14.BÖLÜM

4.5K 136 0
                                    

Kuş Judith'i gördü ve kulakları kıpkırmızı olana kadar bağırdı.  Derrick sesten başını ona çevirdi.  Sanki dün gece üzerine çöküp onu perişan eden acımasız bir adam değilmiş gibi gözleri yumuşadı.

"Uyanıksın?  Gel buraya."

Judith, elini ağrıyan beline koyarak ona doğru yürüdü.  Derrick'in elinde küçük bir mektup vardı ve o sadece onu katladı ve fazla düşünmeden masanın üzerine koydu.  Derrick'in bakışları beline ulaştı.

"O kadar acıyor mu?"

"Bu doğru.  Düzgün durmama rağmen bu beni öldürüyor.”

"Yok canım?  O zaman sana sarılmalı mıyım?”

Judith onun yaramaz sözlerinden dolayı şaşkına döndü ve ona dik dik baktı.  Derrick aniden uzanıp ellerini onun beline koydu.  Niyetini söyleyemeyen Judith, rahatsız edici pozisyonda tereddüt etti.  Tam avucundan, karanlık ama güzel bir şekilde parlak bir ışık dışarı aktı ve beline nüfuz etti.

"Ne yaptın?  Şu anda…?"

Kafa karışıklığına rağmen, Judith'in gözleri, belindeki zonklayıcı ağrının hemen kaybolduğunu fark edince açıldı.

"Şimdi hala acıyor mu?"

Pencere pervazına tünemiş, kollarını kavuşturmuş, eminmiş gibi muzipçe sırıtarak sordu.  Sonunda Judith, büyüsünü onun üzerinde kullandığını fark etti.

Büyülü güçlerine şaşırarak, yanında hissettiği sürekli kanat çırpışlarına döndü ve irkilmesine neden oldu.  Çünkü siyah kuşun gözlerinin rengi, sanki sertleşmiş kandan yapılmış gibi kırmızıydı.  Onlara baktığında, Derrick'in irislerinin bütün gece nasıl aynı renge sahip olduğunu hatırladı.

"Herhangi bir ihtimal... bu kuşun senin 'şeytanlar' hakkında söylediklerinle bir ilgisi var mı?"

"Bu doğru.  Çağırdığım büyülü bir canavar."

Kuş, başını Derrick'in büyük eline sürmeden önce onlara varlığını hatırlatmak için bir kez daha kanatlarını çırptı.  Ustasını tanıyormuş gibi büyüleyici bir jestti.  Judith, 'büyülü canavarlar' kelimelerinin geçmesine rağmen hiç korkmadı ve sanki yaratık tipik bir kuştan başka bir şey değilmiş gibi, hemen önündeki sahneyle biraz rahatladı.  Eski korkusu hafif bir meraka dönüştü.  Judith yutkundu ve sordu.

"… Dokunabilir miyim?"

Derrick tereddüt etmeden başını salladı.

Onun izniyle cesaretlenen Judith, elini kuşa doğru uzattı.  İri cüssesi ve kıpkırmızı gözleri nedeniyle her an elini gagasıyla gagalamasından korkuyordu.  Kuş, endişelerinin aksine Judith'in elini nazikçe kabul etti.  Aynı zamanda Derrick'e yaptığı gibi başını ince parmaklarına sürttü.

"Seçici bir adamsın ama ondan hoşlanıyor gibisin."

Olayı izleyen Derrick kıkırdayarak söyledi.

Kuşu dikkatle okşayan Judith şaşırdı ve bir el aniden beline dolanırken başını bir kaplumbağa gibi eğdi.  Titreyen vücudunu düzeltemeden ensesine bir şey sürttü.  Kısa bir süre sonra bunun Derek'in burnu olduğunu fark etti.

"Çok güzel koktuğun için mi?"

Derrick çiçeklerin kokusunu içine çekiyormuş gibi derin bir nefes aldı ve dişleriyle Judith'in boynunu ısırdı.  Dün gecenin anılarını hatırlamasını sağlayan tanıdık dokunuşu yüzünden yüzü kıpkırmızı oldu.

“Bekle, bırak…!”

"Şimdi hatırlıyor musun?"

Chu.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin