57

220 12 0
                                    

Üzerinde haç şeklinde kılıç ve kanatlar bulunan bayrak güçlü bir şekilde dalgalandı.

Girişte duran ve sıralarını bekleyen soylular, uzun zamandır görmedikleri bu antika desene farklı tepkiler gösterdi. Bazıları gözlerini karanlık arabadan alamazken, diğerleri ağızlarını yelpazelerle kapatarak geçmişte Dük Vaisil'in cenaze törenine atıfta bulundu. Hepsinin ortak noktası, arabanın Vaisil Dükalığı'na ait olduğunu anlamış olmalarıydı.

Araba yavaşça durdu ve içinden mükemmel giyimli bir kadın ve erkek indi. Düzgün bir frak giyen adam tüm kadınların dikkatini çekerken, güzel bir elbise giyen kadın yine boyunlarını havalandırdı. Çift, diğerlerinin gözlerini kamaştıran mükemmel bir çiftti.

Elini tutarak girişe doğru ilerlerken Judith sessizce nefes aldı.

"Ha?"

Birden elinin etrafını saran bir kavrama hissetti. Aslında o kadar yumuşak ve zayıftı ki, güçlü bir tutuş olduğu söylenemezdi.

"Ellerin soğuk."

Derrick ipek eldivenli elini kaldırdı ve Judith'in yanağına koydu. Judith bu beklenmedik ve dokunaklı hareket karşısında gözlerini boş boş kırpıştırdı. Bu daha çok vücut ısısını ölçmek için yapılmış bir hareket olabilirdi ama bağlamı bilmeyen diğerlerinin gözünde bu, bir çift arasındaki sevgi dolu bir hareket gibi görünüyordu.

"İyi misin? Kalbin de hızlı atıyor."

"Gergin olduğum için."

Judith duygularını Derrick'ten saklayamıyordu. Sanki hayvani duyuları varmış gibi, Derrick onun ne zaman tedirgin, heyecanlı ya da endişeli olduğunu fark ederdi. Onun önünde, kendisini her zaman bir zırh gibi saran sert kabuk düzgün çalışmıyordu. Her ne kadar saklamak istese de, sarkık iç organları eriyip yayılıyor gibiydi.

"Hadi içeri girelim, çabuk."

Judith girişte çok uzun süre beklediğini fark etti ve kollarını çekti. Derrick onun kalp atışlarını dikkatle izleyerek girişe doğru yürüdü.

İmparatorluk Sarayı görevlisi onları kibarca selamladı.

"Vaisil Dükü ve Düşesi, ziyafete hoş geldiniz. Umarım harika vakit geçirirsiniz."

Davetiyenin incelenmesi tamamlandıktan sonra İmparatorluk Sarayı görevlisi saygıyla eğildi ve muhafızlar ziyafet salonunun kapısını açtı. Görünüşleri içeride muhteşem bir trompet sesiyle yankılandı.

Adımını atar atmaz herkesin bakışları bir ok ucu gibi Judith'in üzerine odaklandı ve sanki tüm vücudu tahta bir bebekmiş gibi rahatsız hissetmesine neden oldu. Judith ne yaparsa yapsın ya da nereye giderse gitsin, kendisini durmaksızın takip eden bakışların baskısı altında hissediyordu.

Kutsama törenindekinden birkaç kat daha fazla göz etrafını sarmıştı. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, kutsama töreni dört güne bölündüğü için karşılaşmadıkları soyluların sayısı karşılaştıklarından daha fazlaydı. Bugün bu kadar çok insan aynı anda toplandığından, kendisini hasta hissetmesine neden olan çok sayıda bakışla karşılaşması doğaldı.

"Derrick, geçen sefer de söyledim."

Derrick elbisesinin kollarını sıkıca kavrayan küçük ellerine baktı. Burada, garip bir şekilde, gözlerini onun tek ipiymiş gibi sıkıca kavradığı elinden ayıramıyordu. Son seferinde gözlerini onun gülümseyen yüzünden alamamıştı ve bu bir dizi saçma şeydi.

"Eğer garip bir şey hissedersen..."

"Hatırlıyorum-

"-'Önce bana söylediğinden emin ol'."

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin