Opravdu nevím co ho to popadlo, ale nehodlal jsem tuhle šanci zahodit. Litovat můžu když tak později. Blonďáčka jsem si podebral a následně jsem se i s ním zvedl. On mi obtočil nohy a ruce kolem těla, zatímco já se začal věnovat jeho rtům. Dojít do pokoje pro mě bylo téměř automatické, takže jsem s tím neměl sebemenší problém. Opravdu jsem byl rád, že mám jistotu, že je táta pryč, jelikož když jsem si domů dotáhl první známost, byl doma bez mého vědomí. Měsíc si do mě pak kvůli tomu šťoural... Teď jsem se ale nehodlal krotit a doufal jsem, že se Haruovo názor nezmění.
Natsu mě dotáhl do pokoje, nohou zabouchl dveře a následně mě hodil na postel. Z nějakého důvodu se mi líbilo když se choval takhle. ,,Ptám se tě naposledy, pak se hlídat nebudu...Jsi si tím jistý ?" Zeptal se a já doslova spolk všechny nejistoty, které se mé střízlivější já snažilo dostat do mého mozku. ,,Jo.." ,,Fajn." Řekl a chtivě mě políbil. Miloval jsem jeho rty, ale teď mi to přišlo takové jiné, takové, naléhavějiší. Natsu mi strčil ruce pod tričko a se náš polibek rozpojil, přisál se mi na krk. Bylo to strašně příjemný a celé tělo mi hořelo z jeho doteků. Můj mozek byl jak v mlze a ani jsem si nevšiml, že ze mě strhl ono bílé tričko, které mu překáželo v práci.
Slíbával jsem jeho kůži kousek po kousku. Užíval jsem si jeho tiché steny a jeho zrychlený dech, který jsem mu způsoboval. Jakmile jsem narazil na jeho bradavky, slastně zasténal a následně zrudnul ještě víc. Jeho omámený pohled mě naprosto okouzlil, ale já chtěl vidět víc. Stáhl jsem z něj tepláky a následně jsem osvobodil jeho chloubu z boxerek. ,,N-Natsu, nekoukej na mě tak..." Zabručel nespokojeně, ale zároveň v něm šla ta nadrženost přímo číst. ,,Dobře, tak já tedy zavřu oči..." Řekl jsem a mírně jsem se pousmál. Hlavu jsem sklopil k jeho penisu a dal mu jemnou pusu na vršek.
,,Jsi nádherný Haru..." Řekl tiše a následně si vsunul celou mou chloubou do úst. Doslova jsem zalapal po dechu a prohnul se v zádech, čím jsem způsobil, že jsem se pohnul a unikl mi další zasténání. Natsu mě začal opravdu trápit. Neustále měnil rychlosti a nechtěl mi dopřát slastný konec. ,,Natsuuu..." Zakňučel jsem, jakmile mě chytil u kořene a tím mi překazil další orgasmus. ,,Popros." Zavrčel mi u ucha a mě na kůži naběhla husina. ,,P-Prosím..." Hlesl jsem tiše a přidušeně jsem se na něj podíval. Jeho oči teď působili strašně tmavě, ale líbilo se mi to. ,,O copak prosíš ?" Zeptal se s provokativním úšklebkem a přejel po mé chloubě. ,,Ammm-p-prosím... Já-Ah- p-potřebuji s-se udělaahh." Zavzdychal jsem, jelikož jsem ucítil jak mě lehce kousl do krku na jakési speciální místečko. ,,Jak si přeješ kotě..." Řekl a s vítězným pohledem se vrátil zpět do mého klína. Netrvalo to ani dlouho a já cítil, že to už dlouho nevydržím. Všechno mě z toho věčného zadržování orgasmu bolelo a v mém těle kolovala čirá slast. ,,Natsuuu...J-Já už musím..." Zakňučel jsem a spletl jsem mu prsty do vlasů. ,,Buď hodný kocourek a udělej se pro mě... Třeba pak dostaneš odměnu." Zavrněl a já se chvíli konečně přehoupl přes pomyslnou hranici orgasmu, s výkřikem jeho jména na rtech, který jsem prožíval i pár minut po tom a ani jsem nevnímal, že mě otočil a páskem mi svázal ruce k posteli...
***
Pokračování příště ^^
ČTEŠ
Ununderstood ✔️
RomanceHaru a Natsu. Původně dvě naprosto odlišné povahy se sejdou na jednom místě. Z chyby vytvořené náhodou, se celý jejich vztah zvrtne a přetvoří na něco úplně jiného. *** I když mám tenhle příběh rozepsaný už strašně dlouho, naprosto nevím jak to pops...