Derrick, Lucas'ın omzuna basan ayağına güç verdi. Sıradan bir tekme olsaydı sorun olmazdı ama büyü yüklü olduğu için her bir tekme, derisini delen keskin bir kılıç gibi acıtıyordu. Lucas'ın yüzünde garip bir ifade vardı; gözlerinin köşeleri yamulmuş ve ağzının kenarları bükülmüştü.
"İblis dünyasının şu anda kaos içinde olduğunu biliyor musun?"
"Bunu Karman'dan duydum."
"Yeni bir kral atamalıyız. Bu yüzden Maximilian'ı görmeye geldim."
"Sana unvanları birleştirmeni söylemiştim. Eğer bana Komutan demeni istiyorsam, bana Komutan de. Bana adımla hitap etmeni istiyorsam, bana ilk adımla hitap et."
"İkisini de seviyorum. Konuyu değiştirme."
Lucas onun cansız konu değişikliğini çabucak fark etti.
Derrick dağınık siyah saçlarını gelişigüzel taradı ve bir puroyu parmaklarının arasına aldı. Keskin sigara kokusu hızla ofisi doldurdu.
"Gördüğün gibi böyle, bu yüzden şu anda geri dönemem."
Gururu incindiği için söylemek istemediği bir şeydi bu. Lucas gülerken, bir melez tarafından sırtından bıçaklanmak, inşa ettiği onurda bir çatlak gibiydi.
"Melezi yakalamalı ve laneti kaldırmasını sağlamalıyız. Gerekirse tüm Yoldaşları çağırırım."
"Zor olacak. O adam şu anda bir insan bedeninde saklanıyor."
"Ha? O melez mi?"
Lucas o kadar şaşırmış olmalıydı ki gözleri yuvalarından fırlayacak gibi oldu. Bu biraz anlaşılabilir bir tepkiydi. Lucas bir yoldaş olarak Hannibal'la eşit düzeyde olduğu için Hannibal'ın insanlardan ne kadar nefret ettiğini iyi biliyordu.
"Vay canına, sanırım melez sizi gerçekten yok etmek istemiş Kumandan."
"Evet, doğru."
"Hayatının geri kalanında Kumandan'ın iyiliğinin karşılığını bile veremeyecek olmasına rağmen bu kadar çirkin bir şekilde kendini kaybedeceğini hiç düşünmemiştim. Sanırım bu yüzden kırmızı gözlü melezlerin hasat edilmemesi gerektiğini söylüyorlar."
Başka bir zaman olsa bunun bu şekilde genellenemeyecek bir mesele olduğunu söylerdi ama bu sefer Derrick de Lucas'ın fikrine katılıyordu.
Hannibal aslında bir yaver bile olamayacak bir konumdaydı. Nedeni sorulduğunda, bunun basitçe bir melez olmasından kaynaklandığını söyledi. Göksel yaratıklar arasında korkunç. Bir melez olarak içinde bulunduğu durum tam da buydu.
Bununla birlikte Derrick, Hannibal'ın zihinsel büyü konusundaki üstün yeteneğini takdir etmiş ve Hannibal'ı kendi isteğiyle yardımcı pozisyonuna yerleştirmişti. Yardımcı pozisyonu, Komutandan sonra bölgedeki en yüksek pozisyonlardan biriydi. Böyle bir zarafet gösterdikten sonra bile, geri gelen şey korkunç bir ihanetti.
"Ama bugünlerde iblis dünyasında garip bir söylenti dolaşıyor."
Lucas sanki aklına aniden bir şey gelmiş gibi dudaklarını usulca araladı.
"Ne söylentisi?"
"Şu melez. Ölen önceki Kral'ın büyü gücünü emdiğine dair bir hikaye var."
Purosunun filtresini çiğnemekte olan Derrick durdu. Birden eski rengine dönen kırmızı gözleri soğukkanlılıkla parladı.
"... Ne?"
"Komutanım, bildiğiniz gibi Yüz Yıl Savaşları'ndan hemen önce Kral'ın durumu biraz garipti. Hepsinin karışık bir cinsin işi olduğuna dair bir söz var... Ve sonunda, hiçbir iz bırakmadan ortadan kayboldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...