Hoofdstuk 53.

4.1K 218 34
                                    

POV Luke

Vandaag heb ik een speciale dag gepland, een dag voor mij en Rose. Ik wil dat ze weet dat ik echt van haar hou, en dat deze proefperiode voor mij niet eens hoeft. Mijn gevoelens voor haar zijn zo sterk, zo dominant over alle gevoelens die ik heb.

Het neemt me totaal over, het maakt me anders. Van de eerst nog stoere Luke is nu niets meer over, ik ben een en al een softie geworden. Ergens schuilt het nog wel in me hoor, en soms weet Rose het weer uit me te halen.

Maar goed, genoeg daarover. Vandaag moet Rose zich speciaal gaan voelen, ze moet gaan voelen dat ik echt van haar hou. Dat ik wil dat ik haar de mijne kan noemen, dat ik haar wil kunnen knuffelen zonder ongemakkelijke situaties.

Het moet gewoon makkelijk gaan, het moet echt worden. En daarom ga ik haar verrassen, hopelijk vindt ze het leuk. Een beetje zenuwachtig trek ik aan mijn witte blouse, adem een keer diep in en klop dan op de deur van Rose haar kamer aan.

Na een paar seconden wordt de deur geopend en even sta ik versteld.

Ze draagt een zwarte jurk die tot boven haar knieën komt. Precies op het midden van haar buik is een reep van de jurk uitgesneden, waardoor je een stukje van haar buik kan zien. Haar bruine haren zijn gekruld en een lichtroze lipglos siert haar lippen.

''Je ziet er prachtig uit'', stamel ik. Verlegen kijkt ze naar haar schoenen en er verschijnt een lichte blos op haar wangen. Ze ziet er zo vreselijk mooi uit, god damn it.

''Jij ziet er ook zeker niet verkeerd uit, Hemmings'', zegt ze. Met haar vinger prikt ze tegen mijn borst aan en een glimlach verschijnt op haar gezicht. Haar ogen twinkelen als sterren aan de hemel en even blijf ik hangen in het ietwat ongemakkelijke moment.

''Zullen we vertrekken?'', vraag ik maar. Ze knikt, waarna we naar de deur lopen. Daar staan de jongens ons met een glimlach van hier tot Tokyo aan te kijken, kleuters.

''Veel plezier op jullie 'echt geen date' hoor'', zegt Michael met een grijns. Ik stomp hem zacht tegen zijn borst aan waardoor hij me nep beteuterd aankijkt. Rose en ik lopen de deur uit en gaan via de lift naar beneden. Buiten het hotel staat een cabrio op ons te wachten.

Ik hou de autodeur voor haar open en met een glimlach stapt ze in. Ik sluit de deur voorzichtig, loop snel om de auto heen en stap vervolgens zelf ook in. Met een brullend geluid komt de motor op gang en er verschijnt een grijns op mijn gezicht.

Rose daarin tegen zit met een gespannen blik door de voorruit te kijken, wat me doet lachen. Boos kijkt ze me aan, en ik steek onschuldig mijn handen in de lucht. Na nog even te hebben gewacht trap ik het gaspedaal in en schieten we naar voren.

Ze geeft een kleine gil van de onverwachte snelheid van de auto, maar herstelt zich al snel weer. Na een poosje lijkt ze te ontspannen en gaat met haar hand door haar wild wapperende haren heen. De krullen zijn een beetje uitgezakt en het zit een beetje rommelig, wat er werkelijk waar oogverblindend uitziet.

We rijden een poosje op de drukke snelweg, maar slaan na een tijdje af. Ik rij een hobbelig pad op en Rose kijkt een beetje verbaast naar de nieuwe omgeving. Vragend kijkt ze me aan, maar ik grijns alleen en geef geen antwoord.

Verdrietig kijkt ze me aan, waardoor ik alleen maar moet lachen. Ze zal vanzelf wel zien wat ik voor haar in petto heb vandaag. Ik weet bijna wel zeker dat ze het leuk gaat vinden en moet moeite doen om mijn mond niet voorbij te praten.

Ik parkeer de auto na een tijdje aan de zijkant van de weg en stap uit. Ik loop gehaast naar haar kant van de auto, waar ik als een echte gentleman de deur voor Rose opendoe.

''Nou, ga je nog vertellen wat we gaan doen?'', vraagt ze. Grijnzend schud ik mijn hoofd en kijk haar speels aan. Ze kijkt boos, maar die blik is al snel weer verdwenen. Ik pak haar hand vast en begeleid haar naar de juiste plek. Als we eenmaal zijn aangekomen kijkt ze haar ogen uit.

Voor ons reikt een enorm meer, met daarachter een bos. Het is helemaal verlaten, op een voorwerp na. In het water ligt een jetski rustig te dobberen op het kabbelende water. Met een gilletje rent Rose naar de jetski toe, en kijkt er met grote ogen naar.

''Gaan we hierop varen, rijden, wat jij wilt?'', vraagt ze ongelovig. Ik knik tevreden en het had niet veel gescheeld of ze was gaan kwijlen. Lachend loop ik naar haar toe en ga op de jetski zitten. Ze gaat achter me zitten en slaat haar armen om mijn middel.

Een tinteling gaat door mijn lichaam heen, holy moly. Ik trek me er niets van aan en zet de motor aan. Het water onder ons begint op te borrelen en ik voel de grip van Rose haar armen om mijn middel verstevigen. Een grijns siert mijn lippen, en dan geef ik gas.

Met een enorme vaart vliegen we zo ongeveer over het reusachtige meer heen, het is fantastisch! Het water spat aan beide kanten van de jetski op en ik voel hoe Rose de hele tijd om zich heen kijkt. Haar armen liggen om mijn middel heen en soms verstevigd het wat, als we opeens een bocht maken.

Na een lange tijd vaar ik weer naar de kant toe en stop daar. Rose stapt af en ik moet een beetje lachen. Haar haren zitten compleet door de war en haar wangen zijn rood gekleurd. Ze ziet er een beetje verwilderd uit, maar dat ziet er juist wel schattig uit.

''Zeg, je kan ook gewoon zeggen dat ik er niet uit zie dan me zo aan te staren hoor!'', zegt ze grijnzend. Ik kijk beschaamd weg en ik hoor haar zachtjes lachen. We lopen weg van het meer maar nemen een eindje verderop plaats op een grasveldje.

Daar ligt inmiddels een zacht kleed op, met daarop een grote picknickmand. Ik had gevraagd aan de jongens of ze dat wilden klaarzetten voor ons, zodat Rose het niet zou merken. Wel had ik gezegd dat het vriendschappelijk was, wat ze, natuurlijk, niet geloofden.

Rose kijkt met een glimlach naar het gras en om het kleed heen staan een paar kaarsjes. We nemen plaats op het zachte kleedje en ik maak de picknickman open. Daar tover ik een stokbrood, verschillende kazen en hapjes uit en stal die neer op het kleed.

We genieten van het lekkere eten en kijken uit op het grote meer. We praten over koetjes en kalfjes, maar je merkt dat er een hele kleine spanning hangt. Toch is het niet erg, ik geniet van elk moment dat ik samen met haar ben.

Als we het eten hebben opgegeten ruimen we alles op en lopen nog wat rond. We komen uit op een steigertje, waar je een perfect uitzicht hebt over het hele meer. Achter het bos zie je nog een halve zon, die de lucht roze doet kleuren.

De zon zakt steeds verder, en het begint wat af te koelen. Rose rilt een keer en ik trek haar dicht tegen me aan. Ze nestelt zich tegen mijn borst aan en zo staan we voor een tijdje in stilte. Kijkend naar het mooie uitzicht, weet ik wat me te doen staat.

Langzaam duw ik Rose een stukje van me af, die me een beetje verbaast aankijkt. Mijn hand vouw ik om haar wang heen en verlegen kijkt ze naar de grond. Als ze opkijkt boren haar felblauwe ogen in die van mij, en toen verdween de hele wereld om me heen.

Ik leunde naar voren, keek nog een keer naar haar hypnotiserende ogen en sloot toen mijn ogen. Het volgende wat ik voelde waren haar zachte, kleine maar volle lippen op die van mij.

Hey lieve schattige panda's!

YEAY, EINDELIJK ZOENEN ZE HOERA.

Wat vinden jullie ervan? Alweer 25K, sjeemineetje zeg..

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!

Kus, Bente.

Sleeping beauty [L.H.]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu