Valahogy az út további felében nem is igazán beszéltünk egymással. Vagyis én nem igazán tudok róla. Nem tudom pontosan hogy hogyan történt mert eddig igazán soha nem csináltam ilyet. De valahogy elaludtam és James vállát használtam párnának. Nagyon el szégyeltem magamat amikor felébredtem és meg láttam mit is műveltem. Persze ő csak mosolyogva tekintet rám. Lily tekintettem akinek szikrázótt a szeme ahogy rám nézet.
Nem értem mi a baja velem most. De igaza van nagyon illetlen voltam James felé.Nem telt sok időbe mire meg érkeztünk, lassan felsorakozva indultunk el a kis csónakokhoz. Az úton végig mellettem jött James és Lily a csónakban nem volt úgy hely hogy mind hárman be ferjünk mert előttünk már ültek benne. Én nem akartam hogy veszekedés legyen, hiszen Jamest ha lehet mondani mindketten megkedveltük. Így fogtam magam és egy másik csonakhoz igyekeztem. Lassan és óvatosan próbáltam beszállni de valahogy meg botlottam . Vártam hogy a tóba kösek ki de ez nem történt meg. Valaki elkapott ezzel megmentett a vizes ruháktól. Felnézek megmentőmre mondhatni kicsit meg lepődtem. De tudhatam hogy ő az James. De miért van itt?
-Köszönöm, azt hittem Lily mész egy csónakba. - mondom neki monoton.
-Tudod csak úgy elviharzotál és magad döntöttél. Lily amúgy is a lányokkal ül. Látod? - mutat a másik irányba és tényleg igaza van. Ott ül a lányokkal a csónakban.
-Tudod máskor igazán törődhetnél mással. Ne csak magaddal, kicsit néha figyelj arra neked mi a jó és ne akarj áldozati bárány lenni. - mondja, lehet van igazság benne de én akkor is úgy láttam jól. Úgy gondoltam jobb ha őket hagyom együtt ülni, kicsit meg remitett az a tekintet ahogy Lily nézet rám.
-Na Persi igyekezz mert csak ránk várnak. És figyelj a lábad elé az előbb is majdnem beleestél. Segítek - mondja majd segít kiegyenesedni.
-Nem kell a segítséged. - mondom majd húzom ki kezemet, úgy érzem rossz ötlet volt megint dölök oldalra. Újból elkap.
-Na látod, gyere segítek és üljünk le hogy végre el indulhasunk. - kézen fogva húz magával majd le ültünk. Néhány csúnya nézést kaptam, de igazából mikor nem.
Eltekintve a kezdem pásztázni a kastélyt ami mától az új otthonom lesz.Elég lassan érünk oda úgy érzem a víz nem lesz a legjobb barátom. Émelygve szállok ki a csónakból, elég nehezen. Észre veszi a mellettem álló személy majd honom alá nyúl és úgy segít a gyaloglásban. Közeledve a kastélyhoz Lily újra féltünik, ellököm James kezét magamtól. Nem tudom miért csináltam, furcsán is tekint rám. Elforditom fejemet nem akartam hogy még haragudjon. Be érve az iskolába egy hatalmas lépcső soron kell végig menni. Őszintén meg valóm nekem ez túl sok. Igen eléggé gyenge vagyok de igazán soha nem volt semmihez se alkalmam kipróbálni.
De itt a suliba új életet kezdhetek.Lemaradva a többiektől utolsónak érek oda. Rám kellett várni így újabb gyűlöletes tekinteteket kapok. Mindig ezek a tekintetek otthon is. Kivéve anya James és Lily akik nem úgy tekintetek rám. De ma Lily arcán is láttam...
James Lily mellett állva várja hogy be menjünk majd, mikor észre vesz hátra jön hozzám és együtt indulunk be.Bent álltunk és vártuk hogy milyen házakba osztanak be. Ezt is csak azért tudtam mert a tanárnő és előtte James elmondta. Griffendél, Mardekár, Hugrabug, Hollóhát házak vannak . Anya elmondása szerint ő a mardekár házban volt. Ott igazán azok a varázslók vannak akik a sötét varázslat felé hajlanak. Anya elmondása szerint van a fehér és a fekete, köztes meg a szürke. Ez a három van aki csak a fehéret valaki csak a feketét használja.
Igazán mindkét ág ugyan olyan csak valahogy azokat az embereket megvetik akinek inkább a feketéhez van köze. Anya szerint én szürke vagyok, vagyis mindkét oldal egyaránt megtalálható bennem. Se sötét se fehér köztes, a mágia ami sok ember segítségére lehet. Azok az emberek máshogy gondolkodnak és mindnek van valami különös képessége. Persze az csak 14 éves korban fog kiderülni.
Lassan mindenkit házakba osztanak, márcsak én James és Lily van. Sejtem hogy ők hova fognak kerülni és azt is hogy én hova. Igazam volt mindketten griffendélbe kerültek. Én következzem csodát várok de az nem következik be. Igazából tudtam hogy ez lesz, ahogy kimondja a ház nevét rögtön Jamesre vezetem a tekintettem.
Valami meg változott ahogyan rám tekint.Tudhatam hogy így lesz. Hiszen mellettem soha nem marad senki. Csupán azért mert mindenki a külsőt tekinti, a címeket és nem a belsőt.
Az embert mindig is meg bélyegzik.
Jó volt ez az egy nap amit vele tölthetem, de úgy hiszem a barátságunknak vége.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.