Tövbestağfurullah
"Ne oldu?!" diye bağıran Zayn'i pencereden izlemeye devam ettim. "Nefes mi alamıyorsun?!"Matias ağlıyor gibi bir ses çıkarıp olduğu yerde çırpınmaya başladı. Gidip kurtarmak istiyordum ama kendi kaşınmıştı, cezasını çekebilirdi.
Geçen gün Özel Kuvvetler'de iyi iş çıkaracağını iddia ettiğinde ayrıca Zayn'den arka bahçemizde kendisine eğitim vermesini istemişti. Şu anda Leo, Zayn ve kurban Matt hep beraber bahçedeydiler. Kurban dedim çünkü bir sandalyeye sıkıca bağladılar ve şu anda da Zayn suratına hortumla tazyikli su tutuyordu.
Henüz ikinci aşamadalarmış ve Zayn gerçek eğitimde yaptıklarının yüzde birini bile yapmadığını söyledi. Öyle olduğunu biliyordum. Ama Matias şimdiden fazlasıyla acı çekiyor. Onu uyarmışlardı.
"Daha fazla bakamayacağım." diyen Kim kendini yüzüstü koltuğa attığında ben izlemeye devam ettim.
Zayn hortumu suratından çektiğinde Matt gözlerini ve ağzını kocaman açıp sanki son nefesiymiş gibi derin bir nefes aldı ve öksürdü. "İşkence yap demedim! Eğitim ver dedi-"
Zayn suyu tekrar suratına tuttuğunda boğazına kaçtığına emindim. "Bir kez daha şikayet edersen hortumu ağzından sokup götünden çıkarırım."
Ettiği küfürle kaşlarım çatılırken kendi de benim izlediğimi hatırlayıp birden bu tarafa dönmüştü. Surat ifademden söylediğini duyduğumu anladığında yanındaki Leo'yu hafifçe ittirdi. "Küfür etmesene oğlum."
"Ne zaman ettim abi?"
"Sus."
Matias tekrar öksürmeye başladığında onun da varlığını hatırlayıp hortumu yere doğru tuttu. Matt ağlayarak öksürdükten sonra Zayn'e nefret eder gibi baktı.
"Zevk alıyorsun değil mi?"
Zayn, Leo'ya suyu kapatmasını söyleyip hortumu yere fırlatırken omuz silkti. "Eğitim isteyen sendin."
"Eğitimde böyle bir şey olmadığına eminim."
Zayn gülerek onun ıslak saçlarını karıştırdı. "Haklısın aslında. Böyle yapmıyorlar. Sandalye falan..."
"Demiştim!"
"Ellerimizi ve bacaklarımızı bağlayıp on metrelik havuza atıyorlar mesela. Havuz olmadığı için böyle idare edeceksin ama illa havuz istiyorum diyorsan bir şekilde hallederiz. Evet?"
Matias'ın nefret dolu yüzü yerini korkuya bıraktı. "C-Cidden böyle bir şey yapıyorlar mı?"
Zayn ayaklarındaki ipi çıkarmak için eğilirken Leo da arkaya geçip bileklerini çözmeye başladı. "Evet."
"Nasıl nefes alıyorsunuz?"
Elleri ve ayakları çözüldüğünde sonunda özgürlüğe kavuşmuş gibi bileklerini ovdu Matt.
"Almıyoruz."
"On metre diyorsun enişte! Yukarı çıkana kadar ölürsünüz. Nefes almanız gerek."
"Tutuyoruz işte amına koyayım."
"Yalan söyleme bana. İnanıyorum, sonra kalbim kırılıyor."
"Kes sesini lan. Azıcık tazyikli suya on saniye dayanamadın, hala konuşuyorsun."
"Süper kahraman güçlerim olmadığı için özür dilerim enişte."
Zayn yanında bir sonraki emri bekleyen Leo'ya baktı. "Leo, nefesini kaç dakika tutabildiğini söyle şu salağa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfiction"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn