O işaret ettiğinde bile, Derrick sadece dilini çıkardı, gevşedi ve dudaklarını tembelce ıslattı. Belki de Judith'in onun yerine dilinin kesinlikle onu yaladığını hissetmesinin nedeni diş ısırıklarının bıraktığı acı hissiydi.
"Nasıl oldu?"
Alçak bir ses kulak zarlarını harekete geçirdi. Judith bir an için kendi durumunu anlayamadı, yanakları yanıyormuş gibi kızardı.
"Kocanla ilk öpücüğün ile ilgili izlenimin."
Rahat gülümsemesinin yanı sıra özelden de öte olan soru o kadar tuhaftı ki gözlerini ondan alamıyordu. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki alışılmadık bir histi.
Kocası hakkında toplumda dolaşan değerlendirmelere rağmen, Judith onu bir zamanlar yakışıklı ya da çekici olarak düşünmemişti. Çünkü onun medeni olmayan davranışları hakkındaki düşünceleri görünüşünü engelliyordu. Ama o anda, güzelliği Judith'in duyularını cezbetti.
Hayır, "görünüşünden" ziyade, zihnine yerleşen ve duyularını sinirlendiren o kırmızı gözlerdi. Herhangi bir mücevherden daha güzel olan kırmızı küreleriyle tamamen büyülenmiş gibiydi.
Ona boş boş bakan Judith, ayak sesleriyle çabucak kendine geldi. Ofisinin kapısının yanında yerde yatarken, kapıyı kim açarsa, önlerinde büyük bir manzaraya tanık olacaktı.
Hiçbir hizmetçi istediği gibi ya da izinsiz kapıyı açmaya cesaret edemezdi ama olanlardan sonra aklını yitiren Judith o kadar ileri düşünmüyordu. Hızla omzunu itip ayağa kalktı ve vücudunun üst kısmını kaldırdı.
“Bu konudaki düşüncelerim neler?”
Ancak bu soruyla sözünü kestiğinde, onun sağduyulu araştırmasını çürütebildi. Ama yüzü olgun bir elma gibi kızarmışken itiraz etmek yapamayacağı bir şeydi. Ve Derrick bu gerçeğin çok farkında görünüyordu.
"Neden, iyi değil miydi?"
Judith'in iri eli onun eteğinin genişliğinin boşluğuna girdiğinde şaşkınlıkla zihni boşaldı.
“Belki de kesinlikle iyiydi…….”
Yüzünde yumuşak bir sırıtış taşıyan adam, ikna edici bir ses tonuyla yumuşak bir şekilde konuştu. Görünüşü eteğinin içinden engellenirken gizli parmak uçları baldırını ovuşturdu ve onu gıdıkladı.
Garipti.
Öpüşmek ya da şu anda her ne yapıyorsa, dokunduğu tüm yerler bir dereceye kadar hassaslaşmıştı. Ondan uzaklaşmak istemesine rağmen, sonsuza dek onun tarafından hapsedilmek isteme duygusuna kapılmıştı, sanki kaçmak istemediği coşkulu bir rüyadaymış gibi.
Ve menekşe izi olmayan berrak kırmızı küreler gibi görünen o gözlerle mantıklı bir karar veremiyordu; sanki aklı, önündeki bu iri adam tarafından yakalanıp götürülmüştü.
"Bir kez daha yapalım mı?"
Bir başkasından izin isteyen birine göre dudakları çoktan yaklaşmıştı.
Judith'in ağzının içini süpüren dilinin canlandırıcı hareketini hatırlayan Judith'in göğsü tamamen sıkıştı. Bu çarpan kalbi, beklediği şeyin bu olmadığı sonucuna varamadı.
Kısa bir süre sonra, ısırırken dokunuşunun dudaklarının üzerinde yumuşak bir şekilde kaldığını hissetti. Judith boğazından yankılanan bir "Nng..." diye inledi. Kadından çıkan ses tanıdık değildi ama bundan da öte, verdiği haz duyularına daha yoğun bir şekilde hükmediyordu.
Kocasıyla bu eylemi yapmaya geldiği gerçeğini bile düşünemiyordu. Açıkçası, hafızasını kaybettikten sonra Derrick, tanıdığı kocası gibi hissetmedi ve onun için farklı biri oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...