they can't take what's ours

1.9K 142 108
                                    

69 🤓

Belki de kendimi kanıtlamam gerekiyordu.

Son bir haftadır aynı şeyi düşünüp duruyordum, delirmek üzereydim. Bugüne kadar asla annemi mutlu edememiştim, asla neler başardığımı görmemişti. Her şeyi her zaman görmezden gelmiştim ama bu sefer hayattaki en büyük başarımı benden almaya çalışıyordu.

Bebeklerim hakkında saçma sapan konuşmasına izin veremezdim. Vermeyecektim. Beni neyle suçladığının farkında değildi ve hepsini Zayn'e anlatmayı planlıyordu.

Zayn, bu hikayelere inanacak son insan bile değildi ama yine de aramıza kimsenin girmesine izin vermeyecektim. Sadece anneme kanıtlayıp onu, bütün bunları Zayn'e anlatamadan susturacaktım. Zayn on iki gündür yoktu, gelmek üzere olduğunu düşünürsem acele etmem gerekiyordu.

Dediğim gibi tek amacım Zayn'i tüm bunların dışında tutmaktı. Annem anlatsa da hiçbir şey değişmeyecekti, Zayn her kelimesine gülüp geçerdi. Çocukların babasının kim olduğunu en iyi Zayn biliyordu. Bütün gece bacaklarımın arasındaydı, kanıt görmeye ihtiyacı yoktu.

"DNA testi mi yaptıracaksın gerçekten?"

Yedirmeye çalıştığım mama bittiğinde kaşığı ve tabağı kenara bıraktım ve mendile uzandım.

"Sadece anneme göstermek için. Kimsenin haberi olmayacak."

"Eniştem?"

"Hayır. O gelmeden halledeceğim bir şekilde."

"Adamın DNA'sına nereden ulaşacağız tam olarak?"

"Bilmiyorum," Etrafıma bakındım. "Aynı evde yaşıyoruz, mutlaka bir şeyler bulurum."

Yüzünde sırıtışla yaklaştığında çocukların ağızlarını silmiştim.

"Kanka?"

"Neden sırıtıyorsun?"

"En son ne zaman seviştiniz? Malik tohumlarına ulaşabiliriz."

Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyordum. "İğrençsin."

"Kanka, daha iyi bir fikrin var mı? Çarşaf olur, kondom olur, peçete-"

"Tanrım! Susar mısın?!"

"İyi," Arkasına yaslandı. "İyilik yaramıyor."

"Bir şekilde halledeceğim."

"Keşke evin her köşesini temizlemeden önce karar verseydin."

Oflayarak ben de arkama yaslandım ve Khaan'ı kucağıma aldım, Kim de Khalid'i aldı. Khaan'a bakmak için kafamı eğdiğimde pür dikkat saçlarımı izliyordu. Saçımı boyattığımı fark ettiğini düşünüyordum, on gündür ne zaman kucağıma alsam hipnotize olmuş gibi saçlarıma odaklanıyordu.

"Şuna bak, sana nasıl bakıyor," Khaan'ı işaret etti. "Nasıl babasını sorgulayabiliyor amına koyayım? Sana şu şekilde bakan tek kişi eniştem. Resmen onun oğlu."

Eğilip alnına dudaklarımı bastırdığımda Zayn'i öpüyor gibi hissetmiştim. Kafamı kaldırıp telefonumu aradım, Kim'in yanındaydı.

"Mesaj var mı diye bakar mısın?"

Telefonuma uzandığında umutluydum, sonra bana bakıp kafasını salladığında bütün heyecanım yok oldu.

İç çekip elimi Khaan'ın kucağına bıraktım.

"On iki gün oldu."

"Özel operasyon dememiş miydi zaten? Normaldir bence."

"Bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim."

exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin