i'd give all i have honey

2.1K 165 41
                                    

Göğsümün bir tarafında Khalid, diğer tarafında Zayn uzanırken bakışlarım saatte gezindi. Öğlen olmasına rağmen uyuyordu çünkü bugün yüzde doksan dokuz ihtimalle akşama doğru çağıracaklardı. Uykusunu almak istediğini söyleyerek Khalid'le beraber uyumuşlardı.

Sonra Khalid acıktığı için uyandığında ben onu emzirirken üzerime çıkıp uykusuna devam etmişti.

Sabah beşten beri uyanıktım ve henüz işim bitmemişti. Ayesha da yorulmaya başlıyordu. Ev o kadar dağınık ve pismiş gibi hissediyordum ki yorgunluğumu umursamadan her tarafı tek başıma temizlemeyi göze almıştım.

Her tarafta kıyafetler, oyuncaklar, biberonlar, emzikler vardı. Küçücük bebekler için nasıl farkında olmadan bu kadar çok dağıtabildiğimizi gerçekten anlamıyordum.

Khalid'in uykuya daldığından emin olduktan sonra yanağına bir öpücük bırakıp olduğum yerden kalkmak için doğruldum. Üzerimde olduğu için sarsmak zorunda kaldığım Zayn de bu yüzden hareketlenmişti.

Kollarını belime daha sıkı sararken dudaklarını göğsüme bastırdı. "Burada kal." diye seslendiğinde boğuk uykulu sesi gülümsememe sebep oldu.

"Aşağı inmem lazım."

"Neden?"

"Temizlik yapacağım."

Parmakları karnımı okşadı. "Kendini çok yoruyorsun."

"Ev çok kirli. Temizlemem gerekiyor Zayn."

"Halamla yapın."

"O da yorgun."

Derin bir iç çekerek kendini geriye attı ve iyice gerindi. "İş başa düştü yani."

"Ne?" Uzandığı yerden doğrulduğunda güldüm. "Temizlik mi yapacaksın?"

Ellerini iki yanında havaya kaldırdı. "Karım için her şeyi yaparım, biliyorsun."

Geriye yaslandım rahatlıkla. "Karşılıksız sevgi bu olsa gerek."

"Karşılıksız olduğunu kim söyledi?"

Hissettiğim rahatlama saniyeler içinde yok olurken üzerime eğilen Zayn'e baktım. "Ne istiyorsun?"

"Hiçbir şey."

Kendimi geriye çektiğimde dudaklarıma uzanmıştı. "Khalid uyuyor."

"Uyusun. Bir şey yapmayacağım."

Ağırlığını vermeden üzerime çıktığında bu pozisyonda en yakın ne zaman çıplak olacağımızı düşündüm. Sıcak dudaklarını köprücük kemiğime bastırdığında göğsümde bir his yükseldi. Sadece tek öpücüğüyle bunu başarması nasıl mümkün olabiliyordu?

Vücudumun, yüzümün her tarafına öpücükler bırakırken kendimden geçmiştim. Ellerimi nereye koyacağıma karar veremediğimi anladığında dudaklarımdan ayrılmıştı.

"Dokun bana." diye fısıldadığında ne istediğini biliyordum. Elimi çıplak göğsüne ve karnına sürterek kasıklarına ulaştım. Eğer kendisi bana böyle bir şey yapıyor olsaydı utançtan gözlerimi kapatırdım ama onu avuçlayıp hareket ettiğimde direkt sertçe gözlerimin içine bakıyordu.

Elimi eşofmanından içeri yollamak için harekete geçtiğimde hala bakışıyorduk. Parmaklarımı sıcak tenine sardığım anda dudaklarının arasından bir nefes kaçmıştı. Eğilip alt dudağımı ısırdığında onu sertçe sıktım.

"Zayn!"

Ayesha'nın sesini duyduğum an elimi çekmeye yeltenmiştim, Zayn mükemmel refleksleri sayesinde bileğimi tutarak buna engel olmuştu.

exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin