quiet my fears

1.5K 125 76
                                    

N'aber

Görev kaosu olmadığında sakin bölümler yazma alışkanlığım oluştu siz okumayı seviyor musunuz ona göre hareket edeceğim

O kadar kötü şeyler yaşattım ki kendi hallerinde takılmaları hoşuma gidiyor istemsizce xğwödğdöeğ

-

Parmak uçlarımı elmacık kemiğindeki yaranın üzerinde gezdirdiğimde soğuk ifadesi bozulmamıştı.

"Acıyor mu?"

Çıplak belime yerleştirdiği eli tenimi okşadığında gıdıklanmıştım.

"Hayır."

Alt dudağındaki yarığa da hafifçe dokundum, bunun yüzünden doğru düzgün öpememiştim bile. "Burası?"

"Hayır."

"Doğru söyle."

"Sızlıyor ama çok hafif. İyiyim."

Göğsünden destek alarak doğrulup arkaya dönmeye çalıştığımda belimi daha sıkı tuttu.

"Nereye?"

"Çekmeceden krem alacağım."

Beni bıraktığında komodinin çekmecesini karıştırıp iyi geleceğini düşündüğüm kremlerden birini aldım.

"Öpsen geçerdi aslında." diye mırıldanmıştı uykulu sesiyle. Yorgun olduğunu görebiliyordum. Akşam görevden her tarafında yaralarla dönmüştü ve her zamanki gibi bana istediğim cevapları vermek yerine bebeklerle ilgilenmişti. Birkaç saat önce de dinlenmesi gerektiğini söylememe rağmen üzerimdeydi, onu çok özlediğim için karşı çıkmamıştım.

"Öptüğüm için sızlıyor zaten."

"Kim dedi?"

"Konuşma." Nemlendiriciyi dudaklarına sürdüğümde yüzünü buruşturdu.

"Krem sürdüğüne emin miyiz?"

"Evet."

Parmağını dudağına değdirdi. "Ruj mu bu?"

"Nemlendirici, drama kralı," Komodinin üzerine bıraktım. "Abartma."

Kolumu tutup beni üzerine çektiğinde örtüyü göğüslerime çektim.

"Nasıl olduğunu anlatmayacak mısın?"

İlk önce anlamasa da sonra yaralarından bahsettiğimi fark etmişti.

"Teçhizat azalıyordu," dedi vazgeçmeyeceğimi anladığında. "Çocukları korumak zorundaydım. Zor bir şey değildi zaten."

Sıkıntılı bir nefes alıp göğsünü okşadım. "Kahramanlık yapmanı sevmiyorum."

"Kahramanlık değil bu sahadayken Earth. Ölüm kalım meselesi. Aileleri bana emanet ediyor her birini, koruyamazsam yüzlerine bakamam."

Daha fazla bahsetmek istemediğim için uzatmayıp sesimi kestim.

Başım göğsüne yaslı, tırnaklarımı karın kaslarının üzerinde gezdirirken saçlarımın arasında hareket eden parmakları durmuştu.

"Earth?"

exile ¬ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin