30.BÖLÜM

2.9K 76 7
                                    

Kuşun bacağına bağlı bir mektup vardı.  Derrick böyle bir şeye alışıktı, Judith kendini bir battaniyeyle örterek hemen çekildi.  Hepsi, Carmen'in kırmızı gözleri çok korkutucu göründüğü içindi geceleri parlıyormuş gibi görünüyordu.  Onda kötü bir şey olmamasına ve Judith bunu bilmesine rağmen, endişe duygusu onu terk etmedi.

Derrick yanına oturdu, kolunu arkadan beline doladı ve mektubu aldı.  İçeriğini dikkatlice okurken Judith beceriksizce siyah kanatlarını zarafetle katlayan ve mavi kanlı bir insan gibi görünen Carmen'e baktı.  Kanlı gözbebekleri daha da doygun görünüyordu ve omurgası sert bir şekilde dışarı çıktı.

Düşes kendini huzursuz hissetti, bu da kendini daha da sıkı sarmasına ve Carmen'in ima eden bakışlarından kaçınmaya çalışmasına neden oldu.  Derrick'e tekrar baktığında, daha önce rahatlamış olan yüzün son derece sert göründüğünü fark etti.

"Carmen -" dedi gözlerini mektuptan ayırmadan.  Her zamanki neşeli sesinin aksine, sesi alçalmıştı, hatta biraz üzgündü.

Judith, Derrick'in çenesinin sıkıca kapandığını fark etti ve kargaya baktı.  Carmen mantıklı görünse bile o bir hayvandı, anlamadı değil mi?  Ancak kuş, bir insan gibi davranarak sahibinin soğuk bakışlarından kaçınarak başını çevirdi.

"Nedir?"

Mektup şeytanın elinde paramparça oldu ve Carmen'e keskin bir bıçak gibi kızgın gözlerle baktı.  Karga havaya uçtu, hızla kanatlarını çırptı, tüm kağıtları ve belgeleri masadan attı.

Kuş dönüp duvara baktı ve doğruca ona doğru uçtu.  Aralarında neredeyse hiç mesafe kalmadığında, Judith gözlerini sımsıkı kapatıp titredi, yatak odasından hemen ayrılmak niyetindeydi.  Ancak, çarpışmaya eşlik eden yüksek bir çarpma veya herhangi bir şey olmadı.

Düşes gözlerini açarak şaşkınlıkla dondu: kuş gölgelerde kayboldu…

Ve bir an sonra gölgeden bir siluet çıktı - artık birkaç saniye önce özgürce uçan bir kuş değil, bir insandı.

"Kahretsin, acıyor komutan," sadece görünüş değişmekle kalmadı, karga da konuştu.  "Büyünü kaybettiğini söylemiştin.  Ama görünüşümü değiştirmeye yetti.”

Kuşun insan rolündeki görünüşü, sanki onun çocuğuymuş gibi Derrick'e çok benziyordu.

"Önce bana cevap ver," dedi şeytan, Judith'in daha önce hiç duymadığı çok soğuk bir sesle.

Büyük olasılıkla, darbenin acısını hala hisseden çocuk, başının arkasındaki ağrılı noktaya dokundu ve şok edici siyah saçlarını karıştırdı.  Ve sonra kız garip bir şey fark etti... Çocuğun ovduğu nokta.  Judith, Carmen'in sıradan bir kuş olmadığını zaten anlamıştı, ama şimdi her şey daha da netleşti.  Eskiden kız olduğunu düşünürdü ama şimdi ne kadar yanıldığı ortaya çıktı.

Önemsiz çocuk kıyafetlerini düzeltti, biraz boğazını temizledi ve konuştu:

"Bildirdiğim gibi, geçen gün tüm bölgeleri kontrol ettim - birinciden on ikinciye kadar ama Hannibal'ı ve yönettiği şeytanları bulamadım..."

"Bulamadın mı?"

"Evet," Carmen, Derrick ayrıntıları sorsa bile, ekleyecek hiçbir şeyi yokmuş gibi görünüyordu.

"Müthiş."

Judith, konuşmayı dinleyerek neler olduğunu çok iyi anladı.  Görünüşe göre Derrick, bu dünyada şeytanın ortaya çıkmasına neden olan Hannibal'ın yerini arıyordu.  Bir dakika içinde şeytanın yüzünde birçok duygu değişti: endişe, öfke, sinirlilik, yanlış anlama.  Dışarıdan, şu anda tam olarak ne yaşadığını söylemek zor.

The Duchess and the Devil  (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin