Dumbledore szemszöge:
Mi van akkor hogy ha le lepleztek nekem úgy is mindegy, hiszen ő meghalt. Vissza akartam hozni magam mellé azt akartam hogy itt legyen .. sajnos ez kurvára nem jött össze. Magamat hitegettem azzal hogy ha el lököm majd minden könnyebb lesz .. Hát nem úgy lett ezzel hitegettem magamat is .. nincs itt és már nem is lesz itt . Odaát találkozunk kedvesem ..
Tom szemszöge:
- Látnod kellene mennyire édesen alszik Pers , na és Luluról ne is beszéljünk..- olvadozik mellettem James , örülök hogy rendben van a családjuk .. Viszont én soha nem voltam ez a család barát.. vagyis nekem nem volt . Persze semmi bajom nincs azzal hogy mellettem egy az idióta meg kapta azt ami nekem soha nem lesz .. Csakhogy be nem áll a szája és folyton erről beszél vagy hogy a kedves egyetlen fia.. már nem úgy foglalkozik velük. Azért már Harrynek is meg van úgy mind a saját családja , neki is nemsokára gyermeke lesz. Ehj hogy ez így mennyire furcsa .. férfi terhesség..ehj..
- Szívesen befekszem mellé helyetted !- húztam az agyát . Arca lassan vörösödni kezdett.. na ezért már érdemes volt felkelni.
- Hős lovag , ez csak vicc volt !- nyitottam be az ajtón .- Tom !- hallottam meg James dühös hangját mire oda néztem .
- Az volt megbeszélve hogy nem fogod egyedül kínozni ! - húztam fel szemöldököm.
- Te idióta végig melletettek voltam !- léptem már én is az öreg mellé..
- Aha .. az szuper akkor mégis mitől halt meg ?!- kérdezte, biztosan ez is csak valami trükk..
- Megint biztosan színészkedik , az itt töltött idő alatt te is tudod mennyi mindennel próbálkozott.. Hey , ne játszd már itt magadat !!- rúgdostam meg a mozdulatlan aszot testét..
- Azt hiszem tényleg halot!- jelentettem ki majd kísétáltam a szobából.
- Tom ! Ezt most ennyiben hagyod ?!- húzott vissza James .. az utóbbi időben mi a fene történt velem ..Ennyire elpuhultam volna .
- Meghalt mégis mit kezdhetnék én vele !- rántottam ki kezemet a szorításából.Tehát vége , nem mondom azt hogy könnyű volt de azt hittem több akarata van az öregnek.. Megint minden olyan lesz mint régen , ugyanúgy egyedül maradok. Tudom hogy ez a kettő idióta szívesen látná de nekem ez túl idili .
Őszintén féltékeny vagyok rájuk , igen én a sötét nagyúr nem volt családom . Nem szeretek én se szeretem semmit , tőlem mindig féltek. Persze én örültem is ennek ..
- Elnézést!- mentem neki valakinek , majd felnéztem .
- Voldemort nagyúr!- hallottam meg Lucius mély hangját , mit keres ő itt.
- Oh Lucius ! Mit keresel itt !?- tettem keresztbe a kezemet , mikor lett ő ekkora .. úgy értem ilyen hatalmas.. A múltban mindig .. hagyjuk.
- Tanácsot kértem Perselustól!- mondta és le nem vette tekintetét rólam.
- A nagy Lucius tanácsot kér ,.. mégis miért?!- kérdeztem halkan nevetve .
- Narcissa elhagyott!- bennem ragadt a nevetés.
- Elnézést , nem tudotam !- hajtottam le fejem .
- Tom , te mindig ilyen voltál!- fogott kezemre majd magához rántott. Időm se volt hogy felfogjam mégis mi történik. Számra hajolt .Most komolyan én a sötét nagyúr komolyan engedem hogy más kezdeményezen . Tényleg ennyire passzív lennék ?!
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.