Ondan duyduğu beklenmedik sözler üzerine Judith aceleyle elini dudaklarından çekti. Ancak bunu yaptıktan sonra 'fırsat' kelimesi kulaklarına ulaştı.
"Benim için bir fırsat mı?"
“Bir çocuk sahibi olma fırsatından bahsediyorum.”
O anda Judith'in zihni boşaldı. Belki de sakince çayını yudumlarken ona bakan Vinsen'in ifadesinden belliydi.
"Neden bu kadar şaşırdın? Judith, bu senin de özlemini duyduğun bir şey değil mi?"
“Bu… Öyle, ama…”
Kocası öldüğünde Judith'i rahatsız eden bir şey vardı: çocuğunun olmaması. Aynı yatak odasını kullanmadıkları ve düğünlerinden beri birbirlerinin ellerini tutmadıkları doğruydu. Yine de, dilemeye değecek bir şey olmadığını bilmesine rağmen kendini boş hissetti.
Aristokrat bir genç hanım başka bir aileyle evlenip o ailenin Hanımı olsa bile varlığının sonsuza kadar o ailede kalamayacağı söylenebilir. Çünkü her an boşanarak yabancılaşacakları bir ilişki içindeydiler.
Bir leydinin tam olarak aileye ait olabilmesinin tek yolu, ailenin kanıyla doğmuş bir halefinin olmasıydı. Bu, ailedeki kan bağlarının temelini oluşturmak ve konumunu sağlamlaştırmaktı.
Aslında Derrick'in cenazesi sırasında insanlar onu daha çok halef vermediği için teselli ettiler. Başkentteki diğer aristokratların bu yön hakkında derinden endişe duyduklarının bir kanıtıydı.
"Neden bir kez daha denemiyorsun?"
Vinsen, aralarındaki ilişkinin o kadar da iyi olmadığının da farkındaydı. Bu nedenle, Derrick'in hafıza kaybından yararlandığını fısıldayan sesi, sanki şeytanın ayartması onu bekliyormuş gibi sersemlemesine neden oldu.
Ama bu görev gerçekten kolay olabilir mi? Derrick kendi anılarını kaybetmişti ama Judith evli bir çift olarak aralarında geçenleri hatırlamıyor muydu?
Derrick'in ölmeden öncekinden tamamen farklı bir insan haline geldiği açık olsa da, ara sıra onun yüzünü gördüğünde hala öfke ve benzeri duygular hissedecek ve zihni, her şeyin yolunda gitmediği geçmişi hatırlayacaktı. iyi gitmek. Ama ne olursa olsun o öfkesini o an hiçbir şey hatırlamayan kocasına akıtamadı, bu yüzden kendini sürekli sakinleştirdi.
'Birlikte uyumak……'
Kısa konuşmalarını bitirip Vinsen'i eve dönmesi için yolladıktan sonra Judith kendi düşüncelerine dalmıştı ve malikaneye kendi başına girerken endişeliydi.
Evli bir çiftin tek bir yatak odasını birlikte paylaşması doğaldı, özellikle de halef sahibi olma niyetleri varsa. Tabii ki, sadece aynı yatak odasını paylaşmak değildi, aynı yatağı da paylaşmaktı. Ve hamile kalana kadar sık sık ilişkiye girmeleri gerekecekti. Az önce düşündüğü her şey teori yoluyla öğrenilen bir şey olsa bile sebepsiz yere utandı.
'Şimdi mükemmel zaman.'
En çok endişelendiği şey, başka bir kadını hamile bırakabilecek ve onun bilemeyeceği kadınlaştırma yöntemleriydi. Neyse ki, bir şey olduysa da, iki yıllık evlilikleri boyunca böyle bir şey olmadığı için kendini kontrol etmiş olmalıydı. Yine de, çalkantılı zihnini dinlendiremedi.
Ve eğer bir şey varsa, kocasıyla Silvia Wirell'in sürekli buluşması endişesini artırıyordu. Silvia Wirell herhangi bir şansla çocuğuna hamile kalmayı planlıyorsa, Judith'in pozisyonu kolayca elinden alınabilecek bir şeydi. Silvia Wirell aklındayken, kalbi sebepsiz yere sabırsızlandı. Bunun için endişelenirken sonradan pişman olacağı bir şey gerçekten olabilirdi. Bu düşünceyle Judith endişelerine bir son vermeyi başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...