34.BÖLÜM

2.4K 72 0
                                    

Derrick yüzünde çok rahat bir ifadeyle bir sandalyeye oturdu ve Carmen'in sözlerini düşündü.  Şeytanların dünyasındaki duruma aşinaydı, kuzgundan her şeyi öğrenmişti bir insanın egosu, ama yine de ne yapacağını anlamadı.  O uyurken Yüz Yıl Savaşı sona erdi ve kral öldü.

Ve bir devlet başkanının olmaması her zaman kargaşa ve huzursuzluğa yol açardı.

"Çünkü yeni bir Krala ihtiyacımız var!"

Şeytanlar dünyasındaki insanlar, tüm bunlara bir son vermek ve değerli bir tane bulmak için bağırdılar.

Şeytani dünya, her şeyi yöneten kendi komutanına sahip on iki bölüme ayrılmıştır.  Ve her biri bir sonraki Büyük Şeytan Kral pozisyonu için adaylıklarını ortaya koymaya çalışıyordu.  Bir kişi olmak için, bir kişinin becerilerini ve durumunu kanıtlaması gerekir.  Ve komutanların her biri, en çok istenen unvanı talep etmesine izin veren başkomutan olarak kabul edildi.

Ve şimdi, bu kadar uzun bir savaştan sonra, bölgelerin savaştığı kimin Kral olacağı konusunda öldürücü bir çekişme vardı.  Komutanlardan biri bu pozisyonu alırsa, bölge hemen diğerlerinin üzerine çıkacaktır.  Bu nedenle, olan her şey daha çok yeni şiddetli savaş gibiydi.

Ve tebaasının er ya da geç kendisine King adaylığı için aday gösterme talebiyle geleceği açıktı.  Bu şaşırtıcı değildi, çünkü Derrick bu rol için ideal biri olduğundan bunu yapmaya hakkı vardı.  Meslektaşlarından nefret etmiyordu ama yeni savaş onu sinirlendirmeden edemedi.  Ek olarak, iblis istemedi ve şu anda Judith ile ayrılamazdı.  Eğer başka iblisler bu dünyaya Derrick'le konuşmak için gelirse, kesinlikle onun kokusunu alacaklardır ki bu herkes için çok iştah açıcıydı.

"Peki neden böyle kokuyorsun?"  hoşnutsuzlukla feryat etti.

Derrick zaten Carmen'den kendini tutmasını istemişti, ancak bu, daha kaba ve küstah olan diğer deneklerle işe yaramayabilirdi.  Endişelenmeden edemiyordu, çünkü artık bu konuda hiç endişelenmek istemiyordu.  Derrick, tüm becerilerini Hannibal'a odaklamak istedi.

Judith'in araştırmaları nedeniyle arama alanı gözle görülür şekilde daraldı.  Aslında adını verdiği herkes iblise aşina değildi ama Derrick bunların gerçek Dük'e yakın insanlarvolduğunu tahmin etti.  Sonuçta, karısının ciddi tarafından yargılanmıştı.

Derrick, ağzına bir sigara alıp, Judith'in kokusunu hemen odadan çıkaran ve boşluğu kendisiyle dolduran keskin dumanı üfleyerek, "Bunu düşünmek bile başımı ağrıtıyor," dedi kendi kendine.

İblis, Hannibal'ın kendisinin bir münzevi olmak, bir süre insan vücudunda kalmak isteyeceğini asla düşünmemişti, çünkü insanlardan en çok o nefret ediyordu.

Tabii ki, yaratıklar arasında bu nadir değildi, ancak çoğu zaman yarı ırklar veya melezler doğardı,  insanların istisna olmadığı iblislerin ve diğer türlerin bir kombinasyonundan.  Ve Hannibal'ın kendisi de böyle bir birliktelikten doğdu.

Genellikle insandan doğan ve sihirli yeteneklere sahip olmayan şeytanlar, aşağı varlıklar olarak sınıflandırılırdı, bu yüzden Hannibal tüm hayatı boyunca başkalarının bu yakıştırmalarıyla yaşadı.  Safkanlar onun etrafında bir hiçmiş gibi, kendi ayakları üzerinde duramayan boş bir insan gibi davranıyorlardı.  Melez büyü ile ne kadar iyi başa çıksa da, başkalarının görüşüne göre her zaman yeterli değildi, çünkü “melez” etiketi zaten onlara bir gölge gibi asılmıştı.

Bu, Hannibal'ın aşağılık duygusuyla büyümesi için yeterliydi.  Sonuçta, çocukluğu, hayatı ve çevresi buna yardımcı olmuştu.

Ancak Derrick, adamın yarı cins olduğunu bile bile, yeteneklerini görerek ona çok sadık kaldı.  Bu, iblisin şimdi fark ettiği gibi, ölümcül bir hataydı.  Ne de olsa, bu sadece Hannibal'da bir iç çatışmaya neden olmuştu, kalbinde büyük bir kıskançlık ve karanlık geliştirerek nefrete eşlik etti.  Büyük olasılıkla, nezaketi küçümseme olarak gördü.

Hannibal atlarda çok yetenekliydi.  Ve bu sayede, adam hiçbir zaman güçlü sayılmayan melezler arasında bir üne sahipti.  Yavaş ama emin adımlarla, bir komutan olmayı umarak ve kendi öz saygısını pohpohlayarak gelişti.

Hannibal, bu çürümüş dünyada melezlere karşı tutumu değiştirmek için komutan olmak istiyordu.  Ancak bu yer, güçlü, safkan bir iblis olan Derrick'e verildi.  Ve sadece Hannibal, başkaları tarafından kabul edilen bu gerçeği kabul edemezdi.

Ve savaş sırasında, Derrick tamamen farklı bir şeyle meşgulken, adam durumdan faydalanarak eylemlerine başlamaya karar verdi.  Dük, sigaranın acı filtresini çiğneyerek ve pencereden bahçenin güzel manzarasını izleyerek kollarını göğsünde kavuşturdu.  Ancak bu öfkesini dindirmeye yetmedi.  Judith'in yüzü çok daha ferahlatıcı, hatta muhteşemdi.  Herhangi bir manzaradan daha iyiydi.

Derrick, karısının yüzünü hatırlayınca yine düşüncelerindeki kirli arzuya yenik düştü.  Kehribar rengi gözler, endişeyle bakıyordu.  Judith'e göre, iblis gelecek ve yaşam hakkında tamamen endişeli değildi, bu da onu sinirlendirmeden edemedi.

Öte yandan Derrick, sadece katıydı ve Hannibal'ı yakalayacak cezayı hayal ettiğinde duygularını göstermek istemedi.  Şeytanlar dünyasında bacaklar, kollar ve kafa gövdeden ayrılır, küçük parçalar halinde kesilir ve suçlunun sonsuz ateşte yanacağı uçuruma atılırdı.  Bu, Hannibal'ın suçundan dolayı alacağı cezaydı.

Derrick boynunu uzatarak, "Kesinlikle sana acı çektireceğim," dedi.

Hainin cezası tamamen komutanın kendisine bağlıydı, ancak iblis bu tür konularda kategorikti.  Hannibal, onun görüşüne göre, uygun bir ceza alacağı için isyan çıkaran bir melezdi.  Bu, iblislerin tarihinde şok edici bir satır olacaktı ve bir çokları içinde bir ders olacaktı.

"Bunu kesinlikle görmem gerek," diye şüpheyle gülümsedi Derrick.

Melezlerin duygularını anladı, ancak bu tür eylemleri asla onları haklı çıkarmazdı, çünkü ihanet her zaman aynı kalacaktı.

Derrick öfkesini ve korkunç düşüncelerini sadece korkmuş olan Judith'e açıklamak istemedi.  Karısının depresif ve endişeli gözlerini hayal eden iblis ürperdi.  Elbette, iblisin yüzündeki sakinliği görürse, o da endişelenir, ama belli ki Derrick'in kafasında kurduğu tüm planları öğrenirse o kadar da endişelenmezdi.

Ve iblis kendisi için karar verdi: Judith'in endişesini görmek daha iyiydi, korkusu değil.

Derrick bu oyunun ne kadar sürebileceğini hayal ederek güldü.  Ancak bu o kadar da kötü bir şey değildi.  Bir düşünürsen, uyandıktan sonra birçok garip şey oldu.  En azından, pek çok konuda asabi ve hatta saldırgan olduğu için, Judith'in olan biten her şey hakkındaki fikrini düşünerek tereddüt etti.

Buna ek olarak, Derrick karısını uzun zaman önce yakalayabilir ve tüm sihri birkaç gün içinde zorla doldurabilirdi, ancak bunu yapmadı.  İçgüdülerine uymadı.  Carmen bile, sormayı unutmadığı tuhaflıkları fark etti.  Derrick için yoksunluk, aç bir köpeğin önüne lezzetli bir biftek koymak gibiydi.  Ve köpek salya akıtarak bekledi.

"Kokun güçleniyor..." dedi Derrick kendi kendine.

Genellikle, iblis kendini tatmin ettiğinde koku zayıflıyordu, ancak Judith'in durumunda tam tersi oldu.  Her geçen gün koku yoğunlaştı, daha da tatlı ve baştan çıkarıcı hale geldi.

İblis bir nefes daha çekti, ciğerlerini dumanla doldurdu ve bilinci kapatmaya çalıştı.

***

Judith, odadan çıkarak hemen ne olduğunu sordu:

"Sorun ne?"

"Hanımefendi, davetiyeler."

"Davetiyeler mi?"

Judith uşakla birlikte aşağı indi ve bir sürü parlak mektup gördü.

Birkaçını inceledikten sonra Düşes, birçok asil hanımın onu yakın gelecekte çay partilerinde görmek istediğini fark etti.  Genellikle bahanelerini gizlenmezdi, ancak bugün yeni bir ikiyüzlülük aşamasına geçildi.  Özetle, her mektupta buna benzer bir şey yazılıydı:

"Kocanızla olan son olayları bilmek istiyorum."

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin