5.BÖLÜM

4.9K 197 15
                                    

Ona bakan Judith içini çekti ve onun tuttuğu kolunu çekti.

"Biz evli bir çiftiz ama aynı yatak odasını bile kullanmadık."

"Neden?"

“…..Çünkü birbirimizden çok nefret ediyorduk. Yatak odasını paylaşmak istemediğimiz noktaya kadar.”

Sadece bu da değil, Judith'in kişiliğinden dolayı yıllardır ayrı bir yatak odası kullandığı gerçeğini görmezden geldi ve kendini onun beğenisine göre ayarlayamadı.  Derrick anılarından hiçbirini hatırlayamasa da, Judith onu yine de aşağılık bir koca ve son derece dikkatsiz bir adam olarak görecekti.  Kabuğu hiç dönüşmediği sürece, ona karamsar bakış açısı değişmeyecekti.

Derrick, itirafını derin derin düşündü.  Kollarını kavuştururken "hmm" diyerek.

"Neden?  Kocan, o bir aptal mı?”

Judith kelimeleri bulamamıştı ama sonra kontrolsüz bir şekilde gülmeye başladı.

Kocası kendisiydi, ama kendisinden, aslında farklı bir insanmış gibi söz ediyordu.  Onu güldürdü.  Bu olaylarla ilgili hiçbir anısı olmadığı için olmalı.  Judith şimdi düşüncesini değiştirdi, her şeyden önce kendini onun davranışına göre ayarladı.

Derrick, gülmeyi kesmeden önce beklenmedik bir şekilde elini ona uzattı.

Judith, onun belini tutan ve kendisine doğru çeken eli tarafından sürüklendi.  Vücudunun üst kısmında onunla temasa geçti.  Elbisenin gizlediği göğüsleri, kocasının sağlam göğsü tarafından bastırılmıştı.  Genelde yaydığı sigara kokusu yerine, onu hafifçe uyaran soğuk bir atmosfer yaydı.

Onunla ilk kez bu kadar yakından yüz yüze olduğuna yemin edebilirdi.  O kadar yakın bir mesafeydi ki, aynı anda öpüşmekte bir sorun yokmuş gibi görünüyordu.  Kalbinin sesi, temas halinde olduğu göğsünün üst kısmıyla örtüşüyor gibiydi.

"N-bu nedir?"

Judith utancını gizleyemedi ve göz kapaklarını titretti.

"Karıma ihtiyacım var."

Derrick aşağı baktı ve gözlerini iki yana yuvarlayan Judith'e muzipçe sırıttı.  Başını eğdi ve kulak memesini ısırdı.  Judith uygun sıcaklıktan oldukça sıcak bir nefes hissetti ve irkildi.  Parmak uçları tanıdık olmayan bir dokunuşla gıdıklandı.

“Peki, yatak odalarımızı birleştirmeye ne dersin?”

Alçak ses tonu kurnaz bir tilki gibi gizli ve mesafeliydi.  Sessizce kulaklarını ısırdı, dilini çıkardı ve kulak memesini yaladı.  Hayatında ilk kez yaşadığı bu his, edepsizdi.  Judith, tüylerin tamamen ayağa kalktığı noktaya kadar alışılmadık bir dokunuşla tüyleri diken diken oldu.

Judith, onun tamamen tahmin edilemez davranışı karşısında dudaklarını ısırdı ve güçlü göğsünü itti.  Ama Derrick yerinden kımıldamadı.

"N- Ne var Allah aşkına.  Bana ihtiyacın olan bir şey mi var?  Şimdiye kadar iyi yaşıyordun… uh, kayıtsızca…!”

İtiraz edip kaçmak için elinden geleni yaparken, kulağının dar iç kısmına çok yumuşak bir dil girdi.  Çok yakın mesafeden duyulan nemli tükürüğün sesi onu sadece felç etmiş gibiydi.  Aksi halde, zihni nasıl boş bir kağıt gibi saf beyaz olabilirdi?

"Şu anda normal bir durumda değilim."

Derrick'in kalın, tiz sesi çok yakından duyuldu.  Judith zamanında farkına varmasa da eli onun eteğinin içine girmiş ve içeri uzanmaya başlamıştı.  Judith, tuzağa yakalanmış bir hayvan gibi uyluğunun içini gıdıklayan dokunuştan ona vurdu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin