Cehennem ateşi
-"İlk önce gerçekten konuşmaya çalışmış," Kim, Connor'dan aldığı bilgileri bana aktarmaya devam etti. "Ama sonra Connor yine senden bahsedince sinirlenmiş. Sonrasında ne olduğunu anlatmıyor. Eniştem anlatmaması için tehdit etmiş. Artık nasıl korkuttuysa ısrar etmeme rağmen anlatmadı... Sonra da seninle daha fazla görüşmek istemediğini söyledi işte."
İç çekip geriye yaslandım ve iki gün içinde olanları düşündüm. Zayn sadece konuşmaya gittikten sonra eve bile geçmeden işten çağırdıkları için neler olup bittiğini öğrenememiştim. Gece de gelmemişti ve sorsam da anlatmazdı, biliyorum.
Bu sabah nasıl öğreneceğimi düşünürken kapıda Kim belirdi ve büyük bir abartıyla anlatmaya başladı. Dün gece suratında hafif yaralarla evine gelen Connor'dan öğrenmişti hepsini.
Anlattığına göre Zayn, Connor'ın işten çıkmasını beklemişti. Connor onu dışarıda görünce Kim'in deyimiyle korkudan tutuşmuştu ve hemen savunmaya geçmişti. Zayn konuşmak istediğini söyleyip yürümeyi teklif etmişti. Sakin bir yere gelene kadar derdini anlatmıştı ama sonra Connor açıklamaya çalışırken yine benden en yakını gibi bahsedince sinirlenip biraz hırpalamıştı. Biraz diyorum çünkü eğer gerçekten dövmüş olsaydı Connor'ın Kim'e gitmesi bir yana, ayakta bile durabileceğini sanmıyordum.
Ne konuştuklarını söylememesi için bir şekilde tehdit etmişti ayrıca. Ve iki saniye sır saklayamayan Connor şimdi ağzını açmıyordu. Kim bile öğrenememişti. Neyle tehdit ettiğini tahmin bile edemiyordum, her şeyi yapmış olabilirdi.
Connor bunları anlattıktan sonra benimle daha fazla görüşmeyeceğini haber vermesini istemişti Kim'den. Ona mesaj atardım, demişti, ama kocası telefonu götüme sokabilir.
"Zayn'le konuşmam gerek bir an önce."
"Ne zaman geliyor?"
"Bilmiyorum ki."
Kucağındaki Khalid ağlamaya başladığında susturmaya çalıştı, yapamayınca bana uzattı. "Acıkmış bu."
"Bebekleri ağlayana kadar seviyorsun Kim."
"Galiba..."
Gülerek Khalid'i aldım ve az önce oyun oynamak için yemediği mamaya uzandım. Biberonu yutmak istercesine emmeye başladı, aç olduğunu biliyordum.
"Emzirmiyor musun artık?"
"Çok sık değil. Daha çok yiyecek tüketmeye başladılar."
"Emzirirken meme ucu kopan kadınlar varmış, gerçek mi?"
Bildiğim bu korkutucu gerçek içimi her zamanki gibi ürpertirken kafa salladım. "Gerçek sanırım."
"Sen ne alemdesin?"
"Bende ufak tefek yaralar dışında sorun olmadı hiç. Vücudumla alakalı ama Zayn'in sürekli en iyi kremleri almış olmasının da etkisi var."
Gülüp koluyla benimkine vurdu. "Şanslı kaşar."
Omuz silkip Khalid'i doyurmaya devam ettim. İkisini de uyutabildikten sonra yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfaktaydık. Kim makarna istediği için gerekenleri ayarlarken kapının sesini duymuştuk.
O tarafa bakan Kimberly kaş göz işaretiyle Zayn'in geldiğini haber verdikten sonra Zayn elinde dosyalarla mutfağa girmişti.
"Selam enişte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfiction"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn