89.

161 20 7
                                    

Zrovna když jsem šel obývákem, tak jsem narazil na ty dva. ,, Kotě, tak tady jsi..." Řekl nadšeně Natsu a skočil mi kolem krku, sotva jsem to ustál. ,,Nat-fuj, ty jsi pil ?" Zeptal jsem se a trochu jsem se od něj odtáhl. ,,Jenom malinko... Už jsem ti říkal že jsi strašně roztomilý ?" Zaculil se a já nad tím jen protočil očima. ,,Bože... Pustil jsem tě z očí na deset minut..." Zabručel jsem a on na mě udělal štěněcí oči. ,,Zlobíš se ?" Bože proč na mě musí takhle koukat ... ,,Ne..." Zabručel jsem a on mě zase pevně zmáčkl. ,,P-Přísahám že mě někdy udusíš..." Hlesl jsem a za námi se ozval smích. ,,To je mi lásky..." Zasmál se Alex a já ho probodl pohledem. Podvědomě jsem si k sobě Natsua víc přitiskl a ti dva se zasmáli ještě víc. ,,Říkal jsem že bude žárlit." Řekl Natsu a dal mi pusu do vlasů. ,,Nežárlím..." Zabručel jsem a uraženě jsem mu zabořil hlavu do mikiny.

Haru se nafoukl a zavrtal mi hlavu do hrudi. Působil tak strašně roztomile, miloval jsem když to dělal. Měl jsem pak pocit, že jsem pro něj někdo, u koho se cítí bezpečně a příjemně. ,,Co si takhle jít konečně udělat to jídlo, aby jsme mohli jít spát ? Myslím, že toho dneska máme už všichni dost." Navrhl jsem a jak Haru, tak Alex, souhlasně kývli.

▶️

Po večeři, která se jaksi protáhla do půl jedné, jsme si všichni znaveně zalezli do svých pokojů. Harua jsem si nesl v náručí, jelikož mi tam u ohně usnul. ,,Mmm..." Zabručel, jakmile jsem ho položil do postele a on se jen pootočil. Mírně jsem se pousmál, sundal mu boty s bundou, a následně jsem mu chtěl skočit pro čisté oblečení na spaní. On mě ale z ničeho nic chytil za ruku a zamrkal na mě. ,,Půjdeme do sprchy ..." Zabručel rozespale a já se pousmál. ,,Až ráno zlato, už je dost pozdě." ,,Mmm... Tak půjdeme do vany." Řekl rozhodnutě a posadil se. ,, Kotě, pro jednou nás nezabije když-"

,,Prosííím..." Zaškemral jsem a jemně jsem se k němu přitulil. On si povzdychl a následně mi dal pusu do vlasů. ,,Dobře, půjdu nám jí napustit, ano ?" Spokojeně jsem kývl a on zmizel v koupelně. Já si mezitím sepnul vlasy do culíku a sundal ze sebe všechno oblečení. Jen jsem na sebe hodil tenkou deku, jelikož bylo celkem chladno. Natsu prostě neustále větrá. Tiše jsem došel ke dveřím koupelny a nenápadně sledoval, jak rudovlásek zrovna zkouší teplotu vody. Pak se mírně pousmál a sundal si tričko. Měl jsem na něj krásný výhled a když se začal protahovat, bez ostychu jsem mu záviděl. Chtěl bych mít taky takovou postavu, ne vypadat jako holka. Však cvičím, dělám stejné sporty, narozdíl od něj skoro nic nejím a stejně. Ne že bych byl tlustý, ale nabrat "hmoru" je pro mě nemožné. ,,Budeš na mě dál koukat ?" Zaptal se  uchechtnutím a podíval se mým směrem. Já si jen odfrkl a následně jsem došel k němu. ,,Jen si říkám že tloustneš, dřív jsi měl lepší postavu." Poškádlil jsem ho a lehce jsem hodloubl do žeber.

***
***
Důvod mé neaktivity ? Heh, lenost :)
Ale zase vám můžu říct, že dělám na nové fanfikci (Itadei) a stále se ještě rozmýšlím co za další fanfikci budu potom psát, takže se mě snažte pochopit, děkuji 😅❤️

Ununderstood ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat