Judith'in bakışları göğsünden göbeğine düştü, sonra büyük bir ereksiyonla çarpıştı. Dik penis o kadar büyüktü ki kan damarları acımasızca şişmişti, bu da tüm görünümüyle bir ereksiyon olduğunu gösteriyordu.
"Neye bakıyorsun öyle? Şaşırmış gibi? Yoksa yemek mi istersin?»
Yavaş ama emin adımlarla küvete yaklaşıyordu. Buharla kaplı, harika görünüyordu, bu da Judith'in net ve kafası karışmış bir bakışla bakışlarını kaçırmasına neden oldu. Vücudunu gizleyemedi ama en azından yanma baskısından kaçınmaya çalıştı. Sonsuz yakınlıklarına rağmen, böyle anlarda, sanki düşünceleri hâlâ geçmişte geziniyormuş gibi, garip hissediyordu.
"Eğer beklersen…"
"Sabrım yok," diye sözünü kesti şeytan.
Derrick izin beklemeden yanına tırmandığında küvetteki su seviyesi aniden yükseldi. Yüksek bir sesle fışkırdı ve suda yüzen pembe yaprakların banyo zeminine rastgele yayılmasına neden oldu. Derrick'in daha önce çıkardığı gömlek birkaç dakika içinde sırılsıklam oldu. Artık giyemeyecek.
Banyo gülünç derecede küçüktü, bu da gençlerin uygun bir mesafeyi korumasını imkansız hale getiriyordu. Bu da şu anlama geliyordu: birbirlerine sıkıca sarılmaktan başka seçenekleri yok. Çiftin teni banyodaki sudan daha sıcaktı, yorgunluklarını gidermesi gerekiyordu. Kız oturup dinlenmek yerine banyodan çıkmaya çalıştı ama Derrick onun elini tuttu ve onu kucağına çekti, bir kez daha mermer zemini su bastı. Vücutları arasındaki mesafe azaldı.
"Neden sürekli kaçıyorsun?"
Memnuniyetsizlikle dilini şaklattı.
Judith'in olanları kabul etmekten başka seçeneği yoktu. Ama ne zaman utangaçlığı yüzünden ayrılmaya çalışsa, hareketlerinde pek bir anlam görmese de: şimdi ortadan kaybolsa bile, Derrick kesinlikle yatak odasında ona yetişirdi. Ve her gece kocası kararlılığını onayladı.
Judith direnmeyi bırakıp rahatladı, ardından kocasının bakışları yumuşadı. Banyoda geçirdiği bu kısa süre boyunca tamamen sırılsıklam olmuştu. Düşes, gerçekten düşünmeden omzuna dokundu, sonra ne yaptığını anlayarak dondu.
Evlenmeden önce katıldığı dersler genellikle nasıl sessiz ve kibar bir hanım olunacağına ayrılmıştı. Pek çok eğitim türü vardı, ancak sözde "gelin kursları" kızlara erkeklerle bağlantı kurmayı öğretti. Cinsel ilişki hakkında her şeyi anlatan akıl hocası Michelle,
"Bu sadece yatak odasında yapılması gereken kutsal bir eylemdir.Tabii ki, bazen pozisyon değişir: masa, kanepe, zemin. Ama kızlar yatak odasından ayrılabileceklerini asla düşünmemelidir."
Ama Derrick seks yapma eğilimini çeşitli yerlerde gösterdi: arabada, ofiste, banyoda... Ancak, Judith her seferinde yine de reddetti ve eylemi normal odaya aktardı. Şu anda endişelendiği şey buydu - tanıdık olmayan çevre.
Bunu, örneğin restoran yerine ofiste öğle yemeği yemek gibi bir ihlalle karşılaştırdı.
Judith uzaklaşmaya çalıştığında Derrick onun elini tuttu. Gözlerini onun asil gözlerinden alamadı ve sadece parmak uçlarıyla dokunan simsiyah saçlarına yavaşça dokundu.
Koyu renkli teller onunkiyle mükemmel bir tezat oluşturuyordu - gümüş. Kızın elleri ıslaktı, bu da yavaş yavaş Derrick'in saçlarının ve vücudunun ıslanmasına neden oldu. Nedenini bilmiyordu ama kaslı vücudu her seferinde büyük ve çekici bir gizem gibi görünüyordu. Elini Derrick'in saçından indirerek omuzlarına dokundu: yumuşak teninin aksine kocası sert bir tuğlaya dokunuyormuş gibi hissettirdi.
Bir süre önce kendini garip hisseden Judith, gitgide daha cesur hareket ediyordu. Sanki bir çeşit büyü tarafından ele geçirilmiş gibiydi. Düşesin eli köprücük kemiğinden aşağı kayarak kırmızımsı kahverengi bir meme ucunun göze çarptığı geniş bir göğse dokundu. Nazik parmak uçlarıyla ovalayarak göğsüne dokundu, hafifçe sıktı. Judith sadece bu dürtüden uyandı ve ne yaptığını anladı.
Başını kaldırdığında yanan kırmızı gözlerle karşılaştı. Bir süre önce hala morlardı ama şimdi bu rengin izi kalmadı.
"Sana ona dokunmanı söylemedim," dedi Derrick, karısının göğsünü tutup gülerek. Yumuşak, esnek et parmaklarının altında titredi. "Peki, vücuduma dokunduğunda meme uçların neden kalktı?"
Bu sorunun cevabını gerçekten bilmiyormuş gibi başını eğdi ve sonra aniden dudaklarını Judith'in kulağına dokundurdu ve fısıldadı:
"Kalbime dokunacak kadar heyecanlı mıydın?"
Sesi erimiş şekerli su gibi yapışkan geliyordu. Judith cevap vermek istedi ama yapamadı, sadece Derrick'in hâlâ meme uçlarını yırtan ve göğüslerini okşayan elini düşündü.
Parlak kırmızı hözler daha da parlak hale geldi. Elini her üzerinde gezdirdiğinde, bacaklarının arasındaki her şey beklentiyle titriyordu. Banyoda olmalarına rağmen kızın vajinasının heyecandan ıslandığını doğru bir şekilde tespit etmek mümkündü.
Bunu fark eden Derrick, utanmadan yanağını yaladı. Dar burun çevresinin üzerinden kayarak alçaldı. Judith kollarını aceleyle onun boynuna ve beline doladı. Aşırı heyecandan bayılmak üzere olduğunu hissetti. Aşağıya inerken, dük sonunda göğsünü ısırdı: siyah saçlar kar gibi beyaz tenini gıdıkladı; Derrick, dilinin ucuyla onları memnun ederek uçuk pembe haleleri yalayıp emdi.
"Hamile kalınca buradan süt gelir" dedi.
Çaresizce ıslak vajina daha ıslanıyordu. Derrick, Judith'in meme ucunun bir puro olduğunu hayal ederek ısırmaya devam etti. Düşes sanki güneşin altında yatıyor ve eriyormuş gibiydi. Hepsi tuhaf ve heyecan vericiydi.
"Ah…"
İnledi.
"Vücudunuz çok tatlı... Peki süt ne kadar tatlı olacak?" Derrick gülüyordu.
Düşes, bu tür konuşmaların bir utanç duygusuna neden olması gerektiğini anladı, ancak zihni kapanmış, zevke yer veriyor gibiydi. Judith, Derrick'in anlattığı her şeyi hayal ettiğinde midesi ağrıdı. Sıcak inlemeler bir araya gelerek tüm odayı sesle doldurdu.
Hâlâ banyoda oldukları için, her nefes uzun ve gürültülü bir yankıyla yankılanıyordu, bu da onu rahatsız ediyordu çünkü kendisi böyle bir şey yaşamamıştı. Derrick belini hareket ettirmeye başladı. Uyluklarının arasına yerleştirilmiş penisi ileri geri sallanarak vajinasına sürtünüyordu.
Judith çok bitkindi ve bir an önce gelmesini istedi ama kocası onunla sadece dalga geçerek oyununa devam etti. Derrick, ne zaman titrese Judith'in daha da ıslandığını hissetti. Düşes artık onun hareketlerinin farkında değildi. Sürtünme ne kadar uzun sürerse, penis o kadar sıcak hale geldi. Çok uzun zaman önce buharlaşan su, uzun zaman önce soğumuş, vücutlarından daha soğuk hale gelmişti.
"Evet..." - Derrick bir meme ucunu ağzında tutarken diğerine parmaklarıyla masaj yaptı.
Aniden, bir hayvan gibi ısırdı. Acı ve hazzın mutluluğu Judith'in bedeninde birbiriyle tezat oluşturuyor, onu aynı anda dolduruyor ve eziyordu.
"Ah!"
Kısa ama yoğun bir doruk noktası oldu. Kızın uylukları titredi ve içinden yapışkan bir sıvı aktı.
Derrick, orgazm olurken Judith'i banyonun korkuluğuna oturttu. Karısının bacaklarını tek bir hareketle açtı, bu da onu titretti. Bir elbise giymiş olsaydı, poz kesinlikle rahatsız edici görünecekti. Ama şimdi çıplak vücut hareketleri kısıtlamadı, istediklerini yapmalarına izin verdi.
Aceleyle kocasına bakan Judith, yanan gözlerle karşılaştı. Uylukları arasında yerini alarak, yırtıcı ve kurnazca gülümseyerek kızın kasıklarını nazikçe okşadı. Derrick, klitorise yanlışlıkla dokunuyormuş gibi kasıtlı olarak dokundu. Judith inlememeye çalışarak elinin tersiyle ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...