Derrick ona çarpmaya devam etmedi ve hemen penisini çıkardı. Bunu yapar yapmaz vajinasının ağzından idrar gibi yapışkan bir sıvı fışkırdı. Kadından akan tüm o meyve sularını içme arzusundan zar zor kurtuldu. Onun sabırsız susuzluğu boğazını kuruttu.
Sıvılar akmayı bıraktığı anda, Judith doruğa ulaştıktan sonra hiçbir şey düşünemedi ve yüzünü utançla kapatırken hırlıyordu. Derrick öncekinden daha fazla sırılsıklam olan kanepeyi kontrol ettikten sonra kulağının kenarından fısıldadı.
"Bu gerçekten bir hamle."
"Heuuu, Heuu..."
Judith kalbinin çılgınca attığını hissetti. Alışılmadık hislerin içinde kabaran utançtan ölmek istedi. Eğer durum böyle olmasaydı, adını kimsenin bilemeyeceği ve tamamen saklanacağı bir yere gidecekti. Bu ölçüde, zevke karşı dürüst olan kendi bedeninden utanıyordu.
"Karıcım, bir hizmetçi çağıralım mı?"
Ağzından mızmızlanan Judith onun sözleriyle sersemledi ve irkilerek başını kaldırdı. Bunu yapar yapmaz, gözlerinin ilk gördüğü şey, eskisinden daha kötü hale gelen ağzının köşeleri oldu.
"Benim gibi, hizmetçiler de onu idrar sanabilirler. Onlara zevke gelip nasıl bu kadar ıslandığını göstermeye ne dersin?”
"Sen deli misin? İstemiyorum! Hiçbir zaman…!"
Elbette hayır— Onunla aynı fikirde olmadığında bile, şimdiye kadar ona karakterinin kötü yanını gösterdiğinde ne olacağını bilemeyeceğini düşündü ve bu yüzden gerginleşti.
Derrick gözyaşlarının aktığı yanaklarını yaladı ve fısıldadı.
“Bir hizmetçi çağırıp otursun, karım onun görmesi için bacaklarını genişçe açsın. Ah, tabii ki, sikim senin içindeyken. O zaman bu sefer karım klitorisini kendisi ovabilir.”
Sadece açıklıyor olmasına rağmen, Judith'in vücudu bu utanç verici eylemi daha önce yaşamış biri gibi titriyordu. Bunun nedeni, yalnızca hayal ürünü olmasına rağmen, omurgasından aşağı doğru bir ürperti inecek kadar heyecanlıydı.
"Peki ya?"
Judith, kendisine çirkin bir şey önermiş olan adama aceleyle başını salladı. Derrick gözyaşlarıyla ıslanmış yanaklarını yalamaya devam etti ve onun altında sabitlenmiş olan o, kucağına oturmak için çekildi.
"İstemiyor musun?"
“B, böyle bir şey nasıl…”
"Yapmak isteyip istemediğini sordum."
Judith hemen başını salladı, daha sonra cevap verirse bir şeyler yapmaya başlayacağından endişelendi. Bunu yapar yapmaz, gözbebekleri sanki onu tuzağa düşürmüş gibi bir parıltıyla aydınlandı.
"O zaman beni öpmeyi dene."
Dudaklarının köşesi kendini iyi hissediyormuş gibi gizlice genişledi ve çok geçmeden dudaklarından gerçekten istediğini ortaya çıkardı.
Ona rastgele bir emir veren Derrick, gözlerini nazikçe kapadı ve onun cevap vermesini bekledi. Onun bunu yaptığını gören Judith bir an için acı çekti. En başından beri bir hizmetçi çağırmak şaka gibi görünüyordu, ama burada kendisine söyleneni yapmazsa, onun kötü niyetli doğasının tekrar nasıl değişeceğini bilmiyordu.
Başka seçeneği olmayan Judith onun boynuna sarıldı ve onu dikkatle öptü. Bunu yaparken, onu ilk kez öptüğü gerçeğini fark etti. Hep tek taraflı yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...