66

409 19 1
                                    

Ruh halinin etkisine kapılan Derrick kendini biraz sarhoş hissetti ama bu pozisyondan pek hoşlanmıyordu. Nedeni sorulduğunda, bunun sadece onun kızarmış yüzünü göremediğinden dolayı olduğunu söylerdi. Judith'in zevkten nefes aldığını görmek tüylerinin diken diken olmasına neden oldu.

Derrick vücudunu yana çevirdi ve ince bacaklarından birini omzuna kaldırdı. Şiddetli saldırılar nedeniyle yarı bilinçli olan Judith'in onun liderliğini takip etmekten başka seçeneği yoktu.

Bacakları sonuna kadar yayıldı ve içinden çıkan yapışkan beyaz sıvı kalemlerine yapıştı. Ancak onu bu müstehcen görüntüden daha çok heyecanlandıran şey onun kızarmış, neredeyse doruğa ulaşan yüzüydü.

Bu değişime kendisinin neden olduğunu fark etmek onu tatmin etti.

"Bunu görüyor musun?"

Ani sorusuyla irkilen Judith aşağıya baktı ve bununla tam olarak ne demek istediğini anladı.

Dişleri müstehcen bir şekilde birbirine kenetlenmişti ve adamın büyük, damarlı kalemleri şiddetle onun dar girişini işgal ediyordu. Sıkılaştıkça heyecandan ağlıyor, yapışkan sıvılar fışkırıyordu.

"Meyve suyunuz akıyor."

Derrick enerjik bir şekilde saldırmaya devam ederken kaba sözlerle onunla alay etmeye devam etti. Judith'in kulak memeleri zevkten o kadar kızarmıştı ki başını çevirdi.

Derrick ona doğru eğilerek onun kiraz kırmızısı dudaklarını yaladı.

"Tadının güzel olduğunu söyle."

"Hımm, ah..."

Sanki onu konuşmaya teşvik ediyormuşçasına hamlelerini yavaşlatan Judith çaresizce omuzlarını sıkıca tutarken başını salladı.

"Hayır, daha hızlı, daha sert..."

Bir zamanlar ona nazik olması için yalvaran biri olarak, şimdi doyumsuz bir talepkarlıkta bulunuyordu. Derrick bir heyecan dalgası hissetti ama daha büyük bir zevk için kendini tuttu.

"Tadının güzel olup olmadığını bana söylemelisin, böylece sana daha fazlasını verip vermeyeceğimi bileyim."

Kötü bir şekilde sırıtan Derrick, karnının penis ucunun değdiği yeri ovuşturdu.

Bir gıdıklanma hissi hisseden Judith alt dudağını ısırdı. Kendine zarar verebileceğinden endişelenen Derrick hızla parmağını ağzına soktu.

Şaşıran Judith parmağını ısırdı ama kısa süre sonra müstehcen bir şekilde yalamaya başladı ve eylemlerini doğru yorumladı.

Sadece bir parmak olmasına rağmen, oral seks kadar yoğun bir his uyandırdı. Onun sakin bir ifadeyle parmağını emmesini izlemek aşırı derecede uyarıcıydı.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin