"Yarın ne yapacaksın?"Birasını yudumlarken sorduğu soru karşısında birkaç saniyeliğine sessiz kaldım. Hissediyor gibi hissediyordum.
Bebeğimizi görmeye gideceğim, Zayn.
"Kim'le dışarı çıkacağız."
Kafasını sallayıp birasını içmeye devam ettiğinde ne sormam gerektiğini bilmiyordum. Dün gece burada kalmıştı, bugün işi olmadığını öğrenince kalmasını istemiştim.
O varken kendimi güvende hissediyordum... Bebeğimi o yokken kaybetmiştim.
Farkında olmadan ikimizi de güvende tutuyordu.
"Sen ne yapacaksın?"
Omuz silkti. "İstihbarattan haber bekliyorum."
"Hala kışlada mı kalıyorsun?"
"Evet. Evlere bakmaya başladım ama taşınasım yok."
Artık annemin evine dönme fikrini sunamıyordum. Zayn'in çocuğuyla birlikte beni kabul eder miydi? Hiç sanmıyorum.
"Timdekilerle birlikte hiç dışarı çıkmıyor musunuz?"
Kaşları havaya kalkarak reddetti. "Nereye çıkacağız ki?"
"Bilmem," Salatamdan biraz daha yedim. "En son geldiğimde kızlardan falan bahsediyorlardı. Eğlenmeye çıkıyorlardır diye düşündüm."
O günü hatırladığımda soluklarım hızlandı. Eğer kızsa... Zayn onu çok sıkar mıydı? Soyunma odasında neler dediğini hatırlıyordum.
"Benim öyle yerlerde işim olmaz. Bilmiyorsun sanki."
"Benim yüzümdense... Kendini kısıtlamana gerek yok. Artık hayatına karışamam."
Göz devirdikten sonra bir kez daha şişeyi kafasına dikti. "Otuz bir yaşındayım. Öyle eğlence günleri falan bitti bana."
Bunu söylemesi içimi rahatlattı. Biliyordum ama yine de.
"Yetişkin insanlarız," diye alıntıladım onu. "İhtiyaçlarımız var."
Ben de mi onu başka biriyle düşünmeye başlamıştım?
Alıntıma gülerken o geceyi hatırladığına emindim.
"Gece hayatı olan birine mi benziyorum?"
Bana benden önceki hayatını nadiren anlatırdı ki, nereden bilebilirdim? Hayatındaki ilk kadın olup olmadığımı bile bilmiyordum, Kimberly'nin içime düşürdüğü kurtlar vardı sadece. Sürekli gelip Zayn'e benden önce kaç kadının bacaklarını açtığından bahsedip duruyordu.
"Ben ilk miydim yani?"
"Bunu irdelemenin sonucu ne olacak?"
"Merak ettiğim için sordum. Beni biliyorsun ama senin geçmişini bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfic"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn