69.

220 27 17
                                    

Jakmile jsem vylezl z vany, kde mi Natsu mimochodem dělal společnost, rozeběhl jsem se ke stromečku. Bylo mi jedno, že jsem měl na sobě jen boxerky a jeho tričko. ,,Natsuuuu, už pojď !" Vykřikl jsem nadšeně a on se objevil na chodbě. ,,Na to, že jsem tě nemohl dostat z postele jsi teď celkem čipera." Uchechtl se a když ke mě došel, tak mi rozcuchal mokré vlasy, které jsem si svázal do culíku. ,,No, těším se na tvoje reakce." Řekl jsem nadšeně a popadl ten největší dárek. Tak nějak mě těšilo, že je největší právě ten pro něj, jelikož jeho dárky byly malé, ale za to určitě hrozně drahé. Na to už jsem byl dostatečně připravený... Přetáhnu ho koštětem jestli to přehnal.

Haru mi vtiskl do náruče docela velkou krabici a já si povzdechl. ,,Doufám že to nebylo nic drahého." Řekl jsem káravě a odložil si jí na zem, abych jí mohl lépe rozbalit. ,,Že na to upozorňuje zrovna někdo jako ty." Prohodil blonďáček a dřepl si vedle mě. ,,Tak šup, chci vidět tvojí reakci." Řekl nadšeně a já se začal dostávat do krabice. Když jsem si všiml mikrovlnky na obrázku, nechápavě jsem se na něj podíval. ,,Jen to otevři, máma se potřebovala zbavit pár krabic." Zabručel a já chápavě kývl. Když jsem tu krabici otevřel a uviděl v ní úplně novou motorkářskou helmu, doslova mi spadla čelist. ,,C-Co... T-To je... Kde si jí...Haru je úžasná !" Vydechl jsem nadšeně a hned jsem začal zkoumat svou novou černou krásku. ,,Zkus si jí ať vidím, jestli ti je." Řekl s úsměvem a já si jí bez keců nasadil. ,,Voní po tobě." Uchechtl jsem se a následně jsem si jí sundal.

,,Tak musel jsem zkusit, jestli je vůbec pohodlná." Eh, vůbec jsem jí doma nenavoněl, ne ne ne.... ,,Je úžasná, jak si vůbec věděl že mi už ta moje nesedí ?" Zeptal se, ale stále si jí nadšeně prohlížel. ,,Jednou jsem si všiml jak si dostal rapla a mrsknul s ní o zem. Od té doby sis na ní stěžoval, nemysli si, že jsem si toho nevšiml." Řekl jsem s úšklebkem a on se nervózně usmál. ,,Děkuju kotě, fakt je boží." Prohodil a dal mi rychlou pusu. ,,A teď další !" Řekl jsem nadšeně a ignoroval jsem všelijaké jeho protesty.

Haru mi podal druhý dárek, takovou menší obdélníkovou věc. ,,Není to knížka, že ne ?" Uchechtl jsem se a on zavrtěl hlavou. ,,Čtení by ti sice bodlo, ale ne. Jen to otevři, byl to celkem problém sehnat." Řekl a opřel si hlavu o mé rameno. ,,To je ***** (Doplňte si jméno jakékoliv hry co vás napadne 😅) ?!" Vyhrkl jsem nadšeně a on spokojeně pokýval hlavou. ,,Pomohla mi vybrat Sam, tak doufám že jsme vybrali dobře." Uchechtl se blonďáček, kterého jsem hned sevřel v náručí. ,,Kotě ty mě nepřestaneš udivovat." Zasmál jsem se a dal mu pusu do vlasů. Roztomile se zaculil a podal mi poslední krabičku. Vůbec jsem netušil co to je. Se zaujetím jsem strhl obal a vykoukla na mě krabice od hodinek. Dost luxusních hodinek. ,,Haru..." ,,Než začneš něco namítat. Tohle je dárek napůl i od mé sestry. Vím že si na sportu dost ujíždíš a neustále si stěžuješ na hodinky, tak jsem ti je sehnal a nechal je poslat z Ameriky." Řekl hrdě a já začal uvažovat nad tím, jaké blbosti jsem oproti němu sehnal. ,,Jsou...Eh...Koukal jsi už na ně ?" Zeptal jsem se zaskočeně hned jak jsem otevřel krabici. ,,Ne, chtěl jsem, aby byly originálně zabalené." Řekl hrdě a já se uchechtl. Následně jsem vytáhl lísteček od jeho sestry, který byl vložený uvnitř.

,,Haru by mě zabil kdyby to viděl dřív než to rozbalíš, ale věřím tomu, že si to spolu užijete ;) "

Těmhle černým koženým poutům se totiž hodinky zrovna říkat nedalo...

Ununderstood ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat