- flashback episode -
Üç haftadır Zayn'i beklemek dışında hiçbir şey yapmamıştım.
"Kanka," Odamın diğer köşesinden seslenen Kim'e baktım. "Artık sosyalleşsen mi?"
"Zayn gelecek."
"Yani? Üç haftadır Zayn gelecek diyorsun. Ne zaman gelecek?"
"Söylemedi. Bekliyorum."
"İnanılmaz. Üç haftadır bekliyorsun, Earth. Gerçekten delirdin."
Kendimi yatağa atıp tavana baktım. "Sanırım evet."
"Kanka iyi sikmediği sürece hiçbir erkek beni üç hafta bekletemez bu arada. Eniştemi hala çözemedim ama yatakta sana iyi basıyor gibi."
Ve fırlattığım yastık tam suratına geldi.
"Sevgi deniliyor buna Kim. Sevdiğim ve önemsediğim için bekliyorum üç haftadır."
"Yani büyük sikinin hiçbir önemi yok?"
"Siklerden bahsetmesen olmaz mı?"
"Ne oldu kanka? Özledin mi yoksa seninkini? Evlenene kadar bekleyecektin bir de. Birkaç hafta bekleyemiyorsun."
Orta parmağını yaladığında ondan kurtulmanın yollarını düşündüm.
"Alışverişe çıkalım mı?"
Onu susturmanın tek yoluydu.
"Evet sürtük! Hazırlan. Ah, hayatım boyunca bunu sormanı bekliyordum. Gidelim."
Alışveriş merkezine yemek için gelmiştim. Kim'i para harcamaktan koparabildiğimde hamburger satılan bir mekanda durmuştuk. Karnımızı doyurduktan sonra hala alışverişe doymayan Kim etrafa bakındı.
"OHA!"
Neye çığlık attığını bilmiyordum, bu yüzden ben de o tarafa baktım. "Ne?"
"My Little Pony mağazası açılmış?!"
Gözlerim kocaman açıldı, daha dikkatli bakarken hayallerimin mağazasını sonunda görmüştüm.
"Oraya gitmemiz gerekiyor Kim."
"Kalk!"
Birbirimizi içeri sürüklemiştik. Yaşıma göre biraz çocukça olabilirdi ama ne yapabilirdim?! My Little Pony yaşa bakmıyordu. Takıntılıydım.
İçerisi cennet gibiydi. Resmen büyülenmiştik.
Oradan oraya koştururken her karakter için ayrı tasarlanmış pijamaları görünce kalbim duruyor gibi hissettim. Çok güzellerdi!
"Hepsini almak istiyorum."
"Al kanka."
"Henüz o kadar param yok Kim. Kursum da bitmedi."
"Enişteme söyle, o alsın."
Zayn'i hatırlattığında en son buradayken ona tek gecede izlettiğim yüzlerce bölümü hatırladım.
"Zayn de izliyor, biliyor musun?"
"Şaka yapıyor olmalısın! Tanrım... En sevdiği karakter kim?"
"Biraz zorla izlettiğim için asla söylemedi ama tepkilerinden anladığım kadarıyla favorisi var."
"Yavaşça söyle."
"Asla itiraf etmedi ama sanırım var yani. Diğer sahnelerde ilgilenmiyor ama Rainbow Dash çıktığında televizyona dönüyor. Her bölümde yaptı bunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
exile ¬ malik
Fanfic"Artık vatanım değilsin..." diye mırıldandı üniformalı genç adam sevdiği kadına bakarken. "O zaman ben şimdi neyi koruyacağım?" - soldier zayn au. ©𝘇𝗮𝗶𝗻𝗳𝘁𝗺𝗲 {26072020} [dedicated to @irwinslotus] - #1 in zayn