a fearless leader

1.6K 141 81
                                    

Ne yapacağını şaşırdığı bir gündü.

Kim'le uğraşmayı bile bırakmıştı, çocuklar uyuyordu, en uygun seçeneği Oreo'yla delirmek olarak görmüştü.

Oreo'yu kızdırıp havlamasını sağlayarak eğlenirken Kim'le onu izliyorduk.

"Kendinden geçti?"

"Oreo'yla oynarken böyle hep."

"Yakala oğlum!" Attığı topu geri getirmesi için Oreo'ya bağırmış olsa da bahçe Oreo'nun dikkatini dağıtmıştı ve topu geri getirmedi.

Havuzun yanında dolanıp Zayn'e geri döndüğünde Zayn onu kucağına alıp başını öptü.

"Ramazan'dan önce barbekü partisi mi yapsak?"

Kim ellerini çırparak ayaklandı. "Havuza da girelim!"

Zayn kafasını sallayıp bana döndü. "Çocukları da sokayım mı?"

Banyo yapmayı sevdikleri için güzel bir fikir olabilirdi.

"Olur."

"Sen uygun musun?"

Dün gece üzerimdeydin Zayn. "Evet."

"İyi o zaman. Timi çağırayım mı?"

Çoğu zaman onları kızdırmak için tersini söylese de kalabalık olmaktan çok hoşlanıyordu. "Çağır aşkım."

"Ya da vazgeçtim."

Oreo'ya geri döndüğünde ona tekrar seslenmiştim. "Ne oldu?"

"Fazla erkek."

Ona göz devirdiğimde bana aynı şekilde baktı. "Çocuklardan bahsediyoruz Zayn."

Onayımı aldıktan sonra şakaya vurdu. "Kimberly hepsini yer diye endişelendim."

"Yalan söyleyemeyeceğim, Samuel'i bazen ısırasım geliyor-"

Zayn elindeki topu sertçe Kim'in kafasına fırlattı. "O dişlerini tek tek sökerim senin."

Kim kafasını ovdu. "Of tamam ya, ne dedim sanki?"

Zayn ayağa kalktığında Oreo delirmiş gibi hareket ediyordu. Etrafında durmadan koştuğunda sakinleşmesi için sadece Zayn'in "Oreo." demesi yetmişti.

"Nasıl ya?" Kim hayret etti. "Beni siklemiyor."

"Sadece Zayn'i dinliyor."

Konuşmamızı duyan Zayn elinde mamayla bu tarafa geldi. Mamayı tam ortaya bıraktığında Oreo'ya gösterip seslenmişti. Oreo son hızla buraya koşarken tam almak üzereydi ama Zayn, "Dur." demişti. Olduğu yerde durup mamasını izlerken dili dışarıdaydı. Almak istediğini belli etmeye çalışır gibi Zayn'e baktı.

"Hayır," dedi Zayn yanıma otururken. "Bekle. Ben alabilirsin diyene kadar."

Benim de sözümü nadiren dinlerdi, "Al Oreo." diye seslendiğimde ilk önce bana baksa da sonra Zayn'le bakıştı ve yerinden kıpırdamadı.

"Alabilirsin."

Ve mamaya koştu.

Kim gülmüştü. "Hani eğitmeyecektin enişte?"

"Tuvalet eğitimi ve söylediklerimi algılaması gerekli şeyler. Eğitmedim."

Zayn kolunu omzuma attığında gövdesine daha çok yapışıp elini tutmuştum. Kim ayağa kalktı.

"Fazladan bikini?"

"Giyinme odasında, sağdaki dolapta."

Kafasını sallayıp merdivenlere koştuğunda gözden kaybolunca Zayn'e daha çok sırnaştım. Boynunu öpüp derin bir nefes almıştım.

exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin