Dili bir anda yırtıcı bir hayvan gibi kızın krema dolu ağzının içinde gezindi. Yumuşak et ve yumuşak krema birbirine karıştığında yapışkan bir his oluştu. Kaşığın üzerindeki kek yeşil çimlerin üzerine düştü ama iki kişi bunu fark etmedi bile çünkü mutlu bir şekilde dillerini birbirine karıştırıyorlardı.
Nefes nefese başını çevirmeye çalıştığında, Derrick onun çenesini kavradı. Ve sanki bunu yapmak için bilinçli bir plan yapmış gibi, kadının ağzının çatısını tırmaladı. Sonunda, elinde zar zor tuttuğu kaşık bir çarpma sesiyle yere düştü. Judith boştaki eliyle onun göğsünü itti ama Derrick hareket etmedi.
"Hmm... Uhm."
Dilini derinlemesine emdi. Beş duyusunu birden bölen bir karıncalanma hissi parmak uçlarından başlayıp kalbine kadar yayıldı. Hassas ağızını karıştırıp kremayı ve bol tükürüğü birkaç kez içine çeken Derrick memnun bir gülümsemeyle dudaklarını onunkilerden ayırdı.
"Düşündüğümden daha tatlı."
Arka planda açan çiçekler varken, biraz büyülenmiş gibi hissediyordu.
"Yoksa karımın dudakları tatlı olduğu için mi?"
Nefessizlikten göğsü kabaran Judith sinsi bir sırıtışla ona baktı. Eğer bir an bile gevşerse, bir hayvan gibi üzerine saldıracak ve hayatta kalamayacaktı.
Daha sonra Derrick, dudaklarına krem şanti sürüp her tarafını yalamak ve hatta parmaklarına sürüp emmek gibi garip davranışlarda bulunmaya devam etti. Sonuç olarak, krem şantili pastadan geriye sadece kremasız nemli bir pasta yaprağı kalmıştı. Onun dokunuşu altında kendini çıplak görmek gibiydi.
Derrick sonunda hizmetçiyi çağırıp pastayı temizlemesini istedikten sonra tuhaf davranışlarına son verdi.
"Konuşmam gereken bir şey var."
Judith, Vincen ile dün yaptığı gizemli konuşmayı henüz Derrick'e anlatmamıştı. Parlak yeşil çayını içerken ona olayı anlattı.
Judith onun şakayla karışık tekrar ortaya çıkması halinde neler olacağını düşündü ama şaşırtıcı bir şekilde onun sözlerini ciddiyetle dinledi. Sonunda, Vincen'ın Derrick'in hafıza kaybından şüphelendiğini söylediği olaydan sonra Derrick ona sordu,
"Dün ben yokken bir şey yapmaya çalıştı mı?"
"Hayır."
"...Gerçekten mi?"
Derrick onun gözlerindeki şüpheci bakışı görünce güldü.
"Gerçekten. İmparator'a sinirlenmiştim ama başının belaya gireceğini düşündüğüm için sessiz kaldım."
Ancak o zaman Derrick'in yüz ifadesinin kutsama töreni sırasında pek de mutlu olmadığını hatırladı. Kızgınlığı artıyordu ama onu utandırmaktan korktuğu için kendini tuttu. Öncekine kıyasla bu büyük bir adımdı ve düşünceliydi.
"O zaman bunu neden sordu?"
"Şey..."
Sylvia Wirrel'in cenazeye neden katıldığını bilmediği gibi, Derrick de bu olayın nedenini bilmiyordu.
Vincen'in göz bebeklerinin ısrarla yüzünü taradığını hatırladı. O anda, bir aile olmalarına rağmen, bakışları o kadar ağırdı ki sanki başka birinin bakışlarıymış gibi hissettiriyordu.
Belki de şeytanın gözlerindeki bakış buydu Hannibal?
Judith tembelce şakaklarını ovuşturdu. Zaman geçtikçe cevaptan çok soru varmış gibi geliyordu. Çözülmemiş gibi görünen ipucu, içinde toz birikmiş gibi hayal kırıklığı hissetmesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...