Checked.
POV Rose.
Zoals jullie al wel weten heet ik Rose. Ik ben 17 jaar en leid een niet zo geweldig leuk leven. Al sinds ik mij herinner word ik gepest. Waarom? Dat moet je aan de mensheid vragen. Ik heb namelijk geen idee.
Wat ik wel weet is dat ik er depressief van ben geworden. Nu denk je vast; "ach, weer zo iemand die zich aanstelt en het voor de aandacht doet." Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Maar goed, dat moet je zelf maar bepalen.
Over mijn uiterlijk valt niet zo heel veel te vertellen. Ik heb bruin steil haar en lichtblauwe ogen. Ik ben rond de 1.74m, niet heel erg lang dus. Over mijn gewicht zullen we het maar niet hebben. Ik hou van lezen, ik kan uren doorbrengen met een goed boek en rustige muziek. Ohja, muziek, is het niet niet een soort magisch iets dat bestaat?
Ik voel me vrij als ik naar hun muziek luister, alsof er toch wel iemand is die je begrijpt. Over wie ik het heb? 5 Seconds Of Summer natuurlijk. Ze hebben mijn leven gered, letterlijk. Als ze zingen is het net alsof ze me meenemen in hun magische klanken en engelachtige stemmen.
Ik vind mijn reden voor het bestaan in de muziek van mijn droomjongens. En ook al ken ik ze niet persoonlijk, het voelt alsof ze al jaren mijn beste vrienden zijn. Gek toch?
Heeeey lieve schattige panda's van me. Dit is mijn eerste boek dat ik schrijf, spanneeeeeend. Maargoed, ik wil jullie iets héél belangrijks vragen, dus lees dit please!
Omdat ik voor het eerst een boek schrijf kent niemand me natuurlijk, dus krijg ik ook geen comments of reads. Ik wil vragen of, als jullie dit boek leuk lijkt, het willen vertellen aan jullie vrienden/vriendinnen. Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn!
En als je commentaar/verbeter punten hebt, let me know! Ik sta altijd open voor kritiek, zolang het niet gemeen bedoelt is . Alvast super bedankt als je dit boek een kans geeft, dat zou super gaaf zijn ! Kus, Bente ❤
P.S. Als je dit boek steelt of mijn verhaal gaat overschrijven, zorg ik ervoor dat hongerige slechte eenhoorns je komen opeten in je slaap en je voor eeuwig in de cupcakehel terecht komt.
JE LEEST
Sleeping beauty [L.H.]
FanfictionRose Wood, 17 jaar, 5os. Als Rose kaartjes wint voor een concert van haar favoriete band lijkt haar leven voor een moment toch nog zin te hebben. Maar wat gebeurt er als ze op het podium wordt gevraagd en de jongens haar voor het eerst zien? "You sa...