Judith daha zayıf olarak kabul edildi, ancak vücudunda çok miktarda et tutan iki bölge vardı. Birincisi açıkça tutkuyla imrendiği göğüsler, ikincisi ise elbisesiyle gizlenen sırtıydı. Derrick bir elini kızın arkasına kaydırdı ve arzulanan kalçalarından birini sıkıca kavradıktan sonra onları kabaca yoğurdu.
"Haa, hiçbir lezzet bu özel tatla eşleşemez."
Sert bir sesle mırıldanarak vücudunu kendine doğru çekti ve dudaklarını yuttu. Nefes nefese sesleri ağzına emildi.
Judith, onun dudaklarına nüfuz etme, dili düşüncesizce ağzının içini kıpırdatma gibi acımasız hareketlerinden çok geçmeden tükendi. Bütün bunların ortasında, dili onunkiyle birlikte hareket ederek, ona heyecan verici bir his verirken ve başını döndürdüğünde, bunun onun hilelerinden bir başkası olduğu açıktı.
Onu zar zor durdurmayı başardı ve kendini toparlayınca nazik, köpek yavrusu gibi gözlerini keskinleştirdi.
"Yapma, yapma."
"Neden?"
Derrick, derin, bastırılmış bir sesle sordu. Judith kelimeleri bulamadı, ona şaşırdı ve bir soru sordu.
"O zaman tekrar yapıyor olabilir misin?"
“Karım bir kez yemek yerse memnun olur mu? Hayır. Günde üç öğün yemek yiyor. Aynı şey benim için de söylenebilir.”
Basit karşı argümanı, onu suskun kılan mantıktı. Öpücüğü reddedilen Derrick, kalçalarını okşarken ona baktı. Judith'in vücudu tuhaf dokunuşuyla ara sıra titredi.
Gözlerine baktığında, irislerine kırmızı tonlar yayılmaya başladı.
"Seni iyi hissettirmeye çalışıyorum. Karım hiç zevk hissetmiyor mu?”
Gerçeği söylemek gerekirse, onu çıldırtan şey onun bir yönüydü.
Hayatı boyunca hiç cinsel deneyim yaşamamış olan Judith, kendini garip, yabancı hissetti ve heyecanlandığında tamamen farklı bir insan olduğu için utandı.
Judith hareketsiz kalırken dudakları büzüldü ve şimdi ondan gizlendi, bu yüzden Derrick dilini çıkardı ve çenesini yaladı. Bir hastalığa yakalanmış biri gibiydi - kısa bir an için bile olsa onu asla rahatsız edemediği bir hastalık.
"Bu durumda, sadece bunu yapma."
"Neyi yapma?"
Eğik bir şekilde sordu, dudakları çenesini iki kez öperek. Bu sırada kalçalarına masaj yapan eli gizlice eteğine girdi.
"Cinsel heyecanımı kışkırtmak, yani."
Derrick başını kaldırdı, onun yaptıklarını yakalarken yüzünde çarpık bir gülümseme vardı.
"Eşim, biliyor muydun?"
Ona gizlice fısıldayan adam, Judith'in içindeki huzursuzluğu uyandırdı.
"Dün ilk kez taktığımdan beri. Karımın heyecanını bir kez bile yükseltmedim.”
Şaşkınlığı tüm huzursuzluğunu bastırdı.
Dün, sürekli zevk ve neredeyse çıldırdığı yüksek doruklar hissetti. Bunlarla, zevkinin ve heyecanının onun büyüsü tarafından doğal olarak yükseldiğini düşünmüştü, ama ilk yerleştirmeden sonra bunu bir daha asla yapmadığını söyledi, yani……?
Başka bir deyişle, dün ve bugün ona sarılıp yüksek sesle ağlarken, onun tarafından tutulduğunda hissettiği tüm zevk, kendi duyumlarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Duchess and the Devil (NOVEL ÇEVİRİ)
RomanceDört gün önce cenazesi olan kocası Derrick Vaisil aniden hayata geri döndü. Ama bu adam ölmeden öncekinden o kadar farklıydı ki! "Acıktım, karıcığım." Her zaman kaçındığı yemek odasına düzenli olarak gelmekten, "Aynı yatak odasını kullanmaya ne ders...