pattant ki szemem. Nehezen lélegezve ébredtem fel akkor. Őszintén ez az álom nagyon belém égetett valamit, különös volt utána gondolkodni kezdtem.
Például mint amikor az erdőben rá találtam, ugyanúgy vöröslöt a szeme. Aggaszt mert amikor apáról így álmodtam, akkor igaz volt az álmom hiszen a seb az ott van apán. Nem akkarom hogy igaz legyen, hogy ez amit álmodtam meg történjen vele. Kell egy kis idő higy gondolkodjam rajta..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.