Q&A

2.7K 145 111
                                    

Van @Undercover_Unicorn_ , voor Luke:

Vind je Rose leuk? En zo ja, serieus gast, denk je niet dat het tijd is voor actie?! *hoop hoop*.

Ik vind Rose enorm leuk en inmiddels heb ik al actie ondernomen. Geef nooit de hoop op, is mijn raad!

Waarom ben je zo heet en woon ik niet in Australië?

Misschien ben ik warmbloedig geboren, of vaak in de zon lig? Omdat je ouders in Nederland leven en niet in Australië, duh.

Voor Bente aka mij ;) :

Ga je nog andere boeken schrijven?

Absoluut! Ik heb al een aantal ideeën in mijn hoofd voor andere boeken, dus ik zal zeker nog andere boeken schrijven!

Wie is je favoriete lid van 5sos?

Luke, in mijn dromen ben ik al met hem getrouwd.

Ga je vaker hoofdstukjes in Luke's pov plaatsen?

Ik probeer het wel, maar het is wel lastiger om te schrijven.

Voor Michael:

Kun je me leren mijn haar deftig te verven? Ik ben serieus een amateur :/

Natuurlijk, welke kleur? Ik dacht aan oranje, met knalblauwe stippen.

Voor Ashton:

Waarom ben je zo cute? Serieus, het is niet normaal meer, Ash... mijn hart smelt er gewoon van.

IK BEN NIET SCHATTIG OKE. En misschien moet je naar de dokter gaan? Het is geen goed teken als je hart aan het smelten is, alhoewel ik daar nog nooit van heb gehoord..

Voor Calum:

Hi, vrienden?

Hi, vrienden.


Van @AryBoo13 , voor mij ghehe :

Hoe ben je op het idee gekomen van dit boek?

Ik heb ooit een liedje geschreven dat sleeping beauty heet. Ik zat al langer met het idee om een boek te schrijven en na een tijdje brainstormen ben ik gewoon begonnen, met de titel van mijn liedje als naam voor het boek!


Van @Lia-Jones , voor mij.. denk ik? :

Waarom houdt iedereen van donuts en pizza, serieus het is gewoon GOOR.

Ik zou het niet weten, misschien heb je een afwijking in je smaakpupillen?

Waarom zijn olifanten niet pimpelpaars met groene stippen?

Waarom zijn olifanten niet knalroze met blauwe strepen?


Van @_RosanneJWZ_ , voor Sean:

Wat heeft Rose je misdaan waarom je zo tegen haar doet?

Ze ziet me niet als haar koning! Dat kan ze niet maken, daar moet ze voor gestraft worden.. HAHA.

Voor Ashton:

Ben je stiekem verliefd op Rose?

Wie zal het zeggen? ...

Voor Michael:

Heb je ooit gevoelens voor Rose gehad?

Nope, ze is altijd een hele goede vriendin van me geweest, maar niets meer. Ik heb al iemand anders op het oog ;)

Voor Calum:

Zullen wij een keer op date?

Date? Wat is een date? Is dat eten?

Voor de super goede schrijfster van dit boek (AHW ZO LIEF) :

Had je verwacht dat je zoveel lezers zou krijgen?

Nee, absoluut niet! Het was in het begin een soort probeersel, maar toen het serieus vaak werd gelezen werd het steeds serieuzer. Ik had nooit gedacht dat het zo een succes zou worden!

Voor de fantastische schrijfster van dit boek (jullie zijn te lief) :

Hoeveel hoofdstukken komen er nog?

Ik weet het nog niet precies, maar ik denk dat ik rond de 70 hoofdstukken ga schrijven. Nog 13 hoofdstukken dus, maar het kunnen er ook meer of minder zijn!

Nog een vraag voor mij, yay! :

Komt er ook een vervolg?

Dat weet ik nog niet, de meesten zeggen dat ik een vervolg moet schrijven. Het lijkt me ook leuk om een nieuw boek te maken, dus ik ben er nog niet over uit..


Van @xoreoirwin , voor mij:

Hoe zou je reageren als je 5sos tegen zou komen op straat?

Ik zou eerst wegrennen omdat het bizar is, dan bedenken dat het wel 5sos is, terugrennen en ze heel lang knuffelen en gillen.

Wie vind je het leukst van 5sos?

Luke, altijd Luke.


Van @xandra12345 , voor moi (ik dus) :

Panda of dolfijn?

Panda, panda's zijn geweldig. Ik wil een panda zijn.

Oreo of pizza?

Pizza, daar heb je veel meer soorten van ;)

Op welke plek van je kamer ben je het liefst?

Het liefst zit ik onder mijn bed (ik heb een stapelbed), daar heb ik nog een bed staan namelijk. Ook hangen er lichtjes en liggen er kussentjes, waardoor het er heel gezellig is! En samen met mijn laptop & chocolade schrijf ik dan verder aan mijn boek (:


Van @emberveltink , voor Bente (wow ik gebruik mezelf als derde persoon, padoem) :

Zal Sean ooit eens gestraft worden met de hele bende?

Tsja.. dat blijft voorlopig nog wel even geheim.

Wat is je lievelingskleur en eten?

Mijn lievelingskleur is turquoise (een soort kleur blauw) en mijn lievelingseten is.. Pasta (en nog heel veel meer)!

Hoeveel traptreden heeft je trap?

Euhm, dat moet ik eerst even tellen, een momentje.

Drie uur later

Dertien! Sorry, ik raakte telkens de tel kwijt bij zes..

Welke donut vind je het lekkerst?

De donut met chocoladestukjes erop, nom nom nom ;)

Hey lieve schattige panda's!

Het heeft even geduurd, maar hier is de Q&A dan eindelijk.

Als je nog vragen hebt voor het boek, stel ze gerust! Ik zet alle vragen die er nog gaan komen in dit hoofdstuk, dus je kan altijd vragen blijven stellen!

HOE VINDEN JULLIE DE ANTWOORDEN? IK WIL HET GRAAG WETEN, DUS LAAT EEN COMMENT ACHTER!

Kus, Bente.

Sleeping beauty [L.H.]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu