Derrick'in penisi, Judith'ten çıkardığında hala ayakta duruyordu.
Düşes hiçbir şekilde anlayamadı: Neden yorulmuyor?
Penis üzerinde kırmızı damarlar vardı ve sperm aktı ve dik penise sıvı ile bulaştı.
«Bundan daha fazla ve daha derine gitmelisiniz.»
Baştan aşağıya doğru akan boşalma sıvısına baktı, daha sonra penisini tekrar Judith'e soktu.
Düşes zaten doruğa ulaşmış olsa bile, vücudundan her dokunuş ile zevk içinde titredi, çünkü her milimetre hala hassastı.
"Bu... çok zor," dedi Judith, düzensiz nefesini saklamaya çalıştı.
«Eğer senin için zorsa, o zaman bacaklarını daha geniş, karıcım. » kız Derrick'e itaat etti, çarşafları elleriyle sıkıca sıktı.
Şeytan ona baktı, belinden kaldırdı ve bir yastık koydu. Her hareketi, sanki karısının durumunu önemseyen gerçekten sevgi dolu bir koca gibiydi, şefkatli ve çok sevecen görünüyordu.
Judith, çaydan sonraki sabahın bu kadar stresli olacağını asla hayal edemezdi. Şimdi biraz sonra kalkmadığı ve sıcak yatağın biraz daha uzun süre tadını çıkarmak için zamanı olmadığı için biraz pişman oldu.
Seks ve sevişme sona erdiğinde bile, Düşes sanki güç eksikliği nedeniyle artık hiç kalkamıyormuş gibi çok yorgun hissediyordu.
Şeytanın kolunda yatan Judith, dün hakkında düşündü. Tabii ki, Çay Partisi iyi gitti, Sylvia hakkındaki söylentiler bile şüpheyle kayboldu.
Ve şimdi Düşes, birkaç gün içinde gerçekleşmesi gereken imparatorluğun kutsal kutsama törenini hatırladı.
«Er ya da geç tapınaktaki kutsama törenine katılmak zorundayız,»
Judith, Derrick'in sonsuza kadar hapsedilemeyeceğini anladı. Dük kendini yüksek çevrelerde göstermek zorundaydı.
Böylece, işe yatırım yapan yatırımcılara ve birlikte çalıştığı diğer birçok aileye inanç aşılayabilecekti.
Görünüşüyle Derrick, başkenti hala heyecanlandıran çeşitli söylentileri ortadan kaldıracaktı.
«Derrick, tapınağa gidebilir misin?»
"Tapınak?"
«Bu bir tür nimet töreni... bize en yüksek kutsal güç tarafından verilir. Ve sen bir iblissin... her şey yoluna gidecek mi? »
Judith, meleklerin ve şeytanların bir arada varlığının tüm ayrıntılarını bilmese de, şeytanın karanlık ve kötü bir varlık olduğundan emindi.
Ve güçleri kesinlikle siyah beyaz gibi azizlere karşı çıkıyordu. Bu nedenle, Düşes, Derrick kutsamaya katılırsa ne olacağını hayal bile edemezdi.
Adam dikkatsizce yatağa dağılmış gümüş saçlarına dokundu.
«Bir nimet,»
Başını kaldırdı ve eli yerine yastığa koydu, daha sonra Judith'in yanağını yavaşça okşadı.
«Yani insanların bir dini var... Tanrı'ya inanıyor musunuz?»
Aslında imparatorluk, rahipliğin çok popüler olduğu bir ülke değildi. Tabii ki, tapınakta yeterince inanan vardı, ancak bu ülke başkanının gücüne kıyasla o kadar da önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...