Judith, bu yere kendi ayakları üzerinde geldiği için pişman oldu. Onun ofisi olsaydı sorun olmazdı, ama onun yerine ofisinin içinden bağlanan ve mükemmel bir ses geçirmez sistemi olan yatak odasıydı. Ne kadar bağırırsa bağırsın dışarıdan kimse onu duymuyordu. Bu yüzden onun dikkatsizce içindeki şeyleri parçaladığının seslerini duymadı.
Şu anda bu yerden yeterince yüksek sesle bağırsa bile, dışarıdaki kimsenin Judith'i duyamayacağını söylemek doğaldı.
"Hı hı!"
Elleri aniden göğüslerini kavradığında Judith inledi. Bir noktada, muhtemelen onun dokunuşundan elbisesinin ön kısmının ne zaman gevşediğini bilmiyordu. Elbisesinin içinde sadece bir kombinezon vardı, bu yüzden onun şehvetli dokunuşları teninin her yerine yayıldı.
"Haa, kendimi bastırmaya çalıştım ve elimden gelenin en iyisini yaptım ama bak."
“Ah, nng, oraya dokunma…. heuuh."
Yumuşak göğüslerine açgözlülükle masaj yapan O, parmaklarını kurnazca hareket ettirdi ve meme uçlarına şiddetle dokundu. Derrick, ona hatasız tepki veren Judith'i gözlemlerken, ağzının kenarlarını gerdi ve sırıttı.
"Öpüşmemiz yüzünden hiç uyuyamadım."
İşaret parmakları ve başparmaklarıyla meme uçlarını kıstırdı ve büktü. Göğsünden heyecan verici bir his yayıldı ve beli yüzeysel bir şekilde titredi. Derrick burnunu onun ensesine dayadı ve sanki keyifli bir koku alıyormuş gibi ünlemsel bir tonda mırıldandı.
“Bu nefis kokuyu yaymaya devam ediyorsun… Kendimi nasıl kontrol edebilirim.”
Judith, zevkten boğulurken bile 'lezzetli' kelimesini açıkça duydu. Bu kelime, saçlarını diken diken eden tarif edilemez bir duyguya dönüştü. O anda, onu baştan aşağı kolayca yiyebilecek acımasız bir yırtıcı gibi hissetti.
"Sen, uhg, sen nesin sen..?"
Yumuşak kulak memesini defalarca emerken ve dilini kulağına sokarken ona eziyet eden adam kıkırdadı. Kahkahasının sesi kulak zarlarını aştı ve oldukça küçük kalbini şiddetle salladı.
“Ben neyim, diyorsun.”
Derrick onun çenesini öptü ve usulca fısıldadı.
"Ben senin kocanım Judith."
Tatlıdan bile daha tatlı bir ses, kulaklarının içinde nemli bir şekilde yankılandı.
Derrick, sadece ona bakarak başını döndüren büyüleyici bir gülümseme takınırken parmaklarını düzenli olarak hareket ettirdi. Elleri tarafından yakalanan göğüsleri, orada burada dokunuşlara maruz kalıyordu ve meme uçları bile dimdik ayakta duruyordu.
"Burası zorlaştı."
Sert meme uçlarını derinden dürtmeye devam etti ve aklına geleni söyledi. Judith'in yüzü karanlıkta tanınacak kadar parlak kırmızıya boyanmıştı. Derrick kıkırdadı ve tırnağıyla meme ucunu kaşıdı.
"Hah!"
Tek bir hareketle Judith'in beli büküldü ve göz kapakları titredi. Parmakları onun meme uçlarını her oynattığında, bacaklarının içinde sıkıca büzülen garip bir his hissetti. Tüm gücüyle kendine gelmeye çalıştı ve zayıflamış elleriyle omuzlarını itti.
“Hayır, ahh, hayır……!”
"Hmm?"
Derrick'in göz kenarları, onun neden bahsettiğini bilmiyormuş gibi seğirdi. Biri ona bakıyorsa, görebilecekleri tek şey, müstehcen ellerle bir kadının göğüslerine dokunmak gibi bir şey yaptığının hayal bile edilemediği sakin yüzüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...