Sanki demir bir çubuk içeri girmiş ve karnı ağrıyormuş gibi altı sonuna kadar açıldı. İçine yabancı bir şeyin girdiği hissine güçlü bir acı eşlik ederken Judith içgüdüsel olarak iyice gerildi.
“Haa, sikimi sıkıyorsun… keugh!”
“Uhng, ah, acıyor… Acıtıyor!”
Sadece seksle ilgili teorilerle dolu olan zihni şokla dolmuştu.
'Bu, bu 'seks' mi?'
Öğretmeni Michelle'den açıkça duyduğuna göre, bu "çok zevkli bir davranıştı". 'Zevkin ısındığı ve sadece coşkunun olduğu' bir eylem….. Ama acı o kadar canlıydı ki hepsini tamamen yalan olarak kabul etti. Midesinin içi sanki büyük bir meşale varmış gibi ısıyla kaynıyordu. Hayatında ilk kez yaşadığı acıdan göz kapakları titreyen kadın sonunda gözyaşlarına boğuldu.
"Al, çıkar! Hemen, ah, huhg!”
"Sonunda tadına baktım. 'Çıkar' mı? Karım, sen de zalimsin."
Derrick yanaklarını iyice yaladı ve üzerlerine akan gözyaşlarını emdi. Judith, onu ikiye bölmüş gibi görünen şiddetli acıdan onu uzaklaştırmak için aklında bile değildi. Derrick parmağını çalının arasından geçirerek kıvranmakta olan kızı bir şşşşşşş ile yatıştırdı. Kör parmakları acısını hafifleterek kırmızı klitorisini döndürdü.
Judith'in zihni, sanki midesinde ağrılar kabaran bir çocukmuş gibi gözyaşlarına boğulduğu aşağılanmadan kaosa dönüştü. Başka insanların böyle bir şeyi yapmaları ne kadar hoştu ki?
“Huhh, böyle bir şey, neden dünyada……”
Derrick, iki eliyle yüzünü kapatırken mırıldanan kendisi eğlenceliymiş gibi kıkırdadı.
"Bekle ve gör. Çünkü karım daha sonra onu daha güçlü bir şekilde sikmem için bana yalvaracak."
"Asla yapmayacağım, heugh, öyle bir şey."
"Tabii, görüyorum."
Tamamen mızmızlanan bir bebeği tedavi etme tutumuydu.
Derrick, onu dengelerken belini geri çekti ve hala yarı takılı sütununu aldı. Penisinin yuvarlak bezleri, sanki her an düşecekmiş gibi girişine dar bir şekilde takılmıştı.
"Öyle olsa bile, senin ilkin kadar şanslı olduğumu düşün."
Derrick'in elleri, gerginlikle birlikte sıkıca tutulan uyluklarını sıkıca kavradı. Sonra tuhaf bir şekilde, ellerinin değdiği yerlerden belli belirsiz bir zevk yayıldı. Akıntıya benzer ısı bir anda tüm vücuduna yayıldı ve baş döndürücü bir his uyandırdı. Aynı şekilde, biraz küçük girişi penisini sertçe sıktı, muhtemelen hissetmişti.
"Başka bir piç olsaydı, canı daha çok acırdı."
“…..Ahhhaaaaaggh!”
İçeri girdi, uçlarına tek vuruşta vurdu.
İçi katılaştı ve ağzına kadar büyük bir şeyle dolu olmanın baskısı inanılmazdı. Aynı zamanda, heyecan verici his acı verici bir şekilde yayılıyordu ve sırtının ortasını baştan aşağı titriyordu.
Tekrar ve tekrar.
Ellerinin dokunduğu yer bile mantıksız bir şekilde ısınmaya başlamıştı. Makul bir şüphe vardı Belki de bu semptom onun bir şeytan olduğu gerçeğiyle bağlantılıdır, değil mi?
Derrick, kalın penisini defalarca seğiren deliğe soktu. Gerginlik öncekine göre azaldı, içine kolayca nüfuz etti. Judith boğuldu ve başını geriye attı. Parlak gümüş rengi saçları darmadağınıktı ve çarşafın üzerine yayılmıştı. Isınmış çubuk, sıkışık girişini zorla açıyor gibiydi. Ama garip bir şekilde, daha önceki gibi acıtmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...