led by blind faith

388 70 22
                                    

Milo'ya ne olduğunu merak eden tayfa sizi buraya alalım

*Hatırlamayanlar için Milo, Zayn'in babalar gününde yanına gittiği çocuk

-

Rachel'ın birden kahve içmeye gelmesini beklemiyordum. Ama geldiği için mutluydum. Benden beş ay sonra doğum yapmıştı ve dünyalar tatlısı bir kızı vardı. Uyumaktan başka bir şey yapmasa da bebek konusunda hala çok hassastım ve gördüğüm en güzel bebeklerden biriydi.

Rachel geldiğinden beri uyuyan kendi bebeklerimin kahvemizin sonuna yaklaşırken sesini duymuştum. Çıkıp ikisini de aldım ve zorlu bir görev olsa da yavaş yavaş alışarak aşağı indirdim.

Khalid hemen kendine gelip Rachel'la tanışmıştı bile. Ama Rachel, kucağımdaki Khaan'ı da görmek için yanıma oturduğunda yeni insanlardan pek hoşlanmayan Khaan yüzünü iyice göğsüme gömdü ve ona bakmadı.

"İnsanları gözlemledikten sonra sevmelerine izin veriyor." diye açıkladım utanarak.

Rachel gülmüştü. "Zayn de aynısını yapmıştı, sorun değil."

Hakkında hiçbir şey söylemesem bile ilk kez gören insanların Khaan'ı direkt Zayn'e benzetmelerine alışmıştım. Gerçekten babasının oğluydu.

Yürümeye hala tam alışmamış Khalid elindeki oyuncağı Rachel'a göstermeye geldiğinde Rachel büyük bir şaşkınlıkla oyuncağına bakıp ne kadar güzel olduğunu söyledi ve geri verdi. Mutlu Khalid oyun halısına dönmüştü.

"Daha önce hiç ikiz görmemiştim, çok benziyorlar. Karıştırdığın oluyor mu?"

"Küçükken daha zordu ama şimdi hareketleri ve kişilikleri hemen belli ediyor. İstesem de karıştıramıyorum. Yüzleri bu kadar benzerken karakterlerinin farklılığı kardeş bile değillermiş gibi hissettiriyor bazen."

Rachel'le gülerken zil çalmıştı ve zilin sesine minik Claire uyanırken Khaan da ilgiyle kafasını kaldırdı. Rachel bebeğine bakmak için, ben de kapıyı açmak için ayaklandık.

Kapının yanındaki camdan kamuflajı gördüğümde Khaan'ı yürümesi için yere bırakmıştım. Aşağıdan bana bakıp "Baba?" demişti.

"Evet aşkım, baba geldi."

Neredeyse düşecek gibi yürürken hızlandı ve kapıyı açtığım an Zayn'i görünce gülmüştü. Zayn eğilip onu kucağına aldı ve boynunu öperken Khaan kahkaha atıyordu. İçeri girerken Khaan yanağını göğsüne yasladı ve öyle kaldı.

"Hoşgeldin."

Uzanıp beni öptü. "Hoşbuldum aşkım."

Salondaki karmaşayı fark ederken "Rachel burada." diye haber vermiştim. Rachel da el sallamıştı. Sevdiği sayılı arkadaşlarımdandı, Khaan'ı bir koluyla tutarken diğeriyle Rachel'a sarıldı, tam sarılmak da denemezdi.

"Hoşgeldin."

"Sen de," demişti ve onu fark eden Khalid için dizlerinin üzerine çöktü. "Babacığım?"

Khaan'ı yere bırakıp ona yaptığı gibi Khalid'i de öptükten sonra oyun halısına gitmelerine izin verip ayağa kalktı. Etrafa bakarken Claire'ı fark etmişti.

"Adı ne?" diye sordu ona yaklaşırken.

"Claire."

"Bakabilir miyim?"

Rachel güldü. "Sorman hata."

Gözlerini kırpıştıran Claire'ı pusetinden yavaşça çıkardı Zayn, sonra koltuğa oturup bacaklarının üzerinde tutmuştu. Yüzünü inceleyip parmağını yanağında gezdirdiğinde Claire gülümseyince kendisi de güldü.

exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin