«Bence birçok insan merak ediyor. Sonuçta, Dük'ün başına gelenler... olağandışı.»
Ve bu doğruydu. Bir insanın hayata geri dönmesi gerçekten garipti. Ve bugünkü çay partisinde bunu sormak herkesi endişelendiren doğal bir şeydi, bu yüzden Judith böyle bir şeye önceden hazırlanmıştı ve şaşırmış görünmüyordu.
“Sanırım Tanrı bize yardım eli uzattı, çünkü kocam gerçekten çok kötüydü, Düşes çaydan bir yudum daha aldı. "Ve bu sadece bir mucize."
Hanımlar bu açıklamayı duyunca gerçek bir hayranlıkla patladılar. Tabii ki, olanların gizeminin bir kısmını bile açığa çıkarmadı, ancak Judith'in o anda Dük'e karşı tutumunu tam olarak tanımladı. Kız bunun bir mucize değil, bir lanet olduğunu biliyordu. Ve hepsi de Tanrı'ya değil, İblis'e teşekkürler ettiler.
Ama kendini sevgi dolu bir eş olarak göstererek sadece misafirlere güldü.
"Ayrıca, sebebi ne olursa olsun, ben mutluyum," dedi Judith.
"O zaman ışıklandırma törenine de katılacak mısın?"
Judith'in parmak uçları seğirdi. Er ya da geç bu olacaktı.
Kutsama töreni tapınakta yılda iki kez yapılır. Bu, rahibin mevcut olanları kutsadığı ana olaydır. Ancak kutsama sınırlıdır ve her şeyden önce makamı yüksek olan kimseler aydınlanır. Bu, törenin İmparator ile başlayacağı anlamına gelir.
Üstelik şimdi insanlar Derrick'in Tanrı'nın lütfuyla hayatta kaldığını düşünüyor ama bu doğru değildi. Dük'ün içinde kara büyünün yarattığı bir iblis yaşıyordu. Ve kutsamayı nasıl alacaktı? Sonuçta, bu tamamen uygunsuz bir kombinasyon.
"Eh, kocamın bu etkinliğe katılıp katılamayacağını görmemiz gerek."
Dirilişle ilgili birçok söylenti vardı, bu yüzden Judith'in daha fazla yanlış anlaşılmaya yol açmamak için mümkün olduğunca dikkatli davranması gerekiyordu. Masada bunaltıcı bir sessizlik vardı.
Judith'in omzunun üzerinden bakan Lisa Pell'in sesi geldi.
Düşes gülümsemek istedi ama biri elini omzuna koydu ve kulağına eğildi.
"Madam," dedi tembel bir bas ses.
Şaşıran Judith, Derrick'e baktı. Onun gelmesini beklemiyordu, bu yüzden ne söyleyeceğini bile bilmiyordu.
"Burada neler oluyor?"
Çay içmek, erkeklerin davet edilmediği yalnızca bir kadın etkinliğiydi. Bu nedenle Derrick'in ortaya çıkışı herkesi şoka soktu. Elbette bu kanunen yasak değildi ama yine de yazılı olmayan bir kuraldı.
Bunun nedeni, erkeklerin çay içmeyi ve kesinlikle ilginç olmayan şeyler hakkında sohbet etmeyi aptalca gördükleri için kadın kültürünü anlamamalarıydı. Ve Derrick utanmadan yasağı ihlal etti.
Judith tekrar bayanlara, sonra gülen Derrick'e baktı.
"Bir şey mi istedin?" Judith anlamlı bir şekilde gülümsedi ve neden geldiğini sordu. Düşes ne kadar mantıklı olursa olsun, Derrick'in hareketlerini kontrol etmesinin hiçbir yolu yoktu.
"Senin sorunun ne diye bakmaya geldim çünkü endişelendim."
Judith'in kafası gerçekten karışmıştı, çünkü iblis onun için endişeleniyordu, herkesin onun kötü bir ilişkisi olduğunu düşündüğü kocası için değil. Ve dışarıdan, olanları tamamen farklı şekillerde yorumlayabilirlerdi. Belki de Derrick bunu nezaketten yapmaya karar verdi. Ya da sadece eylemlerini düşünmedi, çünkü o, insan geleneklerini ve ahlak kurallarını bilemeyen bir iblisti.
Şimdi Judith hatasını anladı bu konuda önceden uyarmakta fayda vardı.
"Ve buna dayanamadım, bu yüzden karımı görmek istedim."
Yanlarında şaşkın bir ünlem duyuldu:
"Tanrım!"
Asil hanımlar, Derrick burada göründüğü andan itibaren gözlerini çiftten alamadı. Ne de olsa, diriltildiğinde karısına daha önce hiç olmadığı kadar secgi ve şefkat gösterdi.
"Uzun zamandır seni düşünüyorum ve seni özledim," diye ayrıntılara girmeye devam etti, bu da onu kendi kocalarıyla karşılaştırmaya başlayan konukları daha fazla kışkırttı.
Judith onun tüm sözlerini dinledi, heyecanına ve titremesine ihanet etmemeye çalıştı, o mor gözlerdeki şehveti gördü. Tükürüğünü yutarken kelimeleri kaybediyor gibiydi.
Judith, Derrick'in elini tuttu ve gülümseyerek bahçenin derinliklerine çekildi.
Çift, çiçekler ve yeşilliklerle kaplı bir yere gittiler, burada başkaları tarafından duyulamaz veya görülemezlerdi.
"Ne yapıyorsun?"
Derrick çite yaslanarak başını eğdi. Siyah saçları ve sarmaşıklarla çevrili kırmızı gülleri, bir başyapıt gibi uyumlu bir şekilde birleşti.
"Gitmem gerekmiyor muydu?" Derrick, Judith'in beline dokundu ve onu kendisine çekti.
Memnun olmayan bakış anında kayboldu, kocasına boyun eğdi, ifadesi yerini masum ve şaşırmış bir yüz aldı. Judith bütün bu günlerde çay için hazırlanıyordu, bu yüzden Derrick ile yakınlaşmayı reddetti. Seks hoş olmasına rağmen, kız fiziksel olarak çok yorgundu, ertesi gün yatakta uyandı ve hareket edemedi.
Toplantıya hazırlanırken kız pratikte uyumadı, bu yüzden Derrick onunla seks yapsaydı, Judith kesinlikle tekrar bayılacaktı. Düşes tabii ki durumu kocasına açıkladı ve o da şartları kabul etti.
Ama Judith'in hoşnutsuzluğunu bu şekilde açığa vuracağını bilmiyordu.
"Her şeyi anladığını söyledin ve şimdi..." - Judith, Derrick'in çok sabırsız olduğunu fark ederek homurdandı, sonra beklenmedik bir şekilde onun kalçalarına dokunduğunda aniden çığlık attı.
İblis burnunu boynuna sürttü, ama kız uzaklaşmaya çalıştı:
"Misafirler gidince devam edelim..." ama Derrick sevişmeyi bırakmadı. Keskin dişler tenine değdiğinde dudaklarından tatlı bir inilti kaçtı ve sonra yumuşak bir dil ağrıyan noktanın üzerinden geçti.
Emdi, sonra tamamen doyuncaya ve geri çekilinceye kadar aynı yeri kemirdi ve yaladı:
"Çok güzel," dedi boynundaki mor-kırmızı işarete bakarak.
Judith, şimdi boynunda büyük bir öpücük izi olduğunu fark ederek Derrick'in güldüğünü görünce hemen geri çekildi. Utanarak etrafına baktı ve hiçbir şeyi gizleyemeyeceğini fark etti: saçları toplandı ve elbise sadece omuzlarına ulaştı, dekolte bölgesinde iyi bir kesik vardı. Derrick, karısının kızgın bakışına sırıttı.
"İzlerini gizlemek istiyor musun?" ince fısıltı daha çok bir ayartıcının yılanına benziyordu.
Derrick, tüm memnuniyetsizliğine rağmen öpücüğe isteyerek karşılık veren kızın dudaklarına tekrar sarıldı. Judith hala neden böyle davrandığını anlamıyordu ama bedeni mantık kurallarına boyun eğmiyordu.
Düşes, Derrick'i göğsünden itmeye çalıştı, ancak büyük sırtı ve kolları baskıya boyun eğmedi ve onu kollarıyla sıkıca sıktı. İblisin nefesi dudaklarını yaktı ve dili ağzının içindeki her şeyi araştırdı, dişleri bile geçti. Judith'in içinde artık kontrol edemediği parlak bir arzuyu kasten ateşliyordu.
Judith'in sırtına dolanan kollar da yavaşça hareket ederek kafasına ulaştı. Pembe broş, saçlarını salarak ve boynundaki izi gizleyerek bir gürültüyle yere düştü. Ama şimdi Düşes hiç umursamadı.
"Gerek yok..." dedi Judith inleyerek, şehvetini ve arzusunu kontrol etmeye çalışarak.
"Çirkin," dedi Derrick. Judith'in dudaklarını yaladı, dilini yanağında gezdirdi ve gözlerine doğru hareket etti. İblis, karısının yüzündeki tüm makyajı tamamen bulaştırdı. Geri çekilirken Derrick şunları söyledi:
"Bu şekilde daha güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...