Siyasi görüş içeren tek bir yorum bile görmek istemiyorum sizin yüzünüzden durduk yere baskın yemeyeyim şimdi xğaöwğxöxğslx
Babamla oturmuş, birbirimizi izliyoruz.
Onu içeri aldığıma inanamıyorum. Ben bu kadar sorunun içindeyken ortaya çıkmaya karar verdiğine de inanamıyorum. Ne bok yemeye gelmişti?
"Olanları duydum." diye başladığında arkama yaslanıp alay dolu bir ifadeyle onu süzdüm.
"Aylar önce oldu. Yeni değil."
"Biliyorum. Destek olmak istiyorum."
Beni güldürmüştü. "Bebeğimi kaybettiğim gün neredeydin? Asıl o zaman desteğine çok ihtiyacım vardı. Aylar sonra gelip destek olsan ne değişir?"
"Earth-"
Doğruldum. "Arayıp sormadın bile baba."
"İşlerim yoğun, bunu sen de biliyorsun."
"İşlerine geri dön o zaman."
Elleriyle yüzünü kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra o da geriye yaslandı. Yine uzun süre birbirimizi izleyerek sessiz kaldık. Gerçekten gitmesini istiyordum. Daha fazla nasıl belli edebilirdim ki?
"Neden geldin baba?"
"Sana destek-"
"Gerçek nedenini soruyorum."
Evime gelmek? Babam işi düşmediği sürece adımı hatırlamazdı.
"Matias'la konuştum... Zayn'le boşanıyormuşsunuz."
Histerik bir gülüş dudaklarımdan ayrıldığında kafamı iki yana salladım kabul etmek istemiyormuş gibi.
"Hep Zayn'le alakalı zaten bu, değil mi? Evlendiğimde gittin, boşanıyorum diye geri geldin."
"Senin için en iyisini istememin nesi kötü?"
"Benim için en iyisini istiyor olsaydın verdiğim kararlarda yanımda olurdun."
Kaşları havalandı, sinirli görünüyordu ama sinirine karşılık sadece gülerdim şu an.
"Bak, yanındayım," Kollarını iki yana açtı. "Boşanma kararını destekliyorum."
Bunca yıldır o beni sinirden kudurmuştu, şimdi sıra bendeydi. Hayatımdan gitmesi için yapamayacağım hiçbir şey yoktu.
"Destekleyeceğin bir şey yok," dedim. "Boşanmıyoruz."
Belki şimdi hayatımdan sonsuza dek gider ve gerçekten boşandığımızda bundan haberi bile olmayacak kadar uzağa taşınırdı.
Anın verdiği şokla donup kaldı, ardından benim yaptığım gibi gülerek kafasını iki yana salladı.
"Matias çok kararlı olduğunu söylemişti."
"Fikirler değişebilir."
"Tekrar değiştir, Earth. Neyin doğru olduğunu anlamak üzereydin. Saçmalama."
Kollarımı göğsümün altında bağlayıp dimdik ona baktım. "Kötü şeyler yaşadığımız için öyle bir dönemden geçiyorduk. Şimdi iyiyiz. Boşuna zahmet edip buraya kadar gelmişsin."
"Hayır," Kafasını tekrar salladı. "Evlenmene bir şey demedim. Ama boşanmanı istediğimi açık açık söyleyebilirim artık."
Evlenmeme bir şey dememişti çünkü bir şeyler demekten fazlasını yapmıştı.
"Sırf sen istiyorsun diye boşanacak değilim."
"Artık baban olarak söylediğim şeyleri ciddiye alıp yapmaya başlar mısın? Boşanacaksın Earth."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfiction"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn