2.BÖLÜM

4.9K 192 44
                                    

Judith sürekli soğukkanlı olmaktan başka bir şey yapmadı ve Derrick flörtlerine boyun eğmeyi reddetti.  Onun boyun eğmez ruhunun doruk noktasına ulaştığı düğün töreni gününe kadar bu şekilde kaldı.

'Son derece seçkin bir hanımefendi gibi görünüyorsun.  Benimle evlendiğine göre, bu geceden itibaren geceyi de benimle geçirmek zorunda kalacaksın, değil mi?'

"Çocuk sahibi olmak evli bir çiftin sorumluluğudur, bu yüzden reddetmeyeceğim."

Bunun üzerine Derrick'in yüzü ilk kez asıldı.  Bu, sarsılmaz gururu buruşmuş bir adamın yüzüydü.

Düğün her iki ailenin de kutsamalarıyla muhteşem bir şekilde gerçekleşti.  Ancak tören sırasında iki taraf da birbirleriyle göz teması kurmadı.  İkiliyi çevreleyen hava tören boyunca oldukça soğuktu.

Düğün güvenli bir şekilde bittikten sonra Judith, Derek'in kaldığı dük konağına girdi.  Önce yatak odasına gitti, yıkandı, yatağa oturdu ve onu bekledi.  Ama büyük yatak odası kapısının açılmasını ne kadar beklerse beklesin, açılmayacağını düşünmemişti. 
Tik tok tic toc ― Akan sarkaçtan başka yalnızca sessizlik devam ediyordu.

Gece yavaş yavaş geç olmaya başladı ve sabrını yitirerek yatak odasının kapısını açtı ve dışarı çıktı.

Orada kimsenin olmayacağını düşündüğü yatak odasının önünde, ne yapacağını bilemeden ayaklarını sürüyen bir şövalye ve bir hizmetçi vardı.

“…….Dük nerede?”

En az Judith kadar şaşırdıkları için, hiçbir duyguyu ele vermeyerek onlara sordu.  Hizmetçi, hemen cevap vermelerini beklemenin aksine, uzun süre tereddüt etti ve ağzını açmadı.  Cevabında tereddüt etmeye devam ederken, Judith hizmetçinin arkasında duran şövalyeye baktı.  Her zaman Derrick'i takip eden bir eskort şövalyesiydi.

Neden şimdi buradaydı?

Birden Judith'in göğsüne bir endişe saplandı.

"Beni Dük'ün olduğu yere götür."

“Madam, bu…..”

"Şimdi."

Judith'in sert bakışlarına karşı çaresizdi.  Hizmetçi ayaklarını sürükledi ve onu yere götürdü.  Aslında doğruyu söylemek gerekirse, Dük'ü tek başına bulup alt kata geri göndermek istedi ama konağın yapısını tam olarak bilmediği için yapamadı.

Çok geçmeden hizmetçi yürümeyi bıraktı.  Yatak odasının kapısından hiçbir farkı olmayan bir kapının önündeydi.

"Burada?"

"Öyle - Majestelerinin ofisi."

Hizmetçi açıklama yaptıktan sonra hızla geri çekildi.

Judith kapıyı açmak için elini dikkatlice kapı koluna koydu.  Aynı anda, sert bir ses kulaklarını tırmaladı ve parmak uçları irkildi.  Önündeki kapı hafifçe çatlamışken, ses soğuk koridora sızdı.

‘…….Ah, De, Derrick!  Haang, ahh!'

İçeriden duyduğu şey açıkça bir kadının iniltisiydi.

Ve kadının cilveli sesinin haykırdığı isim, bugün nikahı birlikte gerçekleştirdiği kocasının ismiyle aynıydı.

Bu dük konağında asla 'Derrick' adında iki kişi olamazdı, bu yüzden içeride işleri yapan adamın Judith'in kocası olması bekleniyordu.  Önündeki bu açık gerçek, başının dönmesine neden oldu.  Kapı kolunu tutan eli sımsıkı sarıldı.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin