Markiz Dyer hafif bir gülümsemeyle, "Gelecekte başka bir yerde buluşmak harika olurdu," diye ekledi.
Garip bir şekilde, kulağa çok samimi geliyordu. Belirsiz bir beklenti ve Judith'in onunla iyi geçinip geçinemeyeceği sorusu kalbinde bir çiçek gibi açmıştı. Şimdiye kadar çay partilerine katıldığında kimseden böyle bir samimiyet duymamıştı.
Daha doğrusu, daha önce duyduğu her şey, samimiyetten zerre kadar yoksundu. Onlar için bu tür sözler, sıradan bir selamlama veya akşam yemeğine eşdeğerdi. Bu yüzden Judith daha önce arkadaşlığı düşünmemişti bile, çay partileri dışında soylu bayanlarla herhangi bir temastan mümkün ve olan her şekilde kaçınmıştı.
Düşes, sırf kocasıyla ilgili başka bir soru için başkalarının ona yaklaşmaya çalışmasından korkuyordu. Ve tüm söylentileri bilen Judith de bu sırrı ifşa etmekten korkuyordu, çünkü dışarıdan, toplumda her zaman ideal bir çift gibi görünüyorlardı.
Sonuç olarak, kocasına olan nefreti arttı ve aralarındaki ilişki kötüleşti. Bu, Judith'in kendini yalnız hissettiği bir kısır döngüye dönüştü, çünkü gidecek hiçbir yeri yoktu, kalbini açacak kimse yoktu ne köşkte ne de dışında.
Ve şimdi biri ona elini uzattı. Ve bu kocasının bedenine yerleşen şeytandı. Çay partisinin ortasında ortaya çıkmamış ve şefkat göstermemiş olsaydı, Markiz Dyer söylentilerin doğru olduğunu düşünecekti. Ve sonra Madam, kötü düşünceleri için Düşes'ten asla özür dilemezdi.
"Bugün davetimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Bir dahaki sefere sizi gördüğüme memnun olacağım." Judith, Markiz'e hafif bir gülümsemeyle arabaya kadar eşlik etti.
Arabanın gidişini izleyen Düşes, göğsünde sıcak bir şeyin yayıldığını hissetti. İlk defa böyle hissediyordu. Çay partisinden sonra bile, hoşnutsuzluk genellikle olduğu gibi zirveye ulaşmadı. Düşes statüsüne sahip olan Judith, her zaman utanmış ve başkalarının önünde yanlış bir şey yapmaktan korkmuştu. Ve bugün bir şey oldu onun hatası yüzünden değil, kocasının hatası yüzünden. Ama kız ilk defa bu kadar rahattı.
Düşünürseniz, Derrick bahçede göründüğü andan itibaren kızların gözleri çılgınca Judith'i izliyordu, olanlara inanamıyorlardı. Düşes, kocasıyla konuştuktan sonra geri döndüğünde bile hanımlar gözlerini ondan ayırmadı. Çünkü dışarıdan mükemmel bir çift gibi görünüyorlardı.
Şimdiye kadar, bu ikisini görebileceğiniz tek yer, tüm soyluların mevcudiyetini gerektiren İmparatorluk Sarayı'ndaki resmi bir ziyafetti. Ve sıradan bir ev ortamında çifti yalnız görmek çok zor. Sosyal çevrelerdeki birçok kişi için bir yıldıza dokunmak kadar imkansız görünüyordu.
Ve şimdi Derrick karısının kulağına tatlı sözler fısıldadığında, tüm dünya alt üst olmuş gibiydi. Dük'ün çay partisinde görünmesi için hiçbir neden yoktu. Ancak endişe nedeniyle gelmesi saygıya değerdi. Amacı ne olursa olsun, sonunda her şey yolunda gitti. Artık Dük hakkındaki söylentiler de dağılabilirdi.
"Teşekkürler, Derrick," diye fısıldadı.
Judith, beklenmedik davranışlarından dolayı kocasından nefret ederdi, ama şimdi tam da bu nedenle onu takdir ediyordu. Ne de olsa, bunun sayesinde şimdi kendini çok sakin ve iyi hissediyordu.
"Madam, masayı toplayabilir miyiz?" diye sordu hizmetçilerden biri.
"Evet. Kocam şimdi nerede?"
"Yatak odasında."
Hizmetçiyi temizlemesi için bırakan Judith, doğruca ona gitti. Daha önce çift ayrı uyudu ama şimdi her şey farklıydı. Kızın yatak odası boştu, sanki orada hiç yaşam olmamış gibi. Böylece Düşes ortak salonlarına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...