Nefes nefese kalan Judith, vücudunu kaplayan yozlaşmış histen göğsünü güçlükle hareket ettirebildi. Doruk noktasının kalıcı etkileriyle kaynaşmış olan duyularını kolayca toparlayamadı.
Onun aksine Derrick, Judith'in dudaklarını emiyordu ve hiçbir yorgunluk belirtisi göstermeden göğüsleriyle alay ediyordu. Judith zayıflamış elleriyle göğsüne bastırdı ama bu beyhude bir girişimdi. Onu hamile bırakmasını isteyen sözleriyle onu ilk baştan çıkaran o olmasına rağmen, Judith bu gidişle ona ne tür bir servet bahşedileceğinden korkuyordu.
* * *
Endişeleri hiç de boşuna değildi.
Judith'in kendisinden korkacağından ve kaçacağından korktuğu için tamamen sakladığı arzusunu düşüncesizce serbest bırakan Derrick, o zamandan beri tereddüt etmeden ona susadı. Ne zaman kendini kaybedeceğine dair bir işaret gösterilse, gece gündüz fark etmeksizin Judith'i sürükler ve onu yatak odasına götürürdü.
Bir noktada, çalışma odasına bağlı yatak odası değil, Judith'in kullandığı geniş yatak odası, tuhaf işlerinden zevk aldıkları yer haline geldi.
"Ahhhh, ben, heugh, dur, dedim! Sadece……. Ahhh!"
Parlak ay ışığı geceleri çıplak vücudunu ışıl ışıl aydınlatırdı. Giydiği elbiselerin her rengine çok yakışan açık teni, sanki bir hastalığa yakalanmış gibi bereliydi.
Tepeden tırnağa, vücudunun ona eziyet etmediği hiçbir yeri yoktu. Geçmişte, ayağının içini bile ısırdı ve bu yüzden onu kelimenin tam anlamıyla kafasının "ucundan" ayaklarının "ucuna" aldı.
Daha fazla dayanamayan Judith, vücudunu bükerek ondan kurtulmaya çalıştı ama elleri beline sarılınca çabaları boşa gitti.
‘Haa, nereye gitmeyi planlıyorsun…? Çocuk sahibi olmak istediğini söylediğini sanıyordum. Yani, eğer bunu yapacaksan, hamile kalana kadar sana çarpmam gerekecek.'
Judith'in büyüttüğü hamileliğe tutunmaya devam etti ve onu asla bırakmadı. Altında sıkışıp kaldıktan ve yaklaşık üç gün üç gece nefes nefese kaldıktan sonra, alt kısımları tamamen yıpranmış gibi hissetti.
'Mükemmel planından' emin olduğu geçmişteki konuşmaları, defalarca pişmanlık olarak geri döndü.
'Kaçmaya devam edersen, seni bağlamak zorunda kalacağım.'
Konunun tamamen dışına çıkmış olan "Seni bağlamak" cümlesi Judith'i alışılmadık bir korkuya kaptırdı.
Judith, sadist tercihleriyle, yatakta görmeye dayanamadığı ve göremediği her şeyi gördü.
O andan itibaren, ilk gecelerinde elinden geldiğince tepki veren kendi dürüst vücudu, utanç verici ve sapık hareketlerine devam etti ki bu artık önemsiz bir noktaya geldi. Ancak, böyle olmasına rağmen, Derrick'in cinsel seviyesi tatmin edilemedi ve artmaya devam etti.
Bir kez daha onun tarafından tutuldu ve bacaklarını birbirinden ayırarak, kasıkları şafak sökene kadar agresif bir şekilde dövüldü.
Cıvıl cıvıl cıvıl.
Judith kuşların cıvıltısını duyunca gözlerini açtı ve vücudunun alt kısmındaki uyuşmayı ve aşırı acıyı hissetti, gücü için çok fazla olduğu için inledi.
Vücudunun üst kısmını biraz kaldırır kaldırmaz keskin ağrı geri döndü ve vücudundaki her eklem ağrıyordu. Judith zayıf bir iç çekti ve etrafına bakındı. Her nasılsa, yan tarafı boşmuş gibi yalnız hissetti ve Derrick'i pencere pervazına tünemiş, çıplak kalan kendisinden farklı olarak hafif bir kıyafet giymiş olarak buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...