close enough to touch

2.2K 160 126
                                    

Geç geldiğini biliyorum ama uzun oldu
Öyle ödeşelim

Naber nasıl gidiyo

Mama ne zaman doğursun

Ağlama rutinime geri dönmüş bulunmaktayım.

Yirmi dört ve yirmi beşinci haftamı Zayn'siz geride bırakmıştım, ağlamaktan başka ne yapabilirdim ki?

Matias ve Kimberly karşımda oturmuş, beni delirmişim gibi izlerken burnumu silip tavana bakarak derin bir nefes aldım.

"Sakinleş artık." diye seslenen Kim'di.

"Zayn'in gelmesini istiyorum!"

"Abla, adam görevde. Nasıl gelsin birden?"

Şu üç haftadır en çok korktuğum şeyi hayal edip tekrar ağlamaya başladım. Ya doğumda da görevde olursa? Hayatımın geri kalanı boyunca kesintisiz ağlardım.

Doktor randevularını da kaçırıyordu, her geri döndüğünde karnımın büyüdüğünü söylüyor ama buna tanık olamıyordu. Çocuklarla da mı böyle olacaktı? Cevabı biliyor oluşum daha çok canımı yaktı.

"Kesin kötü bir şey oldu. İki haftayı geçti Kim," Burnumu çektim. "Albay'ı mı arasam?"

"Kötü bir şey olsa bilirdik herhalde."

"Her boka Albay'ı arama cesareti bir tek senin kıçında vardır herhalde kanka."

"Ama mesajlarım iletilmiyor bile. Ona ultrason fotoğraflarını atmıştım."

Eğitimde anlattıklarını hatırlayıp tekrar ağlamaya başladığımda Matt sarılmak için yanıma gelmişti.

Kaç saatimi ağlayarak harcadığımı hatırlamıyordum. Beni Matt'in kollarından ayıran telefonumdan gelen ses olmuştu. Birden doğrulup belimin acısını görmezden gelerek telefonu aldım. Zayn'den değildi, Leo'dan oluşu daha çok endişelenmeme sebep oldu.

Leo; Yenge bak sana ne atıcam

Earth; LEO

Earth; ZAYN NEREDE İYİ MİSİNİZ DÖNDÜNÜZ MÜ

Earth; ARAYABİLİR MİYİM

Leo; ARAMA YENGE SAKIN ARAMA

Leo; Görevden yeni geldik telefonları almamıza izin vermedi daha ben gizlice yürüttüm

Earth; DÖNDÜYSENİZ NEDEN ARAMALARIMA CEVAP VERMİYOR

Leo; Albayın odasına gitti direkt yenge telefonu nerede bilmiyorum

Leo; Özlemişsin işte atacağım şeye bakar mısın artık

Gerçekten döndüğüne ve iyi olduğuna birkaç dakikalığına kendimi inandırabilirdim sanırım, en azından onu sapasağlam karşımda görene kadar.

Earth; Ne atacaksın

Leo; Mükemmel fotoğrafçı yeteneklerimle seninkini haberi yokken çektim

Leo; Muhteşem oldu ama gördüğünde belamı sikecek ve zorla sildireceğini bildiğim için sende dursun

Leo;

Leo;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin