Draco szemszög :
Ma a bácsikám át hívott vacsorázni, eléggé hirtelen jött de azt mondta túl sok ételt csinált. Azt hiszem egyedül fogok menni hiszen apa folyton furcsa amikor a nagyúr közelében van. Inkább jobb ha egyedül megyek nem akarok kelemetlenséget. Viszont várom hogy Harryt újra láthassam, igaz év elején én voltam az aki magától csak úgy el lökte. Valószínűleg meg érdemlem az utóbbi időben azt amit kapok.
Jó tudom ne legyek hálátlan hiszen neki is vannak dolgai és nekem is. Viszont Harry más hogy mondjam nem akarom elengedni egy kalitkába szeretném zárni.
Persze lehet közre játszik ez a tinédzser kor is de mégis ő más nem hiszem hogy csak amiatt érznék így.Fel öltözők, díszesen de mégse annyira de hát Malfoy vagyok távol áll tőlünk az utcai öltözék. Apám gyerekként is mindig azt mondta légy büszke arra aminek születtél. Mutasd meg hogy másoktól mennyire is különbözöl, hát az utóbbi valahogy nem volt inyemre.
Persze ahányszor ellene tettem mindig, leszidot néha mást is tett, tehát még kellett tanulnom hogy senkivel se beszéljek. Csak a házam tagjai kaphatják meg a figyelmem és ott se mindenki. Valahogy amikor Harry megjelent az életemben tényleg mindent fel forgatott. Örülök neki mert most szabadabb embernek érzem magamat mint akkor.
Szólok anyának majd el indulok, a kastélyhoz nincs olyan messze innen gyalog. Persze tudni kell hogy hol van mivel elég sok varázslat védi így varazslattal is tud az ember be jutni.
Mivel én tudom ezért semmi bajom nem származik.Hamar meg érkeztem hát igen gyorsan jöttem de van miért sietnem.
A kastély ajtaján kopognom sem kell magától kinyilik majd meg pillantom Perselust.
-Szia Draco. Gyere ülj le. - mondja majd mutat az asztal felé. Biccentek az ott ülő "Tomnak", szemmel Harryt keresem de nem találom.
-Harry? - kérdem.
-Most alszik. Nem rég rosszul volt, azt hittem már ébren lesz de valószínűleg csak holnap fog fel ébredni. Ezért is hívtalak át.-mondja Perselus.
Majd le ül és hárman kezdünk el vacsorázni, eddig is tudtam hogy jól főz de ez isteni. Sajnálom hogy Harry most ezt ki hagyja.Vacsora után, Perselus kísért volna ki amikor kerek perec meg mondtam hogy ma itt alszom. Persze ő is örült csak nem mondta jó lesz látni Harryt ahogy fel ébred.
Fürdés után az ő szobájába megyek kaptam én sajátot de hát ki kell élvezni ezt az alkalmat.
Csendben megyek be hozzá és mellé fekszek. Rögtön oda bújik hozzám milyen kiss aranyos de mintha más lenne mint szokott az egész teste forró..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.