13.BÖLÜM

4.8K 151 0
                                    

Aniden, küflü bir duman yaklaştı ve Judith kısaca öksürdü.  Sonra ona bakan Derrick yataktan kalktı ve puroyu yataktan uzaktaki bir masanın üzerindeki kül tablasına koydu.

Judith onun beklenmedik davranışına biraz şaşırmıştı.

Geçmişte Derrick, onunla tartışacak olan Judith'in yüzüne duman üfleyecek kadar korkunç bir öfkeye sahipti.  Aralarında böyle küçük bir fark - gözlerinin önündeki adamın gerçekten kocası olmadığını anlamasını sağladı.

Düşüncelerine dalmışken, gıcırdadı — yatağın tekrar bir yanına çöküşünü duyabiliyordu.  Judith'in gözleri, üzerine çöken büyük fiziğiyle bir kez daha fal taşı gibi açıldı.

"Ah……!"

Yüz üstü yatan bedeni elleri tarafından ters çevrildi.  Vücuduna bir şey mi olmuştu?  Sanki parmak uçları ona zar zor dokunuyormuş gibi, içinden elektrik akıyormuş gibi heyecan verici bir his hissederken, sesi odanın her tarafında derinden yankılandı.

“Yapma, söyleme bana… Bir daha yapmayacaksın, değil mi?”

Derrick'in vücudunu örten battaniyeyi çıkardığını gören Judith, bembeyaz kesildi ve sordu.  Cevap vermeden sinsi bir gülümseme takındı.

Judith'in kaygısı arttığı anda parmakları sıkıca bir arada duran meme uçlarını sıyırdı.

"Hıh!"

"Hala şişmiş."

Gece boyunca ona eziyet ettiği için, areolaları kırmızımsı izlerle kaplıydı ve meme uçları baştan aşağı şişmişti.  Parmakları acıtacak kadar hassaslaşan tepe noktalarına hafifçe vurduğu için Judith'in hassas tepki vermekten başka seçeneği yoktu.

"Ahh, Derrick!, Bekle...!"

Göğüs uçlarını başparmağıyla işaret parmağı arasına alıp oraya buraya çeviren adam, o çıkıntılı uçları bir yudumda yuttu.  Bir inilti bırakan Judith'in beli, huhhh, eğildi ve zarif bir eğri çizdi.

“Uh…Dur, bu… Acıtıyor,…!”

Çok yumuşak dili acımasızca meme uçlarını yaladı ve çevresindeki areolaları bile tamamen kapladı.  Judith, elektrik çarpmış gibi karıncalanma hissinden başını çevirdiğinde sadece kuru nefesler verdi.  Judith'in Derrick'in başını iten eli gücünü kaybetmişti ve onun yerine onu tutuyordu.

“Amın da şişmiş mi?”

Diğer memeyi yoğururken aniden elini kasıklarına koydu.  Judith'in parmak uçları titriyordu, parmakları uzun süre altından büzülen girişinin üzerinde gezindi.  Göğsünü okşarken bu kadar ileri gideceğini gerçekten düşünmemişti ve onunla bir kez daha seks yapacakmış gibi göründüğü için solgunlaştı.

"Zor, benim için zor.  Lütfen dur…"

Yalvarmalarını övünerek görmezden gelerek, orta parmağını kolayca deliğine soktu.  Sahibinin acısını bile görmezden gelen açgözlü giriş, oldukça uzun parmağını büzüştürerek ve tamamen emdi.

Derrick parmak ucunu büktüğü anda, tamamen boşalmakta olan sıvılar kolayca aşağı aktı.  Kendinden geçmiş görüntüyü izleyen Derrick, ağzının içinin tekrar kuruduğunu hissetti.

Kadının göğsünü emdiği andan itibaren kan zaten akıyordu ve dik duran penisi, sanki ıslak iç duvarlarına girmesi için ona yalvarıyormuş gibi bükülmüyordu.  O inledikçe, alt kısmı yavaş yavaş sertleşti.

Derrick, kabaca bağlanmış olan cüppesinin ipini acilen gevşetti.  Judith vücudunu çevirdi, gözlerinin bir kez daha odağını kaybettiğine dair işaretler gösteren bakışa şaşırdı.  Bacaklarının gerçekten hiç gücü olmamasına rağmen, tüm gücüyle ondan sürünerek uzaklaştı, ama daha yatağın başına bile ulaşamadan yakalandı.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin