13.Ředitelna

321 37 1
                                    

Jen jsem šel tiše za Haruem. Určitě to bude něco ohledně včerejška, ale něco mi tu nehraje. ,,Co jsi tak vystreslej ? Jsi nikdy nebyl u ředitele ?" Pousmál se a já jen mlčky pohodil rameny. ,,Dneska nějak nejsi ukecaný.." Zabrblal tiše a odvrátil pohled. Nejsem ukecaný když tuším že se něco děje, mám na tyhle věci takový šestý smysl. Haru se zastavil před dveří ředitelny a zaťukal. Rovnou se ozvalo "dále" a my vešli dovnitř. Ani mě nepřekvapilo že tam seděla většina těch kluků ze včera a ve předu ten borec co to měl všechno pod kontrolou. Oba jsme pozdravili a si prohlédl ty kluky. Chybí dva.

Celkem mě potěšilo vidět tuhle pomlácenou partičku v ředitelně, doufám že je vyloučí, nebo budou mít alespoň problém, ale o tom z určitého důvodu pochybuju. ,,Haru... Ty jsi byl vždycky dobrý student, co kromě spaní při hodinách nedělal problémy. Můžeš mi tedy vysvětlit co tě to včera napadlo ?!" Trochu jsem se zamračil. ,,Vzít si s sebou někoho jako je Natsu a nechat pomlátit další studenty ? Sakra Haru, jak tě mohlo vůbec něco takového napadnout ?! A vy Natsu, to co je mezi vami dvěma opravdu nerozebírám, ale s vaší minulostí co se týče šikany, bude rád když vás nenechám rovnou vyloučit !"
Teď jsem se zarazil úplně. Jak jako co mě to napadlo ? Vzít si Natsua ? Jak jako šikana ?!

Haru jen zaraženě stál s otevřenou pusu. ,,Pane řediteli, to co dělo na základní škole je minulost a nechci to rozebírat, ale můžete mi vysvětlit o co tady jde ? My nic špatného neudělali." Řekl jsem klidně a chytil jsem Harua za rameno, jelikož vypadal že brzo bouchne. ,,Natsu, tito chlapci říkají že jste je bezúčelně napadl. Nevypadá to na to že by lhali." Zabručel ředitel a já si jen odsekl. ,,Tenhle kluk se snažil znásilnit Harua a ještě k tomu na školních pozemcích ! Jen jsem ho bránil !" Řekl jsem naštvaně, ale to už se na mě Haru splašeně podíval. ,,Takže mi chcete říct že MŮJ syn, který má již půl roku přítelkyni se snažil znásilnit tady Harua na školních pozemcích zrovna ve chvíli, kdy jste šel vy okolo ?" Aha... Tak tady je ten háček.

,,Pane řediteli prosím ! Bylo to nedorozumění... J-Já se jen bavil tady s Rickem a ostatníma... Natsu si to prostě blbě vybavil a trochu to přepískl." Řekl jsem a nasraně jsem se na něj podíval. Ten idiot žádnou holku nemá, ale před svým otcem si vždycky hraje na neviňátko. ,,Natsu přivedl dva kluky do nemocnice a podle kluků jsi to byl ty, kdo si ho zavolal, prý kvůli nějaké pomstě či co." Řekl ředitel a Ricky uznale kývl. ,,Co prosím ?!" ,,Jo Haru. V prváku tě přeci štvalo že si všichni mysleli že jsi holka, no ne ?" ,,J-Jo ale-" ,,Tím pádem nemám co víc řešit. Haru, Natsu, za ublížení na zdraví a nátlaku budete následující měsíc uklízet školní kantýnu každý den po škole. Zítra začínáte, teď se vraťte chlapci. A radím vám aby jste už další podobné věci nedělali, jelikož tohle na své škole tolerovat nebudu !" Řekl rázně a ukázal na dveře. Ve mě vřel vztek a v rudovláskovi vedle mě očividně taky. Beze slova jsme odešli z ředitelny a já se vydal na opačnou stranu od naší třídy. ,,Kam jdeš ?" Zeptal se mě Natsu a já jsem se ani neobtěžoval otočit se. ,,Vylít si vztek."

Ununderstood ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat