2021'in ilk bölümü olma şerefi goes to Exile
+100 vote
Hayatımdaki her şey o kadar yolunda gidiyor ki oturup ağlamak dışında hiçbir şey yapmamak istiyorum.
Yaptığım tablolardan birini satarken Tobey Warmer ile tanıştım. Birkaç kez yurt dışından yaptığı sergilerle ismini duymuştum. Çizimlerimi büyük bir ilgiyle incelemiş, bu ay burada yaptığı sergiye giriş bileti vermişti.
İnanılmaz mutluydum.
Zayn'in altı gündür eve gelmiyor olması dışında pek bir sıkıntı yok. Ama fazla uzaklaşmayacağını söylediği için içimde bir rahatlık vardı. Hem büyük ihtimalle bugün geri döneceğini bir şekilde haber vermişti. Dediğim gibi, mutluydum.
Hafifçe çıkmış olan karnımla birlikte mükemmel resimlerin arasında kaybolurken tüm benliğimden ilham fışkırıyordu. Eve gittiğimde bütün gece uyanık kalıp resim çizmezsem büyük ihtimalle rüyalarımda beni lanetleyeceklerdi.
Yeşil ve kırmızının ağırlıklı kullanıldığı bu kübist tabloya bakarken belimde bir el hissetmemle arkama döndüm. Tobey'i görünce gülümsemiştim.
"Geldiğine sevindim." dedi karşıma geçerken.
Gülümseyerek kafamı salladım.
"Beğendin mi?" diye sordu.
"Hepsi çok değerli parçalar. Mükemmel görünüyorlar."
"Belki bir gün senin resimlerini de burada görürüz?"
Şu an sergi teklif ediyor olamaz. Sergi teklif ediyor olamaz.
"Çok güzel olur."
"Senin resimlerini burada seve seve ağırlarım Earth, biliyorsun."
Ağlayacağım. "Teşekkür ederim."
Elini koluma yerleştirip gülümsediğinde bilinçli bir öksürük sesi duydum. Sese doğru kafamı çevirdiğimde beresini elinde tutarak üniforması içinde buraya adımlayan Zayn'i görmüştüm.
Onun gördüğü tek şey vardı; Tobey'nin kolumdaki eli.
Bir adım uzaklaşıp elinden kurtulduğumda bu sefer Tobey'e ters ters bakarak geliyordu. Altı günün özlemiyle ben de ona doğru adımlayıp sarıldım. Artık sarılmak için ondan bir hamle beklemiyordum ve bu fena iyi hissettiriyordu.
Çekildiğimde Tobey'le bakışmaya devam ediyorlardı. Gergin ortamı bozmak adına gülümsedim.
"Zayn, bu bahsettiğim Tobey Warmer," Tobey'e döndüm. "Bu da eşim, Zayn."
Tobey tebessüm ederken tokalaşmak adına elini uzattı. "Memnun oldum."
Zayn hala öldürecekmiş gibi bakarken Tobey'nin elini sertçe sıktı. "Eline koluna sahip çıkarsan ben de memnun olacağım."
Tobey'nin de tebessümü benimkiyle birlikte soldu ve elini Zayn'in elinden kurtarıp yakasını düzeltti. Zayn'e abartmaması için uyarıda bulunmak adına gülümseyerek kolunu sıktım.
"İçeri nasıl girdin?" diye sordu Tobey. Biletle giriliyordu ve kapıda üç tane koruma vardı.
Zayn burnunu çekti. "Askerlere giriş ücretsizmiş diye duydum. Kapıdaki elemanlar da onayladı. Öyle değil mi yoksa?"
Zayn...
Tobey gergince gülümsedi. "Tabii. Earth'ün eşisin. Sıkıntı yok."
"Bu arada koruma demişken," Zayn bir adım daha attı. "Üçünde de silah vardı. Ruhsatları vardır umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfiction"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn