Özel bölüm.
-
Tim yine bizde olduğu için çocuklar şımarmıştı. Leo'nun getirdiği yiyeceklere dalmışlardı ve dünyayla iletişimleri kesilmişti. Khalid yediği çikolata tanesinden bana da getirdiğinde teşekkür edip ağzıma attım. Daha sonra bütün paketi avcuma bırakmıştı.
"Yemeyecek misin aşkım?" diye sorduğumda "Hayır." derken başını sallamıştı. Saçlarına bir öpücük bırakıp gitmesine izin verdim.
Geçen hafta aldığımız oyuncak treni çok seviyordu, onu izlemeye gitmişti.
Zayn mutfaktan içeri girdiğinde masanın önünde zıplayarak jelibon yiyen Khaan gülerek babasının gelişini izlemişti. Zayn de gülüp başını sevdi ve yanıma oturdu.
"Bütün poşeti kim verdi bunun eline?"
"Ben vermiş olabilirim abi."
"Direkt saldırdılar," diye araya girdim. "Ellerinden almak imkansızdı."
"Hala yiyor," derken Khaan'ı işaret etti. "Karnı ağrımayacak mı?"
"Ağrıyacak."
Doğrulup dirseklerini bacaklarına yasladı ve Khaan'a ellerini açtı.
"Ali?" diye seslendiğinde Khaan elindeki jelibonu yerken Zayn'e bakmıştı. "Gel buraya."
Khaan ikiletmeden jelibon paketini de alarak Zayn'in bacaklarının arasına yerleşti. Zayn kasıklarına bıraktığı paketi aldı.
"Kaç tane yedin bundan?"
Khaan pakete bakıp üç parmağını Zayn'e gösterdi. "Beş."
Hepimiz gülmüştük. "Beş mi, üç mü?"
"Beş!"
Zayn elini tutup parmaklarını öptü. "Çok yediğinin farkındasın değil mi babacığım?"
"Az!"
"Bana çok geldi."
Khaan onu kandırmak için tatlı tatlı baktıktan sonra rolünü sürdüremeyip güldüğünde Zayn saçlarını karıştırdı.
"Elindekini bitir. Daha fazla yemek yok."
Paketi bana uzattığında alıp poşetin içine bıraktım. Khaan dudaklarını büzerek paketin yok oluşunu izlemiş, sonra babasına dönmüştü.
"Ama az baba." derken neredeyse ağlayacaktı.
"Karnın ağrıyacak babacığım. Yeterince yedin."
Khaan elindekini bitirirken bir süre daha paketi bulmaya çalışıp düşündü. Hepsini yedikten sonra Zayn'e bakmıştı.
"Baba?"
"Oğlum?"
Birbirlerine ciddiyetle seslenmeleri her seferinde olduğu gibi yine güldürdü beni.
"Bir tane daha." derken bu sefer bir parmağını kaldırabilmeyi başarmıştı.
"Hayır babacığım."
"Ama baba..."
"Babaya ama denilmez," Arkadan ıslak mendil alıp Khaan'ın ellerini sildi. "Yemek yedikten sonra kardeşinle biraz daha yiyebilirsiniz. Anlaştık mı?"
Zayn'in kaldırdığı avcuna kendi avcuyla vurup üzgünce kafa salladı. "Anlaştık baba."
"Aferin oğluma."
Ona gülümserken beni yakaladığında benim de bacağıma dokunup dikkatimi çekmeye çalıştı. "Yemekten sonra anne."
Gülerek "Duydum anneciğim." dediğimde bunu bir oyun sanmıştı sanırım. Çünkü daha sonra Leo'nun yanına gidip dizine vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfic"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn