Egyáltalán nem könnyű tanulni főleg nem tőle mit mondjak elég agresszív. A szünetből már csak 3 nap van hát igen az elmúlt 2 hétben csak tanultunk Tomtól. Apa az első nap rá jött hogy mit is csinálunk így azóta minden "órán" ott van velünk. Nem tudom miért aggódik ennyire hiszen úgyse lehet semmi baj.
Mindig gondom az hogy nem csak egy dologra figyelek hanem többre sajnos ez most is így volt. Valamit rosszul csináltam mert nem az történt amit Tom mutatott. Apa felé száguldott egy átok én meg sírva kiabáltam oda neki. Későn vette észre de Tom még időben. Majndem meg sérültek mindketten de hála nem történt semmi.
Persze az hogy én halálra rémültem az más de hát a magam hibája miatt.
Vagyis az utolsó napok ebben teltek figyeltem ahogyan Draco egyre ügyesebb én pedig csak bénáztam. Majd a suliba vissza kellett menni. Ugyanaz volt mint szünet előtt, mégis rossz érzésem van. Ma is mintha valaki végig követett volna.Este nyugodtan telt mintha itt is le nyugodtak volna az emberek. Mai nap után nagyon fáradt vagyok így hamarabb le fekszek aludni.
Furcsa helyen ébredek fel, mintha valami gyűlés lenne, egy óriás asztalon valami ki van vetítve. Mintha apát is látnám vagyis nem nem az lehetetlen hiszen ott egy kisgyerek. Furcsa nem tudom miért figyelnek egyáltalán valakit. Az igazgató áll közepén mi a fene folyik itt. A kisgyerek mintha menekülnie valami elől, majd egy fiúba botlik és együtt mennek tovább.
Az idő allatt észre vettem hogy itt mintha láthatatlan lennék nem is vesznek észre. Így ezt persze kihasználom, az igazgató mintha szitkozódna amiatt hogy a két gyerek együtt megy tovább. Tessék én tudtam hogy ő nem jó ember ez is csak azt bizonyítja.
Nem oda megy ahol az irodája van, inkább valami kis kosszos helyre ment.
-Hogy engedhet ez. - kérdi magától...
-Hogy nem volt képes megölni a gyereket akkor amikor még esély volt rá...
Persze mert te ajta is csak egy átok van amit én küldtem.. Még hogy igaz szerelem aha.-nem értem miről van szó. Gyerek vagyok túl sok de egyáltalán hogy álmodhatok ilyet...
-A jóslat nem következhet be. - mire körülötten újra minden sötét. Majd apa arca
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.