Mahkemeyi atlattığına hala inanamıyorum.
Evde kalmasına alışmış olmam kötüydü. Çünkü kendimi bir an keşke hep böyle olsa diye dilerken bulmuştum. İşine olan aşkını bildiğimden bu dilek bana kötü hissettirmişti.
Ama elimde değildi ki! Birkaç haftadır tamamen bizimdi. Her dakikasını çocuklarla geçirmiş, onları kendisine iyice alıştırmıştı. Alıştırmıştı diyordum çünkü daha önce hiç bu kadar uzun süre üst üste onlarla beraber uyanmamıştı.
Göreve gittiğinde özellikle Khaan için çok sıkıntı olacaktı. İki haftadır sabahları beni değil, babasını istiyordu. Ağlayarak uyanıyor, kucağıma aldığımda daha çok bağırıyor ve Zayn gelip ona sarılana kadar susmuyordu.
Mahkemeye onunla gitmek istesem de izin vermemişti. Aradıkları adamın da şehirden ayrıldığını öğrenince ben de sabah o mahkemeye giderken çocukları parka çıkarmaya karar vermiştim. Az önce aramış ve bana her şeyin çok iyi geçtiğini söylemişti. İnanamıyordum. Sürekli bir pürüz çıkmasına alışkındım. Ama Zayn'in anlattığına göre albayın planı tıkır tıkır işlemişti. Keyfi fazlasıyla yerindeydi. Telefonda gülüp eğlenmiştik bile.
"Eski günlerdeki gibi!" diye bağırarak mutluluğunu yansıtan Kim'e gülümsedim.
Connor'ı pikniğimize davet etmek istemişti. Reddedemedim. Genç hissetmek istemiştim sanırım. Eski günlerdeki gibi.
"Fazladan iki kişi var." Connor çocuklara bakarak konuştuğunda ona da güldüm.
"İyi ki varlar," Kim uzanıp Khalid'i öptü. "Yerim ben bunları."
Connor da Khaan'ın elini okşadı.
"Planlı mıydı? Yanlış anlama, çocuk istemediğini söylerdin de hep... Merak ettim."
Plan lafını duyunca Kim'le göz göze gelip güldük. Plan, aynen. Tek gecede iki çocuk. Çok güzel plan.
"Planlı değildi ama Zayn'le tanıştıktan sonra çocuklar hakkında fikrim değişti."
"Öyle mi?"
Kim ben cevap vermeden araya girdi. "Kanka bunun kocası dünyanın en dilf insanı. İki saniye aynı ortamda bulun, birden on tane çocuk istemeye başlıyorsun."
Göz devirdim. "Abartıyor."
"Bence abartmıyor. Senin fikrini değiştirebildiğine göre... Tabii bir de markette karşılaşmıştım. Gerçekten öyle bir havası vardı."
Omuz silktiğimde aynı zamanda bunların doğru olduğunu biliyordum. Bana henüz yirmi bir yaşımda bebek hayalleri kurdurabilmişti. Bu dünyaya baba olmak için geldiğini düşünüyordum. Ve yaşadıklarımızdan sonra onu baba yapan kişi olmak beni duygulandırıyordu.
"Sence şu an üçüncü çocuğu istesen ne tepki verir kanka?"
"Kabul eder sanırım, bilmiyorum."
Kim yanda duran telefonumu bana uzattı. "Denemeden bilemeyiz."
"Senin şu deneylerin yüzünden hayatım kararacak bir gün."
Gülerek dirseğini böbreğime geçirdi. "Hadi."
Ben de tepkisini biraz merak ettiğim için kabul etmiştim. Konuya nasıl gireceğimi düşünürken hamile halime bayıldığı zamanları hatırlayıp bunu kullanmaya karar verdim.
Earth; İşin bitti mi
Anında çevrimiçi olduğunda gülümsedim. Telefonu sessizde değilse işi yoktu.
Zayn; Bitti aşkım
Zayn; Ufak bir şey halletmem gerek
Zayn; Onu bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfiction"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn