Harry szemszög :Ott fekszik, és vérzik egyáltalán hogy került ide. Persze ha belegondolok az utóbbi napokban nem is igazán láttam.
Tessék Harry még hogy figyelsz majd másokra ugye.., mert a saját magam fontosabb vagyok. Nem figyeltem arra a személyre aki az egyik legfontosabb embere az életemben, simán csak is magam miatt.-Draco!? - szólok hozzá de meg se mozdul. Elindulok felé. Azt hiszem el kellene állítani azt a sebet ahonnan vérzik. Ingét feljebb húzom, istenem és el pirultam zavarban vagyok mert még soha nem láttam a meztelen testét. Csak én vagyok ilyen ostoba vagyis a gondolkodásom.
Ki az a hülye aki ilyen helyzetben ezen gondolkodik. Kezemel lassan egyre feljebb húzom az ismert ruha darabot. Sokszor elgondolkodtam milyen is lehet a teste de ez minden képzeltem felül múlta. Olyan sok a koca rajta Harry, nyugodj le most nem emiatt vagy ebben a helyzetben..
Keresni keresem a vérzést pontját de sehol sem találom, már nem is vérzik. Mintha éppen gyógyulnak a sebe..
Mégis a ruhája az előbb miért volt annyi a véres miért tűnt úgy mintha nagyon sok vért vesztett volna? Talán nem is az ő vére volt mind..
Gondolkodom el majd hirtelen egy leheletett érzek meg a nyakamon kicsit meg ijedtem..
Draco mégis mikor ébredt fel és mit csinál ilyen közel hozzám ilyen helyzetben..Draco szemszög :
Az utóbbi időben Harry mintha újból kerülne most is mint mindig. Aggaszt de nem tehetek róla. Persze most közben is jött valami családi probléma is ahova apával kell mennem. Szóltam Perselusznak hogy mondja Harrynek ha kérdezné. De ahogy az utóbbi időben hanyagolt nem hinném. Apám meg valami fura helyre vitt.
Ezért is vagyok most itt ebben az erdőben valahogy hozzá közel akartam lenni de mégse. Ebben az állapotban csak is veszélyt jelentek rá. Amit az az ember velem tett... Nem utálom apámat ezért de ez kicsit sok volt azért.. A saját gyerekét szörnyé egy halhatatlan szörnyé tenni. Számomra egy ideig most nem létezik.
Lehet rossz ember vagyok de én ezt nem akartam, a szerelmemet látnom kell ahogy még öregedik és meghal. Ha lehetne magamhoz láncolnám se semmit se sejt így még lehet jó is. Csak a gondolat hogy elvesztem azt nem bírom ki. Ha ezt tudná és azt hogy mit tettem..
miért is vagyok az erdőben véres ruhával.Könnyű a válasz meg próbáltam meghalni, de tényleg nem sikerülhet.
Nem fáj semmim csak a szívem hasad meg, most egy kicsit egyedül lenni itt jó..Szerintem el is aludtam mert egy ismert illatra ébredtem fel. Harry a de a dél ismerés hogy éppen a nyakának akartam esni. Miért rá kell ennyire vágynom? El kell innen tűnöm., gyorsan fel kellek és próbálnék ell menni.
Persze hogy nem engedi, és kezemnél fogva itt tart.. Miért ilyen? Miért nem tudok neki ellenállni? Ha itt maradok baja fog esni..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.