Nem tagadom hogy a szerelmem csókja nem eset jól , viszont azt a stresszt ami bennem van nem enyhíti. Tudom hogy a gyermeknek egyáltalán nem jó , de az apám ... Aggódok érte és testvéremért is ..
- Tudom hogy félsz és aggódsz miattuk ! Kérlek magadal is törődj meg a babával , apád erős és jól lesz ! Gyere feküdj le egy kicsit meg maszirozlak ! - mondta Draco majd a kezét felém nyújtotta. Az ágyra feküdtem , egy varázslat segítségével úgy alakítottuk hogy a babának jó legyen . Igaz hogy az elején vagyok az egész terhességnek , viszont szerintem fontos az óvatosság. Lassan masszírozni kezdte a hatalmat , hirtelen egy vékony hangot hallottunk meg . Draco gyorsan leszállt rólam majd segített félkelni az ágyról.Az ajtó hírtelen nyílt és apu lépet be , kezében egy pólyával amiben az én kicsi húgom van .
- Figyel kérlek a húgodra Lulu- ra !- adta apa a kezembe a húgom , istenem hogy mennyire kicsike.
- Apa ,.. mi van apuval ?!- kérdeztem mire apa kimenet a szobából .. ez nagyon de nagyon nem jelent jót ..
- Dra..- tette kezét szám elé .
- Nyugodj meg , a húgodnak se jó .. - mondta és a húgom fejére simitott , mély levegőt vettem .
- Szia Lulu , én vagyok a bátyád ! Tudod elképesztően szép kislány vagy , apu rendben lesz ! - pusziltam kicsi fejére . Szerelmem idő közben varázsolt egy kiságyat amiben bele tettem a húgomat. Majd dudoltam neki és néztük Dracoval ahogy lassan elalszik.
- Jó anya leszel!- mondta szerelmem és megcsókolt.**
- Apu! - szoltam apának aki rám nézet és mosolygott. Kezemben ott van a húgom lassan apu ágyhoz sétáltam majd át vette tőlem a testvérem.
- Szia , Lulu ! Hogy te mennyire gyönyörű kislány vagy . Ugye mennyire jó bátyád van ! Nagyon szeretlek titeket ! - fogta meg a kezemet apu majd maga mellé húzott.
- Nagyon büszke vagyok rád! Ne aggódj minden rendben !- fejemre puszilt én pedig bele bújtam ölelésébe . Annyira jó hogy nincsen semmi baja , remélem elfogja mondani hogy mi történt.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.